FAQ
I. Nie mogę się zalogować
Aby zalogować się do swojego konta, wejdź na naszą stronę www.corazlepszafirma.pl/logowanie/ lub na naszą aplikację CLF – Coraz Lepsza Firma. (Aplikacja jest do pobrania z Google Play oraz App Store).
W polu „E-mail” wpisz swój adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia.
W polu „Hasło” wpisz ustawione przez siebie hasło. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie do Panelu Klienta, wpisz tymczasowe hasło, które otrzymałeś/aś od nas w wiadomości mailowej. Pamiętaj o ustanowieniu nowego hasła.
W przypadku jakichkolwiek trudności z logowaniem, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@corazlepszafirma.pl. Chętnie pomożemy! :)
II. Chcę kupić szkolenie – jak mam to zrobić?
a. Szkolenie możesz zamówić na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania lub w Panelu Klienta.
b. Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie u nas, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i z dostępnych szkoleń online wybierz to, którego potrzebujesz, klikając opcję „Chcę się dowiedzieć więcej”.
c. Jeśli jesteś zdecydowany/a, kliknij opcję „Kup teraz”. System przekieruje Cię na stronę realizacji zamówienia.
d. Na pierwszym etapie realizacji zamówienia, będziesz mógł/mogła sprawdzić zawartość koszyka, czyli szkolenia, które zamawiasz, oraz ceny netto i brutto.
e. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź do kolejnego etapu, klikając opcję „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
f. Jako nasz nowy klient nie posiadasz jeszcze bezpłatnego konta na naszej stronie. Wybierz więc na tym etapie opcję „Nie mam jeszcze konta”, a w dostępne pole wpisz swój adres mailowy.
Pamiętaj, aby adres mailowy, który wpisujesz, był aktywny! Będzie on zarówno loginem do Panelu Klienta, jak i adresem do korespondencji. Otrzymasz na niego wszelkie informacje o realizacji zamówienia, a także mail aktywacyjny do Twojego bezpłatnego konta na naszej stronie, na której udostępnimy Ci szkolenie.
Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/, system poprosi Cię o zalogowanie do niego.
g. W kolejnych krokach uzupełnij dane, dzięki którym będziemy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i potwierdź je, wybierając opcję „Przejdź dalej”.
h. Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz sprawdzić poprawność danych, które wprowadziłeś/aś. Jeśli zauważysz błąd lub będziesz chciał/a nas o czymś poinformować, zrób to, korzystając z pola „Twój komentarz do zamówienia”.
Potwierdź złożenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
i. Jeśli jesteś na tym etapie, to znak, że przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji.
Po Twojej stronie pozostało opłacenie zamówienia. Możesz to zrobić tradycyjnym przelewem bądź poprzez system PayU.
Zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym bądź za pośrednictwem serwisu transakcyjnego PayU, który umożliwia płatność szybkim przelewem, kartą (debetową oraz kredytową), a także BLIK-iem.
III. Gdzie jest moje szkolenie?
Każde wykupione szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta na naszej stronie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) oraz w aplikacji CLF – Coraz Lepsza Firma w zakładce „Szkolenia online". w zakładce „Szkolenia online".
Wszystkie nasze szkolenia są produktami online. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty udostępniamy Ci je w Panelu Klienta na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia oraz w aplikacji.
Każde szkolenie jest dostępne online w Panelu Klienta (w wersji mp4 – wideo do odtworzenia na stronie) oraz w aplikacji w formie mp3.
Do każdego szkolenia dołączamy materiały dodatkowe (między innymi checklistę, która pomoże Ci we wdrażaniu wiedzy ze szkolenia oraz weryfikowaniu postępów) i/lub linki do polecanych przez nas materiałów. Materiały dodatkowe znajdują się pod nagraniami poszczególnych części szkolenia. Z łatwością pobierzesz je w plikach PDF.
Szkolenie udostępnimy w Twoim Panelu Klienta od razu po zaksięgowaniu wpłaty. O zrealizowanym zamówieniu poinformujemy Cię mailowo.
Szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta bezterminowo, tak długo jak będzie istniała Coraz Lepsza Firma.
W pierwszej kolejności spróbuj odświeżyć stronę i/lub odtworzyć szkolenie na innej przeglądarce (np. Chrome, Mozilla, Safari). Jeśli problem będzie dalej występował, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, pomożemy znaleźć rozwiązanie.
Potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z informacją o dostępie do szkolenia przesyłamy na adres mailowy podany przy składaniu zamówieniu. Sprawdź, czy wiadomości od nas nie wylądowały w SPAMie, ofertach, promocjach. Jeśli ich nie odnajdziesz, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl.
IV. Mam pytania o moją fakturę
Fakturę wysyłamy na adres mailowy, który podałeś/aś podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz odnaleźć maila z fakturą, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF.
Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – prześlemy ją do Ciebie ponownie.
Jeśli potrzebujesz duplikatu faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl. Gotowy duplikat prześlemy w mailu zwrotnym.
Jeśli potrzebujesz faktury, a nie możesz jej znaleźć na swojej skrzynce mailowej, znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta na naszej stronie.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wejdziesz w zakładkę „Twoje Zamówienia”. Będziesz mógł pobrać wybraną fakturę w wersji PDF.
Faktury wystawiamy na firmy zarejestrowane w Polsce lub na osobę fizyczną.
Fakturę za zamówione szkolenie otrzymasz najpóźniej 2, 3 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty.
V. Jak działa Gwarancja Satysfakcji?
Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki dajemy Ci po zakupie naszych szkoleń online, na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce, czyli w Twojej firmie. Jest ona ważna przez 90 dni od zakupu szkolenia. W tym czasie możesz weryfikować, jakie efekty wniosły do Twojego biznesu wskazówki przekazane w materiale. Jeśli uznasz, że wiedza ta nie była wystarczająca, w ramach Gwarancji Satysfakcji oddamy Ci pieniądze, które przeznaczyłeś na zakup szkolenia.
Jeśli chcesz skorzystać z Gwarancji Satysfakcji, wyślij do nas maila na adres biuro@corazlepszafirma.pl i napisz, które szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań. Masz na to aż 90 dni od zakupu szkolenia. Nie musisz podawać przyczyny i uzasadniać swojej decyzji.
Każde zgłoszenie realizowane jest niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o chęci skorzystania z Gwarancji Satysfakcji.
W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz od nas fakturę korygującą do złożonego zamówienia. Wystarczy, że potwierdzisz odbiór faktury korygującej, a my zwrócimy Ci środki za wykupione szkolenie.
Zwrot pieniędzy w ramach Gwarancji Satysfakcji realizujemy przelewem na wskazane przez Ciebie konto po potwierdzeniu przez Ciebie odbioru faktury korygującej za szkolenie. Pieniądze otrzymasz w ciągu maksymalnie kilku dni od potwierdzenia odbioru faktury korygującej.
VI. Bezpłatne poradniki
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi bezpłatnymi poradnikami, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i wybierz ten, którego potrzebujesz.
Na następnej stronie podaj swój adres email, na który mamy przesłać link do pobrania poradnika, a następnie potwierdź to, klikając przycisk „Pobieram”.
W przeciągu kilku minut na podany adres email otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do pobrania materiału.
Link do pobrania poradnika wysyłamy na podany przez Ciebie adres mailowy. Niestety zdarza się tak, że część naszych wiadomości trafia do spamu, ofert, czy promocji, dlatego w pierwszej kolejności sprawdź te foldery w swojej skrzynce. Czasem zdarza się również tak, że wiadomości są blokowane przez wewnętrzne filtry antyspamowe, o których istnieniu użytkownik poczty nawet nie zdaje sobie sprawy.
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z linkiem, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, a z przyjemnością Ci go wyślemy.
VII. Dopisz lub wypisz mnie z newslettera
Do naszego newslettera możesz zapisać się poprzez ten link: promo.corazlepszafirma.pl/newsletter. W wolne pole wpisz swój adres mailowy i potwierdź zapisanie się do naszego newslettera poprzez opcję „Zapisuję się”.
Jeśli chciałbyś wypisać się z naszego newslettera, pod każdą otrzymaną od nas wiadomością jest dostępna opcja „Anuluj subskrypcję”. Wystarczy skorzystać z tej opcji, bądź napisać do nas na biuro@corazlepszafirma.pl i wskazać, jaki mail mamy usunąć z naszej listy mailingowej.
Wszystkie artykuły znajdziesz na naszym blogu www.corazlepszafirma.pl/blog.
Adres Biura:
CorazLepszaFirma.pl
ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin
Właścicielem CorazLepszaFirma.pl jest:
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 80 lok. 39, 00-175 Warszawa
NIP: 525-281-50-75 | REGON: 385523975 | KRS: 0000827656
Numer konta:
24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank)