Kontakt
Kinga Powierża
Opiekunka Coraz Lepszych Przedsiębiorców
Masz pytanie? Zainteresowały Cię nasze rozwiązania?
Zadzwoń 733 009 568 (godz. 9.00-15.00)
lub napisz do nas biuro@corazlepszafirma.pl
Potrzebujesz podpowiedzi?
Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - tu szybko znajdziesz rozwiązanie
I. Nie mogę się zalogować
Aby zalogować się do swojego konta, wejdź na naszą stronę www.corazlepszafirma.pl/logowanie/.
W polu „E-mail” wpisz swój adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia.
W polu “Hasło” wpisz ustawione przez siebie hasło. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie do Panelu Klienta, wpisz tymczasowe hasło, które otrzymałeś/aś od nas w wiadomości mailowej.
Jeśli nie pamiętasz, na jaki adres mailowy założyłeś/aś konto - napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl - podpowiemy :)
Mail do logowania to ten, który podałeś/aś nam podczas składania zamówienia oraz na który otrzymałeś/aś od nas wszelkie informacje związane z realizacją zamówienia.
Tymczasowe hasło, potrzebne do pierwszego logowania, przesłaliśmy do Ciebie w wiadomości mailowej. Jeśli nie możesz jej odnaleźć, skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła: https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/nie-pamietam-hasla
W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na: biuro@corazlepszafirma.pl
Jeśli podczas logowania otrzymujesz powiadomienie o nieprawidłowych danych lub braku użytkownika, w pierwszej kolejności sprawdź, czy logujesz się mailem, który podałeś podczas składania zamówienia. Jeśli nie pamiętasz, na jaki adres mailowy zakładałeś/aś konto, odezwij się do nas - podpowiemy.
W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na maila: biuro@corazlepszafirma.pl
Jeśli chciałbyś/chciałabyś zmienić adres mailowy do logowania do Panelu Klienta, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – uaktualnimy Twoje dane w naszym systemie.
a. Jeżeli nie pamiętasz hasła lub nie dotarła do Ciebie wiadomość z tymczasowym hasłem, skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła (https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/nie-pamietam-hasla). Znajduje się ona pod przyciskiem „Zaloguj”, w prawym dolnym rogu.
b. W polu "E-mail" wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu Klienta i potwierdź zresetowanie hasła przyciskiem „WYŚLIJ”.
c. W ciągu maksymalnie 2-3 minut, otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do zmiany hasła. Jeśli wiadomość do Ciebie nie dotarła, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl
d. Kliknij w link, który od nas otrzymałeś/aś i ustaw nowe hasło - powinno składać się z minimum 8 znaków i może być połączeniem liter i cyfr.
e. Kiedy ustawisz nowe hasło, zaloguj się do Panelu Klienta ponownie (www.corazlepszafirma.pl/logowanie).
f. Hasło do logowania możesz również zmienić w Panelu Klienta. Wystarczy, że po zalogowaniu (www.corazlepszafirma.pl/logowanie) wybierzesz zakładkę „Twoje konto” → „Zmiana hasła”. Kolejne etapy zmiany hasła są identyczne jak w przypadku wyboru opcji przypomnienia hasła.
II. Gdzie jest moje szkolenie?
Każde wykupione szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta na naszej stronie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Szkolenia online".
Wszystkie nasze szkolenia są produktami online. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty udostępniamy Ci je w Panelu Klienta na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia.
Każde szkolenie jest dostępne online w Panelu Klienta (w wersji mp4 - video do odtworzenia na stronie) oraz mp3 - do pobrania.
Dla ułatwienia podzieliliśmy szkolenia na mniejsze odcinki. Odtworzony w Panelu odcinek zostanie odznaczony, dzięki czemu będziesz wiedział/a, które części pozostały do odsłuchania.
Jeżeli jesteś jedną z tych osób, które słuchają szkoleń podczas spacerów czy podróży, to dobrze się składa. W Twoim Panelu Klienta szkolenie jest dostępne również do pobrania w wersji mp3. Guzik do pobrania szkolenia w wersji mp3 znajdziesz tuż pod listą odcinków.
Do każdego szkolenia dołączamy materiały dodatkowe (między innymi checklistę, która pomoże Ci we wdrażaniu wiedzy ze szkolenia oraz weryfikowaniu postępów) i/lub linki do polecanych przez nas materiałów. Materiały dodatkowe znajdują się pod nagraniami poszczególnych części szkolenia. Z łatwością pobierzesz je w plikach PDF.
Szkolenie udostępnimy w Twoim Panelu Klienta od razu po zaksięgowaniu wpłaty. O zrealizowanym zamówieniu poinformujemy Cię mailowo.
Szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta bezterminowo, tak długo jak będzie istniała Coraz Lepsza Firma.
W pierwszej kolejności spróbuj odświeżyć stronę i/lub odtworzyć szkolenie na innej przeglądarce (np. Chrome, Mozilla, Safari). Jeśli problem będzie dalej występował, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, pomożemy znaleźć rozwiązanie.
Potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z informacją o dostępie do szkolenia przesyłamy na adres mailowy podany przy składaniu zamówieniu. Sprawdź, czy wiadomości od nas nie wylądowały w SPAMie, ofertach, promocjach. Jeśli ich nie odnajdziesz, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl.
III. Chcę kupić szkolenie – jak mam to zrobić?
a. Szkolenie możesz zamówić na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania lub w Panelu Klienta.
b. Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie u nas, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i z dostępnych szkoleń online wybierz to, którego potrzebujesz, klikając opcję „Chcę się dowiedzieć więcej”.
c. Jeśli jesteś zdecydowany/a, kliknij opcję „Kup teraz”. System przekieruje Cię na stronę realizacji zamówienia.
d. Na pierwszym etapie realizacji zamówienia, będziesz mógł/mogła sprawdzić zawartość koszyka, czyli szkolenia, które zamawiasz, oraz ceny netto i brutto.
e. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź do kolejnego etapu, klikając opcję „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
f. Jako nasz nowy klient nie posiadasz jeszcze bezpłatnego konta na naszej stronie. Wybierz więc na tym etapie opcję „Nie mam jeszcze konta”, a w dostępne pole wpisz swój adres mailowy.
Pamiętaj, aby adres mailowy, który wpisujesz, był aktywny! Będzie on zarówno loginem do Panelu Klienta, jak i adresem do korespondencji. Otrzymasz na niego wszelkie informacje o realizacji zamówienia, a także mail aktywacyjny do Twojego bezpłatnego konta na naszej stronie, na której udostępnimy Ci szkolenie.
Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/, system poprosi Cię o zalogowanie do niego.
g. W kolejnych krokach uzupełnij dane, dzięki którym będziemy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i potwierdź je, wybierając opcję „Przejdź dalej”.
h. Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz sprawdzić poprawność danych, które wprowadziłeś/aś. Jeśli zauważysz błąd lub będziesz chciał/a nas o czymś poinformować, zrób to, korzystając z pola „Twój komentarz do zamówienia”.
Potwierdź złożenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
i. Jeśli jesteś na tym etapie, to znak, że przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji.
Po Twojej stronie pozostało opłacenie zamówienia. Możesz to zrobić tradycyjnym przelewem bądź poprzez system PayU.
Zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym bądź za pośrednictwem serwisu transakcyjnego PayU, który umożliwia płatność szybkim przelewem, kartą (debetową oraz kredytową), a także BLIK-iem.
IV. Kupiłem szkolenie, ale mam dodatkowe pytania
W tej sytuacji opłać zamówienie poprzez szybki przelew dostępny za pośrednictwem systemu PayU. Przy poprawnie zrealizowanej transakcji, szkolenie udostępnimy Ci w ciągu kilku minut od zakończenia składania zamówienia.
