Prawo biznesu Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Internet a prawo – jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców, Tomasz Palak – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością działasz też w internecie. I chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Wykorzystujesz dobrodziejstwa nowoczesności i publikujesz na stronie www, na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku i czym tam jeszcze. I pewnie masz świadomość tego, że na tym polu też obowiązują Cię pewne przepisy.
CzytajWywiady
„Kiedy jesteśmy przyciśnięci do ziemi, to nagle uruchamiają się w nas nowe pokłady energii i zaczynamy szukać rozwiązań” – wywiad z Agnieszką Czerwczak
Jak mała, rodzinna firma może mierzyć się z brutalną rzeczywistością branży budowlanej, gdzie kłamstwo i niesłowność są na porządku dziennym? Odpowiedź na to pytanie zna Agnieszka Czerwczak, która razem z mężem prowadzi Marag, przedsiębiorstwo zajmujące się montażem stolarki okiennej i drzwiowej.
CzytajInspiracje
O człowieku, który znał potrzeby klientów na wylot (choć nigdy nie prowadził firmy)
Dziś mam dla Ciebie kolejną opowieść. Jej bohaterem jest człowiek, który urodził się na ziemiach polskich w 1878 roku. Ktoś absolutnie nieszablonowy i wymykający się opisom. Autor słów, które powinny dać Ci mocno do myślenia.
CzytajStrategia
Zaczynaj z wizją końca – czyli jak profesjonalnie przygotować się do negocjacji
Jeżeli rozpoczniemy negocjacje nieprzygotowani, często pozbawiamy się szans na to, aby proces przebiegł zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Rozmowy prawdopodobnie wymkną się spod kontroli i zaczną toczyć własnym torem. A my nie będziemy mieli wpływu na ich przebieg. Co więc powinniśmy zrobić?
CzytajSprzedaż
Paradoks sprzedaży, czyli dlaczego lepiej odpuścić, jeśli chce się sprzedać
Jest pewna pułapka, w którą wpadają zarówno nowicjusze, jak i doświadczeni sprzedawcy. Można ją poznać po długotrwałym braku wyniku, irytacji handlowca i po tym, że im bardziej się on stara, tym gorsze ma rezultaty, a klienci, którzy wcześniej chętnie u niego kupowali, teraz „muszą się zastanowić”. Co to takiego?
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajWywiady
Zastanawiam się, czy ja i moi pracownicy jesteśmy lepszą wersją nas samych sprzed miesiąca – wywiad z Krzysztofem Salwachem
Jako miłośnik dań mięsnych próbował na całym świecie przeróżnych potraw, od mózgu małpy po wołowe penisy. Jako producent mięsa współpracuje z klientami z ponad 50 krajów na różnych kontynentach. A jako szef SNS Foods stawia na ludzi, etykę i rozwój.
CzytajZarządzanie zespołem
Gen Z i wartości – czego oczekuje od Twojej marki młode pokolenie?
Praca ma być pasją, marki mają być odpowiedzialne społecznie, a szef ma być partnerem – to tylko niektóre wnioski wypływające z wielu raportów na temat pokolenia Z. Zarówno jako klienci, jak i jako pracownicy jego przedstawiciele mają konkretne wymagania wobec marek.
CzytajPrawo biznesu
Pełnomocnik przed organem podatkowym, czyli game changer w kontaktach z urzędem
Kontrola z urzędu czy postępowanie podatkowe to dla przedsiębiorcy wystarczający powód do stresu. Ale kiedy zbliża się termin przedawnienia, urzędnicy potrafią być naprawdę zdesperowani. Próby kontaktu w nieoczekiwanych momentach i miejscach to niestety norma. Na szczęście jest sposób, żeby ukrócić tego typu praktyki…
CzytajMarketing
Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek
Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!
Czytaj