Wywiady

Idąc małymi krokami, dochodzimy do wielkich rzeczy – wywiad z Pawłem Puszkarskim

Na morzu jest kapitanem jachtu, w samorządzie pełnił funkcję przewodniczącego rady miasta, a własnym biurem rachunkowym Konsaldo kieruje od 30 lat. I tak jak wśród fal dostał nieraz twardą lekcję, a w samorządzie po 12 latach poznał smak wyborczej porażki, tak przyszły problemy i w biznesie.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Robert B. Cialdini – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Robert B. Cialdini poświęcił swoją książkę rodzajom broni masowego wpływu. Na pierwszy rzut oka brzmi to trochę jak wstęp do podręcznika dla kadetów… Ale prawda jest taka, że chodzi po prostu o konkretne elementy, które pozwalają nam otrzymywać od innych to, czego sobie w danej chwili życzymy. Co to za elementy?

Czytaj

Wywiady

Jestem liderką i… coraz lepszą szefową! – wywiad z Alicją Doering

Wrażliwa, subtelna, pełna empatii – czy taka kobieta może być prężną bizneswoman?! Oczywiście! Alicja Doering jest tego najlepszym przykładem! W momencie kulminacji zawodowych problemów natknęła się na post Coraz Lepszej Firmy. – On zmienił całe moje życie! – opowiada właścicielka gabinetu Professional & Beauty.

Czytaj

Strategia

Czy 1-procentowa zmiana może być sexy?

Autor: Tomasz Miler

1%? Co to jest? Chyba żart! Dla niektórych z pewnością. Jednak dla tych, którzy chcą osiągać ponadprzeciętne rezultaty, ten 1% może być bardzo istotną trampoliną do sukcesu. Małe zmiany – duże zyski. Czy to realne? Nikt nie chce się zajmować małymi zmianami. Spektakularne zmiany są widoczne, małe zazwyczaj niezauważalne. A jednak one też dają imponujące sukcesy. Nie wierzysz? To posłuchaj…

Czytaj

Inspiracje

Znudzony schematami? Sprawdź, jak pobudzić kreatywność w biznesie

Czym jest kreatywność w biznesie? Poszukiwaniem innowacyjnych ścieżek i rozwiązań? Tworzeniem czegoś nowego, oryginalnego i niesztampowego? Kierowaniem swojego umysłu na inne tory, by generował nietuzinkowe pomysły wychodzące poza dotychczasowe szablony? A po co ta kreatywność jest potrzebna?

Czytaj

Strategia

Dlaczego chmura obliczeniowa jest bezpieczna

Chmura obliczeniowa to obecnie jeden z najważniejszych trendów w informatyce. Oferowane w tym zakresie rozwiązania coraz częściej wypierają tradycyjne systemy i zastępują sprzęt komputerowy usługami świadczonymi za pośrednictwem sieci. W praktyce większość z nas, a zwłaszcza ci, którzy reprezentują niewielkie biznesy, nie ma innej opcji niż korzystanie z chmury.

Czytaj

Wywiady

„Poczucie satysfakcji daje mi to, że dla przedsiębiorcy firma wreszcie jest źródłem radości, a nie ciężarem” – wywiad z Franciszkiem Niemyskim

Kocha porządek prywatnie i zawodowo, dlatego zajmuje się wyciąganiem firm z chaosu. Nie uważa się za motywatora, jednak Klienci twierdzą, że nic nie daje takiego kopa do działania, jak konsultacje z Frankiem Niemyskim.

Czytaj

Efektywność Inspiracje

MIKROzmiany, które przynoszą MAKROefekty! Sprawdź, jak bezboleśnie zmienić dowolny obszar w firmie lub w życiu

Autor: Marek Skała

Często myślimy, że wprowadzanie zmian to ciężka, długa i mozolna praca. Fakt, tak bywa najczęściej. Kiedyś znalazłem jednak hasło, które wszystko zmieniło: „mikroingerencje – makroefekty”. To był przełom. Okazało się, że czasem można zrobić zmianę… na skróty.

Czytaj

Marketing

Dlaczego Twoja firma powinna postawić na marketing wartości?

Marketing, który nie stawia na piedestale tylko produktu czy marki, ale człowieka. Marketing, który jest odpowiedzią na jego potrzeby i sposobem ukojenia stresu. Marketing promujący wartości marki i jej pozytywne działania dla społeczeństwa czy środowiska.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

7 nawyków skutecznego działania, Stephen R. Covey – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Według Stephena R. Coveya Twoje życie zmienia się z chwilą, kiedy zmieniasz swoją codzienność. Teoretycznie wszyscy o tym wiemy, ale w praktyce mało kto wie, W JAKI SPOSÓB tak ją zmodyfikować, żeby osiągnąć upragnione efekty. Na szczęście autor dał nam gotową receptę na sukces.

Czytaj