Artykuły z kategorii:
Efektywność
Efektywność
Ile pieniędzy wyrzucasz codziennie do śmietnika? Obejrzyj wideo: BIZNESOWE ABC #5
Sprawdź, w jaki sposób marnujesz najwięcej pieniędzy, a potem koniecznie dowiedz się, jak zamiast tego zacząć oszczędzać – minuta po minucie, złotówka po złotówce. Pospiesz się. Zegar tyka...
CzytajEfektywność
Przedsiębiorco, sprawdź jak utrzymać koncentrację w czasie pracy
Robienie kilku rzeczy na raz wydaje się być rozwiązaniem naszego problemu z ciągłym brakiem czasu i ze zbyt dużą liczbą zadań do wykonania. Niestety nasz mózg jest tak skonstruowany, że gdy przerzucasz swoją uwagę z zadania na zadanie, po prostu traci na wydajności, a osiągnięcie pełnego skupienia nie jest wtedy możliwe.
CzytajEfektywność
Technika pomodoro – 25 minut, które zmieni Twoje życie
Technika pomodoro może być wybawieniem dla tych przedsiębiorców, dla których czas jest towarem deficytowym. W ciągu dnia każdy z nas musi wykonać niezliczoną ilość zadań – odpisać na milion maili, odebrać kilkadziesiąt telefonów, zarządzać pracownikami, wymyślać nowe produkty, pracować nad strategią, a po powrocie do domu zająć się rodziną…
CzytajEfektywność
Jak długo pracują przedsiębiorcy w Polsce w porównaniu z pracownikami etatowymi? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWY QUIZ. Sprawdź swoją wiedzę o biznesie
Czy przedsiębiorcy rzeczywiście pracują mniej niż osoby zatrudnione na etacie? Przekonasz się, oglądając drugi odcinek Biznesowego Quizu.
CzytajEfektywność
10 sposobów, by pokonać odkładanie spraw na później
Odkładanie spraw na później – Ciebie ten problem pewnie nie dotyczy, bo jesteś przedsiębiorcą, więc siłą rzeczy musisz mieć wokół siebie porządek. Na pewno kontrolujesz wiele spraw jednocześnie, zarządzasz pracownikami, dbasz o sprawy prawne, księgowe, finansowe, i w małym paluszku masz codzienną organizację swojej pracy.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę, Ken Blanchard, Hal Burrows, William Oncken – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Wstaje nowy dzień, pełen wyzwań i obowiązków. Budzisz się z dużą ilością energii i zapału do tego, by pracować najbardziej wydajnie jak się da, by rozwiązywać pojawiające się problemy szybko i skutecznie.
CzytajEfektywność
Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy? Sprawdź 4 nieoczywiste wskazówki!
Każdy przedsiębiorca marzy o tym, aby firma, którą prowadzi, osiągała sukcesy, realizowała cele i generowała jak największe zyski. A jednym z decydujących czynników, który ma na to wpływ, jest wydajność i produktywność pracujących dla niej ludzi.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej, Atul Gawande – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nawet jeśli spisanie szczegółowej listy zadań na pierwszy rzut oka może wydawać się marnowaniem czasu, to patrząc z szerszej perspektywy, jest ono niegłupim pomysłem. Bo widzisz, kiedy masz przed oczami cel, łatwo jest zapomnieć o drobiazgach – a to właśnie one składają się na Twój finalny sukces.
CzytajEfektywność Inspiracje
MIKROzmiany, które przynoszą MAKROefekty! Sprawdź, jak bezboleśnie zmienić dowolny obszar w firmie lub w życiu
Często myślimy, że wprowadzanie zmian to ciężka, długa i mozolna praca. Fakt, tak bywa najczęściej. Kiedyś znalazłem jednak hasło, które wszystko zmieniło: „mikroingerencje – makroefekty”. To był przełom. Okazało się, że czasem można zrobić zmianę… na skróty.
CzytajEfektywność
„Z niczym się nie wyrabiam” – jak przedsiębiorca może sobie skutecznie poradzić z ciągłym brakiem czasu
Nigdy nie będziesz całkowicie na bieżąco ze swoją pracą. Zapomnij o tym, nie ma takiej możliwości. Obowiązków i powinności zawsze będziesz mieć więcej niż czasu, który jest Ci potrzebny na to, żeby je wykonać. Postaraj się to zrozumieć i po prostu zaakceptować. Nie walcz z wiatrakami, bo i tak nie masz szans na wygraną.
Czytaj