Artykuły z kategorii:
Efektywność
Efektywność
Dlaczego w biurze nie ma miejsca na pracę i jak sobie z tym poradzić?
Gdzie chodzisz, gdy musisz popracować w pełnym skupieniu? Poczekaj, niech zgadnę… Na pewno nie do biura, prawda? No chyba że albo wcześnie rano, zanim zejdą się Twoi współpracownicy, albo późnym wieczorem, gdy wszyscy już pójdą do domu. W biurze pracuje się ciężko.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Rework, Jason Fried, David H. Hansson – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Rework to książka autorstwa Jasona Frieda i Davida H. Hanssona – założycieli firmy 37signals (dzisiaj Basecamp) i twórców takich narzędzi jak: Highrise (aplikacja do zarządzania kontaktami), Basecamp (aplikacja do zarządzania projektami), Campfire (komunikator internetowy)
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zen to done, Leo Babauta – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Krąży plotka, że gdyby Syzyf przeczytał książkę Leo Babauty pt. Zen To Done, to z całą pewnością wtoczyłby na górę kamień, który przysporzył mu tylu problemów. A teraz tak całkiem na poważnie…
CzytajEfektywność
6 koszmarnych zabójców Twojej produktywności
Prowadzenie firmy to naprawdę ciężki kawałek chleba. Ciąży na Tobie wielka odpowiedzialność. Musisz zadbać o pracowników, klientów, kontrahentów, masz na głowie całą papierologię, a do tego jeszcze trzeba myśleć nad rozwojem swojego biznesu… A przecież dochodzi również codzienna bieżączka i niekończąca się lista zadań do wykonania. Można się w tym utopić, prawda?
CzytajEfektywność Work-life balance
Przestań się rozmieniać na drobne!
Ten artykuł jest dla tych Przedsiębiorców, którzy konsekwentnie i uparcie NIE robią tego, co powinni. W zamian rozpraszają swój czas i energię na drobiazgi, które nie mają realnego wpływu na ich sukces w biznesie, a wypełniają tylko bezproduktywnie dni ich życia.
CzytajEfektywność Work-life balance Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Esencjalista, Greg McKeown – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Najcenniejszym zasobem, za pomocą którego możemy zmienić świat, jesteśmy my sami. Jeżeli za mało inwestujemy w siebie – a mam tu na myśli zarówno umysł, jak i ciało, i ducha – niszczymy najważniejsze narzędzie potrzebne nam do wartościowej pracy.
CzytajEfektywność
Planuj przez 5 minut i zaoszczędź… 1 godzinę dziennie!
Chciałbym być lepiej zorganizowany, ale nie urodziłem się z taką umiejętnością, a wiem, że tego nie da się nauczyć, po prostu trzeba mieć “to coś”… Poza tym, kiedy próbuję w końcu się zorganizować to ciągle ktoś mi przeszkadza, co chwilę muszę gasić pożary w firmie i naprawiać błędy pracowników… A tak w ogóle to teraz nie mam czasu na to, aby popracować nad swoim zorganizowaniem
CzytajEfektywność
Jak przygotować firmę do pracy w trybie no office?
Myśląc o kimś, kto pracuje zdalnie masz pewnie przed oczami uśmiechniętego od ucha do ucha przedsiębiorcę, który w kapciach i szlafroku siedzi we własnym domu przed laptopem, z kubkiem kawy w ręku i stamtąd zarządza swoim biznesem…. A może widzisz tego przedsiębiorcę na słonecznej plaży, siedzącego przed komputerem, zza którego rozpościera się widok na turkusowy ocean…
CzytajEfektywność
Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?
Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.
CzytajEfektywność
Jak za pomocą programów do zarządzania projektami zwiększyć wydajność w firmie?
Zbyt krótkie terminy, zbyt wiele zadań, dużo pracowników do przypilnowania oraz ogólny chaos – na pewno znasz to bardzo dobrze. Jak w gąszczu wielu projektów realizowanych jednocześnie zachować porządek, utrzymać kontrolę i doprowadzić sprawy do końca?
Czytaj