Obsługa klienta Prawo biznesu
Windykacja w pigułce, czyli co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz ściągać długi?
Słowo windykacja oznacza z łaciny dochodzenie roszczeń, obronę konieczną, a nawet... zemstę. Już jej pierwotne znaczenie nacechowane jest bardzo negatywnie, wzbudza strach. Ale czy słusznie? W tym artykule znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat windykacji, zanim zaczniesz walczyć o to, co Ci się słusznie należy.
CzytajWywiady
„Najlepsze decyzje to te, które wymagały odwagi. Dzięki nim od dawna nie musimy się już reklamować” – wywiad z Przemkiem Wojciechowskim
Dziś zapraszamy Was do lektury wywiadu z Przemkiem Wojciechowskim – człowiekiem, który otacza ludzi fachową opieką, zanim przydarzy im się coś naprawdę złego.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Business adventures, John Brooks – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Bill Gates często powtarza, że to najlepsza książka biznesowa, jaką kiedykolwiek czytał. Warren Buffet już dawno temu umieścił ją na liście swoich ulubionych publikacji o biznesie... a portal theguardian.com nazwał ją „księgą wieczystych prawd”. Czy książka Business adventures naprawdę jest tak dobra, jak mówi się o niej za oceanem?
CzytajObsługa klienta
Jak zorganizować dział lub biuro obsługi klienta
Jak zorganizować biuro obsługi klienta, które oczaruje odwiedzających i sprawi, że już nigdy nie będą chcieli korzystać z usług innych firm (a przynajmniej tych, które zajmują się tym, co Ty)? Dobre pytanie… I za chwilę poznasz na nie odpowiedź.
CzytajStrategia Marketing
Prawo przeciwieństwa w marketingu, czyli jak obrócić siłę konkurencji na własną korzyść
Prawo przeciwieństwa może przydać się zwłaszcza tym, którzy nie mają szans, by stać się liderem na rynku. Nie oznacza to jednak porażki, bo takie firmy z powodzeniem mogą być silnym i bogatym numerem 2.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu
Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.
CzytajWywiady
„Możliwość porozmawiania z klientem i poznania go bliżej nigdy nie jest stratą czasu” – wywiad z Rafałem Śladowskim
Założył firmę w czasach kryzysu, by parę lat później nie móc się opędzić od zleceń. Na liście jego klientów jest między innymi Rolls-Royce. Dziś zapraszamy Was na rozmowę z Rafałem Śladowskim, który prowadzi firmę Dobrerolety.pl.
CzytajMarketing
Jak mierzyć ruch i konwersję na stronie z Google Analytics
Google Analytics to darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz mierzyć ruch na stronie i zachowanie użytkowników. Jeśli jeszcze z niego nie korzystasz, warto to zmienić, bo pozwoli Ci ono zobaczyć, jak klienci trafili na Twoją stronę i co dokładnie przeglądali czy chociażby po jakim czasie od Ciebie wychodzili.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Scientific advertising, Claude Hopkins
Claude Hopkins to taki trochę Stanisław Lem reklamy. Od pierwszego wydania jego Scientific advertising minęły równo 94 lata, ale mam wrażenie, że przesłanie tam zawarte – zupełnie jak u mojego ulubionego polskiego noblisty – nadal można śmiało odnosić do współczesnych nam czasów… Chociaż nie, nie można, a trzeba.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak uniknąć 3 zabójczych błędów, które odbierają Ci klientów i niszczą sprzedaż
Masz firmową stronę www, blog, sklep internetowy, fanpage na Facebooku? Wydajesz pieniądze na reklamę i promocję, ale Twoi klienci nie kupują od Ciebie tak często, jakbyś chciał? Prawdopodobnie nie potrzebujesz wydawać ani więcej, ani mniej, bo przyczyna problemu może być bardziej prozaiczna, niż myślisz.
Czytaj