Artykuły z kategorii:
Efektywność
Efektywność
Przedsiębiorco, sprawdź jak utrzymać koncentrację w czasie pracy
Robienie kilku rzeczy na raz wydaje się być rozwiązaniem naszego problemu z ciągłym brakiem czasu i ze zbyt dużą liczbą zadań do wykonania. Niestety nasz mózg jest tak skonstruowany, że gdy przerzucasz swoją uwagę z zadania na zadanie, po prostu traci na wydajności, a osiągnięcie pełnego skupienia nie jest wtedy możliwe.
CzytajEfektywność
Technika pomodoro – 25 minut, które zmieni Twoje życie
Technika pomodoro może być wybawieniem dla tych przedsiębiorców, dla których czas jest towarem deficytowym. W ciągu dnia każdy z nas musi wykonać niezliczoną ilość zadań – odpisać na milion maili, odebrać kilkadziesiąt telefonów, zarządzać pracownikami, wymyślać nowe produkty, pracować nad strategią, a po powrocie do domu zająć się rodziną…
CzytajEfektywność
10 sposobów, by pokonać odkładanie spraw na później
Odkładanie spraw na później – Ciebie ten problem pewnie nie dotyczy, bo jesteś przedsiębiorcą, więc siłą rzeczy musisz mieć wokół siebie porządek. Na pewno kontrolujesz wiele spraw jednocześnie, zarządzasz pracownikami, dbasz o sprawy prawne, księgowe, finansowe, i w małym paluszku masz codzienną organizację swojej pracy.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę, Ken Blanchard, Hal Burrows, William Oncken – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Wstaje nowy dzień, pełen wyzwań i obowiązków. Budzisz się z dużą ilością energii i zapału do tego, by pracować najbardziej wydajnie jak się da, by rozwiązywać pojawiające się problemy szybko i skutecznie.
CzytajEfektywność
Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy? Sprawdź 4 nieoczywiste wskazówki!
Każdy przedsiębiorca marzy o tym, aby firma, którą prowadzi, osiągała sukcesy, realizowała cele i generowała jak największe zyski. A jednym z decydujących czynników, który ma na to wpływ, jest wydajność i produktywność pracujących dla niej ludzi.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej, Atul Gawande – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nawet jeśli spisanie szczegółowej listy zadań na pierwszy rzut oka może wydawać się marnowaniem czasu, to patrząc z szerszej perspektywy, jest ono niegłupim pomysłem. Bo widzisz, kiedy masz przed oczami cel, łatwo jest zapomnieć o drobiazgach – a to właśnie one składają się na Twój finalny sukces.
CzytajEfektywność Inspiracje
MIKROzmiany, które przynoszą MAKROefekty! Sprawdź, jak bezboleśnie zmienić dowolny obszar w firmie lub w życiu
Często myślimy, że wprowadzanie zmian to ciężka, długa i mozolna praca. Fakt, tak bywa najczęściej. Kiedyś znalazłem jednak hasło, które wszystko zmieniło: „mikroingerencje – makroefekty”. To był przełom. Okazało się, że czasem można zrobić zmianę… na skróty.
CzytajEfektywność
„Z niczym się nie wyrabiam” – jak przedsiębiorca może sobie skutecznie poradzić z ciągłym brakiem czasu
Nigdy nie będziesz całkowicie na bieżąco ze swoją pracą. Zapomnij o tym, nie ma takiej możliwości. Obowiązków i powinności zawsze będziesz mieć więcej niż czasu, który jest Ci potrzebny na to, żeby je wykonać. Postaraj się to zrozumieć i po prostu zaakceptować. Nie walcz z wiatrakami, bo i tak nie masz szans na wygraną.
CzytajEfektywność
Jak ograniczyć 7 rodzajów marnotrawstwa w swojej firmie?
Czy chcesz podnieść zysk Twojej firmy, a jednocześnie odchudzić wydatki? Na pewno tak. Czy znasz słowa: lean, muda lub kaizen? Na pewno… coś kojarzysz. Jeśli tak jest, warto zajrzeć do tego artykułu, bo zrozumienie tych dziwnych słów pomoże Ci osiągnąć to, co obiecuję w pierwszym pytaniu. Nie zastanawiaj się więc dłużej, nie marnuj czasu…
CzytajStrategia Efektywność
Chcesz przestać gasić pożary w firmie? Poukładaj PROCESY
Ułożenie, zmapowanie procesów to podstawa każdej organizacji. Przedsiębiorcy często o tym nie wiedzą albo nie znajdują na to czasu. Jak skutecznie zmapować procesy?
Czytaj