Artykuły z kategorii:
Efektywność

Efektywność

Dlaczego w biurze nie ma miejsca na pracę i jak sobie z tym poradzić?

Autor: Anna Pudło

Gdzie chodzisz, gdy musisz popracować w pełnym skupieniu? Poczekaj, niech zgadnę… Na pewno nie do biura, prawda? No chyba że albo wcześnie rano, zanim zejdą się Twoi współpracownicy, albo późnym wieczorem, gdy wszyscy już pójdą do domu. W biurze pracuje się ciężko.

Czytaj

Efektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Rework, Jason Fried, David H. Hansson – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Rework to książka autorstwa Jasona Frieda i Davida H. Hanssona – założycieli firmy 37signals (dzisiaj Basecamp) i twórców takich narzędzi jak: Highrise (aplikacja do zarządzania kontaktami), Basecamp (aplikacja do zarządzania projektami),  Campfire (komunikator internetowy)

Czytaj

Efektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zen to done, Leo Babauta – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Krąży plotka, że gdyby Syzyf przeczytał książkę Leo Babauty pt. Zen To Done, to z całą pewnością wtoczyłby na górę kamień, który przysporzył mu tylu problemów. A teraz tak całkiem na poważnie…

Czytaj

Efektywność

6 koszmarnych zabójców Twojej produktywności

Autor: Anna Pudło

Prowadzenie firmy to naprawdę ciężki kawałek chleba. Ciąży na Tobie wielka odpowiedzialność. Musisz zadbać o pracowników, klientów, kontrahentów, masz na głowie całą papierologię, a do tego jeszcze trzeba myśleć nad rozwojem swojego biznesu… A przecież dochodzi również codzienna bieżączka i niekończąca się lista zadań do wykonania. Można się w tym utopić, prawda?

Czytaj

Efektywność Work-life balance

Przestań się rozmieniać na drobne!

Ten artykuł jest dla tych Przedsiębiorców, którzy konsekwentnie i uparcie NIE robią tego, co powinni. W zamian rozpraszają swój czas i energię na drobiazgi, które nie mają realnego wpływu na ich sukces w biznesie, a wypełniają tylko bezproduktywnie dni ich życia.

Czytaj

Efektywność Work-life balance Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Esencjalista, Greg McKeown – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Najcenniejszym zasobem, za pomocą którego możemy zmienić świat, jesteśmy my sami. Jeżeli za mało inwestujemy w siebie – a mam tu na myśli zarówno umysł, jak i ciało, i ducha – niszczymy najważniejsze narzędzie potrzebne nam do wartościowej pracy.

Czytaj

Efektywność

Planuj przez 5 minut i zaoszczędź… 1 godzinę dziennie!

Autor: Anna Pudło

Chciałbym być lepiej zorganizowany, ale nie urodziłem się z taką umiejętnością, a wiem, że tego nie da się nauczyć, po prostu trzeba mieć “to coś”… Poza tym, kiedy próbuję w końcu się zorganizować to ciągle ktoś mi przeszkadza, co chwilę muszę gasić pożary w firmie i naprawiać błędy pracowników… A tak w ogóle to teraz nie mam czasu na to, aby popracować nad swoim zorganizowaniem

Czytaj

Efektywność

Jak przygotować firmę do pracy w trybie no office?

Autor: Anna Pudło

Myśląc o kimś, kto pracuje zdalnie masz pewnie przed oczami uśmiechniętego od ucha do ucha przedsiębiorcę, który w kapciach i szlafroku siedzi we własnym domu przed laptopem, z kubkiem kawy w ręku i stamtąd zarządza swoim biznesem…. A może widzisz tego przedsiębiorcę na słonecznej plaży, siedzącego przed komputerem, zza którego rozpościera się widok na turkusowy ocean…

Czytaj

Efektywność

Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?

Autor: Anna Pudło

Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.

Czytaj

Efektywność

Jak za pomocą programów do zarządzania projektami zwiększyć wydajność w firmie?

Autor: Anna Pudło

Zbyt krótkie terminy, zbyt wiele zadań, dużo pracowników do przypilnowania oraz ogólny chaos – na pewno znasz to bardzo dobrze. Jak w gąszczu wielu projektów realizowanych jednocześnie zachować porządek, utrzymać kontrolę i doprowadzić sprawy do końca?

Czytaj