Inspiracje

23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu firmy

Anna Pudło

Przedsiębiorca to superbohater, na którego barkach spoczywa wielka odpowiedzialność – prowadzenie firmy. A co to dokładnie znaczy? Pod tymi dwoma słowami kryje się tysiące mniejszych i większych obowiązków, zadań i wyzwań. Jak sprostać tak dużej ilości różnych powinności? Jak być na bieżąco z najnowszymi trendami, skąd czerpać wiedzę na różne tematy biznesowe? Do naszej dyspozycji jest wiele firm, programów (na przykład Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl), książek i blogów, które są wspaniałym źródłem wiedzy.

Jak z morza dostępnych źródeł wybrać te wartościowe, których czytanie i śledzenie przyniesie realne korzyści Twojej firmie? Czytaj dalej, a poznasz 23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu Twojego biznesu (kolejność losowa).

  • Blog Pawła Tkaczyka, autora książek Grywalizacja oraz Zakamarki marki, właściciela agencji reklamowej MIDEA. Na blogu udziela wskazówek z zakresu marketingu (budowanie marki, tworzenie rynku, reklama, sprzedaż, obsługa klienta), social media, storytellingu i grywalizacji. Bardzo praktyczny blog, z którego naprawdę dużo można się nauczyć.
  • Blog Dariusza Puzyrkiewicza, najskuteczniejszego w Polsce copywritera z 11-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma ponad 6500 napisanych tekstów. Ten blog to pozycja obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy!
  • HappyContent – blog o content marketingu na portalach społecznościowych. Dużo przykładów z życia wziętych.
  • DajemySłowo – źródło teoretycznej i praktycznej wiedzy o marketingu treści. Znajdziesz tu również cenne wskazówki na temat działań w social mediach.
  • SprawnyMarketing – blog z poradami od najlepszych polskich marketerów.
  • Blog Artura Jabłońskiego, specjalisty od e-marketingu. Na blogu udziela konkretnych porad z zakresu: content marketingu, reklam (AdWords i Facebook), copywritingu i social mediów.
  • Blog Artura Smolickiego, który obfituje w konkretną i sprawdzoną wiedzę z zakresu marketingu internetowego dla małych i średnich firm.
  • Blog Jacka Kotarbińskiego, autora bestsellerowej książki pt. Sztuka rynkologii. Na swoim blogu dużo pisze na temat marketingu i reklamy.
  • Blog Wojciecha Bizuba, członka społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców, eksperta z zakresu marketingu internetowego. Na blogu możesz poczytać o tworzeniu lejków sprzedażowych, copywritingu, reklamie na Facebooku czy e-mail marketingu.
  • Ciekawy blog Adama Mrowca, członka społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców, poświęcony tematyce wideomarketingu. Znajdziesz tu dużo przykładów, konkretnej wiedzy i wywiadów.
  • AkademiaInternetu, to blog, na którym Maciej Dutko, redaktor Biblii e-biznesu i najbardziej doświadczony w Polsce audytor ofert sprzedażowych na Allegro i stronach internetowych, przekazuje dużo porządnej wiedzy z zakresu budowania aukcji na Allegro.
  • WzorowySklep to blog o narzędziach, marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, prawie oraz o innych zagadnieniach związanych ze sklepem internetowym.
  • BrandingMonitor to blog o brandingu i rebrandingu. Dużo przykładów opatrzonych fachowym komentarzem.
  • Landingi.pl to blog o tworzeniu skutecznych stron typu landing page.
  • Freshmail to blog o e-mail marketingu.
  • CallPage to blog o generowaniu leadów i strategiach optymalizacji konwersji, wszystko pokazane na przykładach.
  • Blog Pawła Gontarka o SEO, audytach, pozycjonowaniu i innych aspektach SEO oraz user experience (UX).
  • Blog Marka Stokowskiego o SEO oraz marketingu sklepów internetowych.
  • InTaxo – poradnik z zakresu księgowości.

Blogi przedsiębiorców dla przedsiębiorców

  • Blog Piotra Michalaka, twórcy Akademii Biznesu Piotra Michalaka. Na blogu znajdziecie ciekawe przykłady i inspirujące opowieści.
  • Blog Kamila Cebulskiego, rektora uczelni ASBiRO, okrzykniętego swego czasu najmłodszym polskim milionerem.
  • Blog Marcina Hugo Kosińskiego, właściciela radia KonteStacja i założyciela platformy edukacyjnej Edukatorium.pl, specjalisty ds. tworzenia społeczności internetowych i viral marketingu.
  • Blog Marka Bernaciaka, katolickiego przedsiębiorcy.

Chcesz wejść na wyższy poziom?

Pobierz listę 52 książek biznesowych
na 52 tygodnie roku


Co zyskasz:

  • spokój – przestaniesz się zastanawiać, co czytać,
  • prestiż – dołączysz do przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes,
  • pewność – znajdziesz w tych książkach porady, które można wykorzystać w polskich realiach małej firmy, a nie w oderwanych od rzeczywistości światowych korporacjach.

52ksiazki_form2


Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Coraz Lepszej Firmy.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Pudło

Nadzoruje realizację strategii Coraz Lepszej Firmy i doradza Klientom w zakresie zwiększania efektywności i wydajności ich pracy. Uwielbia patrzeć, jak działania Coraz Lepszej Firmy realnie pomagają przedsiębiorcom i zmieniają ich firmy w dobrze naoliwione maszyny.