Obsługa klienta
Zadowolony klient na wyciągnięcie ręki, czyli jakie życzenia warto spełnić
Zadowolony klient powie o Twojej firmie 3 znajomym, niezadowolony – przekaże swoją frustrację 12 bliskim mu osobom. Skoro więc ta gra warta jest tak wiele, to pytanie brzmi: czego chce, oczekuje i potrzebuje Twój klient? Co musisz mu zapewnić, żeby osiągnął stan przyjemnego zadowolenia?
CzytajRekrutacja Wywiady
Najlepsze CV, czyli jak analizować zgłoszenia kandydatów do pracy – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 3]
To miał być wywiad o umiejętności wybierania najlepszych ludzi do pracy. To miał być wywiad o biegłości w analizowaniu CV. I to wszystko w tym tekście znajdziesz… Ale tak naprawdę to rozmowa o wartościach, o szczęściu i o odwadze potrzebnej do jednego i do drugiego.
CzytajStrategia Inspiracje
Złoty krąg, czyli jak brzmi najważniejsze pytanie w biznesie
Dlaczego bracia Wright wykonali pierwszy lot samolotem, a w tym samym czasie lepiej wyposażony, lepiej wykształcony i lepiej opłacany zespół poniósł klęskę? I dlaczego to firma Apple dokonała rewolucji na rynku komputerowym? Dlatego, że twórcy Apple i bracia Wright zadali sobie jedno najważniejsze pytanie. To samo powinien zrobić każdy przedsiębiorca…
CzytajObsługa klienta
Trudny klient – przybył z piekieł czy przeżył piekło?
Trudny klient – niektórzy z nas, szczęściarze, tylko o nim słyszeli. Innym, wspomnienie o trudnym kliencie nie raz przerwało już spokojny sen. Jeszcze inni na co dzień borykają się z takimi osobami i wciąż nie znajdują sposobu, żeby sobie z nimi poradzić. Ale te sposoby istnieją i zaraz je poznasz. Na początek zadaj sobie pytanie, czy przybył do Ciebie rzeczywiście klient z piekła rodem czy może raczej taki, który przeżył piekło...
CzytajWywiady
„Od dziecka uczymy się kochać biednych i nienawidzić bogatych” – wywiad z Markiem Bernaciakiem
Przed tym wywiadem wiedziałem tylko tyle, że Marek Bernaciak jest właścicielem firmy zajmującej się dozowaniem płynów montażowych. Teraz wiem, że to przedsiębiorca, którego warto słuchać i czytać, ponieważ w jego słowach kryje się doświadczenie człowieka, który dobrze wie, co w życiu i w biznesie jest naprawdę ważne.
CzytajSprzedaż
Jak zarobić więcej podczas jednej transakcji?
Zwykle kiedy zastanawiamy się nad tym, jak zarobić więcej, przychodzi nam do głowy myśl, że musimy zdobyć więcej klientów. Tymczasem znacznie tańsze, szybsze i efektywniejsze jest inne rozwiązanie – sprawić, żeby klient, który już do nas przyszedł, wydał więcej. Są na to co najmniej 3 sposoby.
CzytajObsługa klienta
Customer service, czyli jak się obsługuje klientów za granicą – najlepsze przykłady
Jeśli wydaje Ci się, że klienci na całym świecie mają różne oczekiwania wobec usługodawców, to masz rację – wydaje Ci się. Dziś będzie o tych najlepszych, absolutnie najciekawszych przykładach customer service z całego świata – a przy okazji wspólnie przygotujemy listę dobrych praktyk w obsłudze klienta.
CzytajWywiady
„Mocno zapuściliśmy wędki w naszym stawie” – wywiad z Rafałem Śmiłowskim
Spanikował na początku epidemii tak jak wielu, ale trwało to u niego tylko 3 dni. Działa w branży reklamowej, ale skupia się na obsłudze rynku lokalnego. Jest niezwykle wszechstronny, a biznesowo – nad wyraz skuteczny. Dziś zapraszamy Was do lektury rozmowy z Rafałem Śmiłowskim z w3m.pl
CzytajSprzedaż
Jak być dobrym sprzedawcą?
Daniel H. Pink w książce Jak być dobrym sprzedawcą przekonuje, że każdy człowiek nosi w plecaku dyplom magistra z „umiejętności przekonywania innych ludzi do naszych racji”. Skoro każdy jest sprzedawcą, to jak wybić się w tej dziedzinie znacznie ponad przeciętność? O tym już za chwilę.
CzytajObsługa klienta
Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie – sprawdź, jak ją zapewnić w małej firmie
Kiepska jakość obsługi klienta to gwóźdź do trumny wielu biznesów. Aż 68% klientów rezygnuje ze współpracy z tego właśnie powodu. A jak jest w Twojej firmie? Obsługujesz świetnie, a może raczej na średnim poziomie albo takim, którym w ogóle nie warto się chwalić?
Czytaj