Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie – sprawdź, jak ją zapewnić w małej firmie
Kiepska jakość obsługi klienta to gwóźdź do trumny wielu biznesów. Aż 68% klientów rezygnuje ze współpracy z tego właśnie powodu. A jak jest w Twojej firmie? Obsługujesz świetnie, a może raczej na średnim poziomie albo takim, którym w ogóle nie warto się chwalić?
CzytajObsługa klienta Prawo biznesu
Windykacja w pigułce, czyli co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz ściągać długi?
Słowo windykacja oznacza z łaciny dochodzenie roszczeń, obronę konieczną, a nawet... zemstę. Już jej pierwotne znaczenie nacechowane jest bardzo negatywnie, wzbudza strach. Ale czy słusznie? W tym artykule znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat windykacji, zanim zaczniesz walczyć o to, co Ci się słusznie należy.
CzytajObsługa klienta
Jak zorganizować dział lub biuro obsługi klienta
Jak zorganizować biuro obsługi klienta, które oczaruje odwiedzających i sprawi, że już nigdy nie będą chcieli korzystać z usług innych firm (a przynajmniej tych, które zajmują się tym, co Ty)? Dobre pytanie… I za chwilę poznasz na nie odpowiedź.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu
Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.
CzytajMarketing Obsługa klienta
Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?
Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.
CzytajObsługa klienta
Jak słuchać, żeby łatwo przeprowadzić trudną rozmowę z klientem i pracownikiem
W poprzednim artykule przedstawiłem teorię 4 uszu Schulza von Thuna. Ten artykuł jest kontynuacją tematu słuchania. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak wiedza o uchu rzeczowym, apelowym, ujawniania siebie i relacji może polepszyć Twoje kontakty biznesowe i pomóc Ci w trakcie trudnych rozmów.
CzytajObsługa klienta Inspiracje
Przedsiębiorco, którym uchem słuchasz?
Wyobraź sobie, że otwierasz rano skrzynkę mailową, a tam czeka na Ciebie wiadomość o takiej treści: „Wasz produkt dotarł uszkodzony”. Co byś pomyślał w takiej sytuacji? Że po prostu ktoś informuje Cię o fakcie? Że ktoś czegoś się od Ciebie domaga? Że ktoś jest na Ciebie zły i Ci o tym pisze? Że ktoś chce Ci pokazać, że zawaliłeś? Zastanów się, bo to bardzo ważne dla Twojego biznesu.
CzytajObsługa klienta Inspiracje
Jak zdobyć zaufanie klienta?
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy. Jest to próba tym większa, że na zaufanie klienta często trzeba długo pracować, a można je błyskawicznie stracić. Czy wykorzystujesz wszystkie sposoby na to, by przekonać do siebie ludzi? Sprawdźmy.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Sprzedawaj uszami, czyli 3 sposoby na to, jak lepiej słuchać klientów
Po co jest słuchanie w sprzedaży? Jeśli myślisz, że tylko po to, by zebrać informacje – to się mylisz. Ale od początku…
CzytajObsługa klienta Wywiady
Chcesz dotrzeć do swoich klientów? Słuchaj tego, co się kryje za słowami – rozmowa z Krzysztofem Głowackim
Uważa, że słuchanie jest jedną z najbardziej przydatnych umiejętności – zarówno w życiu rodzinnym, jak i w biznesie. Mówi, że najlepiej zacząć od słuchania samych siebie po to, by potem móc w pełni usłyszeć swoich bliskich, pracowników oraz klientów i dzięki temu lepiej ich wspierać.
Czytaj