Strategia
Jak zdobyć przewagę, której konkurencja nie będzie w stanie skopiować?
Nie ma takiego rynku, na którym nie musiałbyś konkurować. Nawet jeśli konkurencji nie ma chwilowo, to gdy tylko ktoś zauważy, że dobrze Ci idzie, za moment pojawią się rywale. Niezależnie, co w biznesie robisz lub planujesz robić, trzeba być gotowym na zmaganie się z innymi firmami.
CzytajSprzedaż Wywiady
Chcesz sprzedać? Przestań gadać, zacznij słuchać! Rozmowa z Tomaszem Zielińskim
Wywiad z Tomaszem Zielińskim, trenerem sprzedaży, autorem projektu szkoleniowego Jak Sprzedawać Więcej, w którym uczy i doradza firmom w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.
CzytajMarketing
Masz firmę? To Ty pisz do niej wszystkie teksty!
Już słyszę: „ale ja nie mam na to czasu!” albo „nie potrafię pisać!” Zanim obalimy oba powyższe mity, pozwól, że wytłumaczę, dlaczego uważam, że każdy właściciel firmy powinien powinien sam pisać teksty na swoje strony internetowe i do wszystkich swoich materiałów marketingowych oraz wiadomości e-mail.
CzytajWork-life balance
Leniwy, zmęczony czy... wypalony? Sprawdź, czy grozi Ci wypalenie zawodowe
„Czuję się wypalony”, „Nic mi się nie chce”, „Jestem zmęczony, nie mam siły” – zdania te nierzadko padają z ust przedsiębiorców, którzy jeszcze kilka lat wcześniej byli prawdziwymi pasjonatami swoich biznesów. Jak to się dzieje, że firma, która miała dawać wymarzone pracę i płacę, stała się utrapieniem i męczarnią?
CzytajZarządzanie zespołem Wywiady
„Lider musi być częścią zespołu, a jednocześnie być sam” – rozmowa z gen. Polko
Rozmowa z gen. Romanem Polko, byłym dowódcą Jednostki Wojskowej GROM, autorem książek RozGROMić konkurencję i Szefologika, czyli logika szefowania.
Czytaj