Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta
Obsługa klienta
5 kroków do SUPERobsługi klienta
Znakomita obsługa klienta to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. To, w jakiś sposób klienci oceniają Twoją firmę, można opisać w pięciu słowach, z których powstaje określenie SUPERobsługi. Dzięki temu z łatwością zapamiętasz, że doskonała obsługa to:
CzytajMarketing Obsługa klienta
ZAPPOS – ta firma wie, jak zadbać o obsługę klienta! (Skopiuj jej najlepsze praktyki)
Firmy inwestują tysiące w marketing, płatną reklamę, pozycjonowanie, obsługę kont w mediach społecznościowych… A jednocześnie zaniedbują najtańszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na to, by bez ponoszenia kosztów zbudować świetny wizerunek… który zwykle przekłada się na znaczny wzrost zysków firmy.
CzytajMarketing Obsługa klienta
Jak zdobyć klientów i zatrzymać ich na lata
Obsługa klientów to prawdopodobnie najbardziej zaniedbany element funkcjonowania małych firm. Dlaczego tak się dzieje? Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że wystarczy mieć dobry produkt, a „biznes sam będzie się kręcił”.
CzytajObsługa klienta Efektywność
Czy Bitrix24 może ułatwić niełatwe życie przedsiębiorcy w Polsce?
Czy Bitrix24 to rozwiązanie dla Ciebie? Sprawdźmy. Życie przedsiębiorcy nie jest łatwe. Na wiele decyzji i wydarzeń nie mamy żadnego wpływu. Mamy za to wpływ na to, jak zarządzamy swoją firmą, jaką wartość dajemy światu i jak spośród tysiąca rzeczy, które musimy wykonać każdego dnia, wybrać te właściwe i to w najlepszej kolejności.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
System CRM – jak wybrać najlepszy dla Twojej firmy
System CRM to dziś podstawa w każdej firmie. Jeśli zastanawiasz się, jak wybrać CRM, by idealnie pasował do Twoich potrzeb – dobrze trafiłeś. Na pewno czujesz, że bezpowrotnie minęły już czasy papierowych kalendarzy, kolorowych notatników i karteczek wieszanych gdzie popadnie. Nastała era cyfryzacji, i czy Ci się to podoba, czy też nie, popłyniesz z jej nurtem lub utoniesz. Twój wybór.
CzytajObsługa klienta
Obsługa klienta – przewodnik dla małych i średnich firm
Małe i średnie firmy mają ogromny potencjał ukryty w obszarze obsługi, którego niestety często nie dostrzegają. Nic dziwnego. Łatwo się pogubić, kiedy wokół tyle się dzieje, a warunki prowadzenia biznesu wciąż się zmieniają. Pewien możesz być tylko jednego, że porządna obsługa klienta przyniesie dobre wyniki absolutnie zawsze – niezależnie od tego, czy handlujesz pieczywem, czy łazikami marsjańskimi.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Jeśli tak się zachowujesz, nie dziw się, że klienci uciekają po pierwszym razie
Tyle pracy, trudu, tyle łez, nieprzespanych nocy, stresu i strachu... A on odszedł. Tyle wysiłku, kombinowania, pieniędzy, przełamywania barier... A klient nie wrócił. Przecież dałeś mu dobrą jakość, przecież robiłeś, jak radzili: przykułeś uwagę, przekonałeś do siebie... Dlaczego więc kupił tylko raz i już się więcej nie pokazał?
CzytajObsługa klienta
Zadowolony klient na wyciągnięcie ręki, czyli jakie życzenia warto spełnić
Zadowolony klient powie o Twojej firmie 3 znajomym, niezadowolony – przekaże swoją frustrację 12 bliskim mu osobom. Skoro więc ta gra warta jest tak wiele, to pytanie brzmi: czego chce, oczekuje i potrzebuje Twój klient? Co musisz mu zapewnić, żeby osiągnął stan przyjemnego zadowolenia?
CzytajObsługa klienta
Trudny klient – przybył z piekieł czy przeżył piekło?
Trudny klient – niektórzy z nas, szczęściarze, tylko o nim słyszeli. Innym, wspomnienie o trudnym kliencie nie raz przerwało już spokojny sen. Jeszcze inni na co dzień borykają się z takimi osobami i wciąż nie znajdują sposobu, żeby sobie z nimi poradzić. Ale te sposoby istnieją i zaraz je poznasz. Na początek zadaj sobie pytanie, czy przybył do Ciebie rzeczywiście klient z piekła rodem czy może raczej taki, który przeżył piekło...
CzytajObsługa klienta
Customer service, czyli jak się obsługuje klientów za granicą – najlepsze przykłady
Jeśli wydaje Ci się, że klienci na całym świecie mają różne oczekiwania wobec usługodawców, to masz rację – wydaje Ci się. Dziś będzie o tych najlepszych, absolutnie najciekawszych przykładach customer service z całego świata – a przy okazji wspólnie przygotujemy listę dobrych praktyk w obsłudze klienta.
Czytaj