Jeśli potrzebujesz zmienić jakiekolwiek dane w zamówieniu, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń 733 009 568.
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń na 733 009 568.
Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę proforma, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, prześlemy ją do Ciebie.
O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować mailowo. Sprawdzaj więc na bieżąco swojego maila, którego podałeś podczas składania zamówienia.
V. Mam pytanie o Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl
a. Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy co miesiąc na dwa sposoby – wysyłamy je do Ciebie kurierem (na płycie CD - jeśli wybrałeś/aś taką opcję) oraz udostępniamy (w wersji mp3) w Panelu Klienta.
Znajdziesz je w Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia/lista-lekcji-pr) w zakładce „Program Rozwoju” → „Lekcje”.
b. Każdą z udostępnionych lekcji możesz odtworzyć na naszej stronie lub pobrać w wersji mp3.
c. Podobnie jak w przypadku pojedynczych szkoleń, również do Lekcji Programu Rozwoju dołączamy materiał dodatkowy, którym jest „Instrukcja do lekcji”. Możesz ją pobrać w PDF - instrukcję znajdziesz pod listą odcinków.
Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy Ci bezterminowo - będziesz miał/a do nich dostęp na swoim koncie nawet po zakończeniu Programu Rozwoju.
Jako Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert bądź VIP masz dostęp do dodatkowych elementów Programu, takich jak archiwum nagrań webinarów Q&A oraz webinarów z Ekspertem. Znajdziesz je w zakładce „Program Rozwoju”.
Materiały możesz odsłuchać w Panelu Klienta, a także pobrać w wersji mp3.
Znak „Uczestniczymy w Programie Rozwoju CorazLepszaFirma.pl” jest dostępny na Twoim koncie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Program Rozwoju” → „Do pobrania”.
Możesz go wykorzystać na swojej stronie internetowej, bądź w materiałach promocyjnych.
Link do Forum wysłaliśmy Ci w mailu powitalnym. Jeśli nie możesz go znaleźć, zaloguj się do Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia). Wejdź w zakładkę „Program Rozwoju”, a następnie „Forum CLF”, dzięki temu zostaniesz bezpośrednio przekierowany na stronę Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców na Facebooku.
Gdy będziesz na stronie Forum, wybierz opcję „Dołącz do grupy” i w oknie weryfikacyjnym wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować Cię jako aktywnego Uczestnika Programu Rozwoju i dodać do grupy. Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl
Do Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców na Facebooku może dołączyć Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert lub VIP oraz dwie dodatkowe osoby (wspólnicy lub współpracownicy).
Jeśli chcesz zmienić adres do wysyłki płyt z lekcjami Programu Rozwoju, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568 - uaktualnimy dane w naszym systemie.
Jeśli chcesz zmienić dane do faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568 - uaktualnimy dane w naszym systemie.
Wysyłkę lekcji Programu Rozwoju realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD.
Lekcje wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.
Oczywiście – jeśli nie potrzebujesz lekcji w formie fizycznej, daj nam znać, a będziemy Ci udostępniać kolejne Lekcje wyłącznie w formie mp3. Lekcje zostaną Ci udostępnione w Panelu Klienta w zakładce „Program Rozwoju”.
Wizytówka w Katalogu Coraz Lepszych Przedsiębiorców jest formą promocji Twojej firmy, a jej publikacja jest całkowicie dobrowolna. Jeśli nie chcesz z niej korzystać, po prostu nas o tym poinformuj, nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami.
Aby podpisać umowę poprzez Autenti, nie musisz zakładać własnego konta. Link do umowy otrzymujesz na swój adres e-mail, a kod SMS do autoryzacji na swój numer telefonu. Podpisanie umowy jest bardzo intuicyjne i trwa kilka minut. Wymaga jedynie dostępu do Twojego maila i telefonu.
VI. Mam pytania o moją fakturę
Fakturę wysyłamy na adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz odnaleźć maila z fakturą, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF.
Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – prześlemy ją do Ciebie ponownie.
