Zarządzanie zespołem
Co zrobić, by pracownicy nie zawracali Ci głowy drobnymi problemami?
Siedzisz w swoim biurze, wreszcie chcesz się wziąć za konkretną pracę, wykonać to zadanie, które pchnie firmę do przodu, zaczynasz i... słyszysz mocne pukanie do drzwi swojego gabinetu. Przychodzi pracownik i mówi, że w czasie pracy pojawił się problem i widzisz, że wyraźnie oczekuje, że coś z tym zrobisz.
CzytajRekrutacja
Narzędzia, które mogą pomóc Ci zatrudnić najlepszych pracowników
Masz firmę, więc potrzebujesz pracowników. Chcesz, by byli najlepsi – wykonywali swoje obowiązki na wysokim poziomie, byli zmotywowani, zaangażowani, dogadywali się z Tobą i współpracownikami. Chcesz takich, którzy w trudnych sytuacjach po prostu się nie poddadzą, a wręcz przeciwnie
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Cel I: Doskonałość w produkcji, Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jak często podczas prowadzenia firmy spotykasz się z tzw. „wąskimi gardłami”, które uniemożliwiają pełne wykorzystanie jej potencjału? Problem ten pojawia się zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, i dotyczy niemal każdego aspektu prowadzenia działalności.
CzytajEfektywność
Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?
Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.
CzytajMarketing
Jak za pomocą narzędzi do e-mail marketingu możesz zwiększyć swoją sprzedaż?
Codziennie dostajesz kilkadziesiąt maili od różnych nadawców. Wśród wiadomości odnaleźć możesz maile od klientów, kontrahentów oraz newslettery i inne mailingi. Są to wiadomości, które mają na celu utrzymanie stałej komunikacji z klientami, przywiązują klienta do marki, informują o nowościach, zmianach, ofertach, etc.
CzytajObsługa klienta
Jak sprawić, aby klienci zapamiętali Cię na długo?
Jesteś właścicielem firmy, która oferuje produkty lub usługi. Klientów zdobywasz dzięki drobnym działaniom marketingowym, rekomendacjom, reklamom na Facebooku. Zastanów się, czy w jakikolwiek sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, czy jesteś jedną z wielu firm, które giną w szarym tłumie?
CzytajInspiracje
23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu firmy
Przedsiębiorca to superbohater, na którego barkach spoczywa wielka odpowiedzialność – prowadzenie firmy. A co to dokładnie znaczy? Pod tymi dwoma słowami kryje się tysiące mniejszych i większych obowiązków, zadań i wyzwań. Jak sprostać tak dużej ilości różnych powinności? Jak być na bieżąco z najnowszymi trendami, skąd czerpać wiedzę na różne tematy biznesowe?
CzytajObsługa klienta
Jak za pomocą systemów CRM poprawić relacje z klientami?
Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze sprzedażą czy to produktów, czy usług, musimy dbać o najważniejsze ogniwo tego procesu – o klienta. Bo co z tego, że mamy najlepszy produkt, dobrą reklamę, piękny sklep czy niesamowitych pracowników, jeżeli nikt naszych towarów czy usług nie kupi…? A jeżeli kupi, to tylko raz, a później o nas zapomni. Jak sprawić, aby klient wracał do nas cyklicznie? Jak zbudować z nim relację?
CzytajEfektywność
Jak za pomocą programów do zarządzania projektami zwiększyć wydajność w firmie?
Zbyt krótkie terminy, zbyt wiele zadań, dużo pracowników do przypilnowania oraz ogólny chaos – na pewno znasz to bardzo dobrze. Jak w gąszczu wielu projektów realizowanych jednocześnie zachować porządek, utrzymać kontrolę i doprowadzić sprawy do końca?
CzytajMarketing
Jak promować firmę, gdy nie masz pieniędzy na reklamę?
Co zrobić, jeśli czujesz, że Twoja firma potrzebuje dobrego marketingu, ale nie stać Cię na intensywne reklamowanie się? Wbrew pozorom nie jesteś na straconej pozycji. W takiej sytuacji także możesz uczynić swoją firmę najbardziej znaną w całej branży. Potrzebujesz jednak zupełnie innego spojrzenia na reklamę…
Czytaj