Wywiady

„Jeśli coś robisz, rób to dobrze” – wywiad z Piotrem Przewoźnym

Dzięki jego życiowej pasji wielu Polaków może cieszyć się przyjemnym ciepłem domowego ogniska. Zapraszamy Was na wywiad z Piotrem Przewoźnym – człowiekiem, który o kominkach wie praktycznie wszystko. Zajmuje się nimi od ponad 20 lat!

Czytaj

Efektywność

3 miażdżące błędy w prowadzeniu firmy, przez które nigdy nie masz czasu dla rodziny

Od tego momentu nic już nie było jak dawniej. Maja miała 3 latka, kiedy jej rodzice dojrzeli do decyzji o założeniu własnej firmy. Tyle planów i marzeń – w końcu się udało! Ta ciekawa świata dziewczynka wtedy właśnie odkryła, że są rzeczy ważne i ważniejsze. I że „chwilowo” to ona należy do tych mniej ważnych.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję

Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.

Czytaj

Sprzedaż

Jak skutecznie sprzedawać, jeśli nienawidzisz rozmawiać z klientami?

„Chcesz zwiększyć sprzedaż? Dzwoń do swoich potencjalnych klientów!” Słyszałeś to już tyle razy. Wiesz, że u innych działa. Ale gdy tylko myślisz o chwyceniu za słuchawkę, to czujesz, jak Twoje serce przyspiesza, a gardło nieprzyjemnie się zaciska… Rozumiem Cię, bo też nie przepadam za takimi rozmowami.

Czytaj

Efektywność

Jak zapanować nad czasem i uwagą, by przestać być więźniem własnej firmy

Firma stała się Twoim więzieniem? Praca w pracy, praca w domu, praca w drodze do pracy. A kiedy nadchodzi wyczekiwany sen, w nim też jest praca, o ile w ogóle znajdzie się czas na sen. No i pracownicy… Nic nie potrafią sami zrobić, we wszystkim trzeba im pomagać. Jakby ktoś im założył blokadę na myślenie!

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zachęcić klienta do większych zakupów w Twoim sklepie?

Sobota, ostatni dzień handlowy w tym miesiącu. Godzinę po otwarciu sklepu do kasy podchodzi mężczyzna z dwudniowym zarostem. Pyta, czy sklep ma w sprzedaży czerwone sznurówki. „Pierwszy klient, i już zaczynają się problemy” – myśli sprzedawca. – Nie mamy – mamrocze, głośno ziewając.

Czytaj

Marketing

Jak działać na Facebooku, aby pozyskiwać klientów za 0 zł?

Autor: Jowita Jodko

Świat nagle stanął w miejscu. Dookoła zapadła głucha cisza. Nie ma już ludzi na ulicach. Nie ma dzieci biegnących do szkoły. Staruszkowie nie siedzą na ławkach i nie patrzą na Ciebie spod krzaczastych brwi. Wszystko zamknięte. A w tym wszystkim Ty. Przedsiębiorca. Człowiek ze swoją firmą, który próbuje odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości.

Czytaj

Marketing

Książki o social mediach, które warto przeczytać przynajmniej raz w życiu

Smartfony już dawno temu przyrosły nam do rąk i najwyższa pora się z tym pogodzić… A przy okazji trochę lepiej zrozumieć media, które wciągnęły nas w swój cyfrowy nurt (i nauczyć się płynąć z ich prądem). Właśnie dlatego zamierzam polecić Ci dziś najciekawsze książki o social mediach. Zaczniemy od czegoś przyjemnego.

Czytaj

Inspiracje

12 cytatów motywujących do działania dla przedsiębiorców, których dopadło zniechęcenie

Steve Jobs powiedział kiedyś następujące zdanie: „Wszystko wokół ciebie stworzyli ludzie, którzy wcale nie byli mądrzejsi niż ty”. Nieźle motywujące, nie powiem. Zaraz jednak dodam Ci jeszcze więcej napędu do działania!

Czytaj

Inspiracje

Negatywne cechy charakteru – czy muszą Ci utrudniać prowadzenie firmy?

Pozytywne i negatywne cechy charakteru, mocne i słabe strony, zalety i wady – niepowtarzalny zestaw, który czyni każdego człowieka wyjątkowym. Znajomość własnych deficytów jest równie ważna co świadomość zalet. Dzięki temu możesz wybrać i wykonywać takie zadania, do których masz naturalne predyspozycje i uniknąć sytuacji, w których nie czujesz się komfortowo.

Czytaj