Jeśli potrzebujesz duplikatu faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl. Gotowy duplikat prześlemy w mailu zwrotnym.
Jeśli potrzebujesz faktury, a nie możesz jej znaleźć na swojej skrzynce mailowej, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF.
Faktury wystawiamy na firmy zarejestrowane w Polsce lub na osobę fizyczną.
Fakturę za zamówione szkolenie otrzymasz najpóźniej 2, 3 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty.
VII. Jak działa Gwarancja Satysfakcji?
Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki dajemy Ci po zakupie naszych szkoleń online, na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce, czyli w Twojej firmie. Jest ona ważna przez 90 dni od zakupu szkolenia. W tym czasie możesz weryfikować, jakie efekty wniosły do Twojego biznesu wskazówki przekazane w materiale. Jeśli uznasz, że wiedza ta nie była wystarczająca, w ramach Gwarancji Satysfakcji oddamy Ci pieniądze, które przeznaczyłeś na zakup szkolenia.
Jeśli chcesz skorzystać z Gwarancji Satysfakcji, wyślij do nas maila na adres biuro@corazlepszafirma.pl i napisz, które szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań. Masz na to aż 90 dni od zakupu szkolenia. Nie musisz podawać przyczyny i uzasadniać swojej decyzji.
Każde zgłoszenie realizowane jest niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o chęci skorzystania z Gwarancji Satysfakcji.
W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz od nas fakturę korygującą do złożonego zamówienia. Wystarczy, że potwierdzisz odbiór faktury korygującej, a my zwrócimy Ci środki za wykupione szkolenie.
Zwrot pieniędzy w ramach Gwarancji Satysfakcji realizujemy przelewem na wskazane przez Ciebie konto po potwierdzeniu przez Ciebie odbioru faktury korygującej za szkolenie. Pieniądze otrzymasz w ciągu maksymalnie kilku dni od potwierdzenia odbioru faktury korygującej.
VIII. Bezpłatne poradniki
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi bezpłatnymi poradnikami, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i wybierz ten, którego potrzebujesz.
Na następnej stronie podaj swój adres email, na który mamy przesłać link do pobrania poradnika, a następnie potwierdź to, klikając przycisk “Pobieram”.
W przeciągu kilku minut na podany adres email otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do pobrania materiału.
Link do pobrania poradnika wysyłamy na podany przez Ciebie adres mailowy. Niestety zdarza się tak, że część naszych wiadomości trafia do spamu, ofert, czy promocji, dlatego w pierwszej kolejności sprawdź te foldery w swojej skrzynce. Czasem zdarza się również tak, że wiadomości są blokowane przez wewnętrzne filtry antyspamowe, o których istnieniu użytkownik poczty nawet nie zdaje sobie sprawy.
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z linkiem, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, a z przyjemnością Ci go wyślemy.
IX. Dopisz lub wypisz mnie z newslettera
Do naszego newslettera możesz zapisać się poprzez ten link: promo.corazlepszafirma.pl/newsletter. W wolne pole wpisz swój adres mailowy i potwierdź zapisanie się do naszego newslettera poprzez opcję “Zapisz mnie teraz!”.
Jeśli chciałbyś wypisać się z naszego newslettera, pod każdą otrzymaną od nas wiadomością, jest dostępna opcja “Rezygnacja z newslettera”. Wystarczy skorzystać z tej opcji, bądź napisać do nas na biuro@corazlepszafirma.pl i wskazać, jaki mail mamy usunąć z naszej listy mailingowej.
Wszystkie artykuły znajdziesz na naszym blogu www.corazlepszafirma.pl/blog.
Każde ze szkoleń proponowanych w newsletterze znajdziesz na naszej stronie www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania
Adres Biura:
CorazLepszaFirma.pl
ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin
Właścicielem CorazLepszaFirma.pl jest:
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 80 lok. 39, 00-175 Warszawa
NIP: 525-281-50-75 | REGON: 385523975 | KRS: 0000827656
Numer konta:
24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank)