Marketing Inspiracje

4 książki, które koniecznie musisz przeczytać w czasie kryzysu

Monotonia zabija powoli. Sytuacja na szczęście się poprawia, ale do wyjścia z kryzysu jeszcze bardzo daleko. Dlatego warto wykorzystać ten czas na coś, co rozwinie Ciebie i Twój biznes. Bez względu na to, czy bliżej Ci do Phila Connorsa czy Adasia Miauczyńskiego – poznaj 4 książki, które powinny stanąć na półce każdego przedsiębiorcy w czasie kryzysu.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?

Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.

Czytaj

Prawo biznesu Wywiady

„Pozwól sobie pomóc, zamiast wykonywać działania, które mogą okazać się błędne – stawka jest zbyt wysoka” – rozmowa z radcą prawnym Tomaszem Palakiem

Niejasne przepisy, niezrozumiały język, nieuczciwa walka – to codzienność przedsiębiorców w Polsce. A gdyby w całym tym zamęcie mieć przy sobie człowieka, który nie dość, że mówi po ludzku, to jeszcze naprawdę chce pomóc?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen

Wycena sprzedawanych produktów jest podstawowym obowiązkiem przedsiębiorcy. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ ceny produktów mogą być elementem przyciągającym lub odstraszającym potencjalnym klientów.

Czytaj

Marketing

Firmowa strona internetowa, która zarobi miliony, czyli jak handlować, a nie komplikować

Proste jest piękne. Dziś chcę zaprezentować Ci książkę, której tytuł zdradzę na koniec, a która wyjątkowo dobitnie potwierdza skuteczność czystej prostoty w marketingu. O czym więc musisz pamiętać, zanim na fali rewolucyjnego zapału wyrzucisz 99% zdań ze swojej firmowej strony internetowej, ulotki czy folderu reklamowego?

Czytaj

Wywiady

„Każdy kryzys, kłopot, problem traktuję jak zadanie” – wywiad z Karoliną Wójcik-Kozłowską

Stara się nigdy nie tracić nadziei. Nawet teraz, w tych nieprzewidywalnych czasach. Wszędzie próbuje dostrzec plusy. Jest częścią niezwykłego Teamu Twórcza Kreacja. Dziś rozmawiamy z Karoliną Wójcik-Kozłowską, która znalazła sposób na sprawianie dzieciom mnóstwa zdrowej frajdy.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Manipulacja odczarowana! 777 skutecznych technik wpływu, Marek Skała – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

„Mani” to „ręka”, a „pulus” to „pełny, kontrolowany”. Manipulacja to nic innego, jak kompleksowy i kontrolowany wpływ na sytuację i utrzymywanie tej kontroli w rękach. Własnych.

Czytaj

Marketing

Szczerość w reklamie, czyli jak obrócić wadę produktu w atut

Wydaje się oczywiste, że strategie marketingowe powinny przekonywać klienta o tym, że produkty firmy są idealne. Być może Cię to zdziwi, ale niejeden przedsiębiorca zrozumiał, że co najmniej równie skuteczne może być przyznanie się do tego, że reklamowany produkt ma swoje słabości.

Czytaj

Wywiady

„Nie potrafiłam zwolnić tempa, teraz zwolniono je za mnie” – wywiad z Aldoną Łukasik

Sprawia, że kobiety czują się wreszcie tak, jak na to zasługują. Promuje podologię w hermetycznym świecie biegaczy. Kocha to, co robi (i to ze sporą wzajemnością!). Dziś zapraszamy Was do świata, w którym to, co do tej pory było mało atrakcyjne – we wprawnych rękach specjalistów staje się zadbane i piękne.

Czytaj

Efektywność

Wmówili Ci 3 perfidne kłamstwa – to dlatego nie wyrabiasz się z pracą

Ciągle się nie wyrabiasz. Chociaż pracujesz coraz dłużej, chociaż robisz coraz więcej, chociaż starasz się ogarnąć wszystko – nadal jesteś do tyłu. Z całych sił próbujesz wydostać się z dołka, ale im szybciej przebierasz nogami, tym bardziej go powiększasz. Jak długo tak jeszcze pociągniesz?

Czytaj