Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta
Obsługa klienta
Jak zareklamować swoją żonę, żeby żaden mężczyzna nie mógł oprzeć się jej wdziękom?
Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy, a nie – jak zaczyna. Poznajcie zatem Ricka – faceta, który zaczął co prawda słabo, ale potem tak się rozkręcił, że… szkoda gadać.
CzytajObsługa klienta Wywiady
Jak prowadzić komunikację posprzedażową z klientami? – rozmowa z Artemem Rusinem
Pytanie dotyczące komunikowania się z klientami po sprzedaży padło na Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców, postanowiliśmy więc poszukać na nie odpowiedzi wśród uczestników Programu Rozwoju CLP. Swoimi doświadczeniami i wiedzą postanowił podzielić się z nami Artem Rusin, który ten temat doskonale opracował.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Jak swobodnie rozmawiać z klientem o pieniądzach?
Pamiętasz, gdy czekałeś na coś tak bardzo, że dałbyś za to każde pieniądze? Albo miałeś tak dotkliwą potrzebę, że w danym momencie cena po prostu nie grała roli? To teraz pomyśl... czemu Twoi klienci nie mieliby tak myśleć o Tobie? Wierzę, że mówienie o pieniądzach może iść Ci gładko, a Twój klient może chętnie zapłacić taką cenę, jaką mu zaproponujesz. Jednak żeby tak się stało, przyjrzyj się najpierw temu...
CzytajStrategia Marketing Obsługa klienta
Jak zatrzymać klientów, gdy konkurencja chce ich odebrać?
Konkurencja chce Ci zabrać klientów? Nic dziwnego, od tego przecież jest konkurencja. Ale to nie znaczy, że Ty masz jej na to pozwolić. Jeśli zastosujesz te sztuczki… Żartowałem, żadnych tricków tu nie będzie, bo w biznesie najlepiej działają proste zasady i konsekwencja.
CzytajMarketing Sprzedaż Obsługa klienta
Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)
Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
4 powody, dlaczego warto być NIEidealnym sprzedawcą, żeby sprzedawać więcej
Czego boimy się najbardziej, podchodząc do rozmowy handlowej? Otóż najczęściej wcale nie tego, że nie sprzedamy, a więc nie wypełnimy naszego zadania (choć dla wielu handlowców może to oznaczać, że nie otrzymają zapłaty-prowizji za swoją pracę). Dominuje w nas strach o to, że… klient będzie miał o nas kiepskie zdanie.
CzytajObsługa klienta
7 kroków, dzięki którym uratujesz KAŻDĄ trudną sytuację w obsłudze klienta
Nie zaskoczę Cię, jeśli zacznę od tego, że bezpośrednia praca z klientami nie jest łatwa, prawda? Nie każdy lubi kontakt z klientem, nie każdemu wystarcza cierpliwości. Wcale nie tak rzadko spotykam się z tym, że ludzie mi najzwyczajniej w świecie współczują i pytają: „Ale jak ty dajesz radę ciągle się użerać z klientami?”
CzytajObsługa klienta
Bez tej jednej rzeczy nigdy nie będziesz zarabiał na swoich klientach
Gdy rozmawiam na co dzień z przedsiębiorcami, raz po raz słyszę, ile wysiłku kosztuje pozyskanie dobrego klienta. Nic dziwnego – oczekiwania klientów w przeciągu ostatnich lat drastycznie się zmieniły i nie w każdej branży łatwo jest za tym nadążyć.
CzytajObsługa klienta
Pomóż klientom, zanim zorientują się, że potrzebują Twojej pomocy
Wyobraź sobie taką sytuację. Masz dzisiaj ważny lot za granicę i umówione spotkanie z potencjalnym kontrahentem. Pech chciał, że zaspałeś. Zbierasz się w biegu, łapiesz taksówkę i przedzierasz się przez korki, które – jak na złość – o tej godzinie Cię nie rozpieszczają. Docierasz zziajany na lotnisko, biegniesz do odprawy i…
CzytajObsługa klienta
Decydujące pytanie, które powinieneś zadać swoim klientom
Z firmową marką jest trochę tak, jak z reputacją – trudno się ją buduje, ale bardzo łatwo ją stracić. Często spotykam firmy, które kompletnie nie doceniają tego, co myślą o nich klienci. A czy Ty wiesz, jaką masz dzisiaj opinię u swoich klientów?
Czytaj