Zarządzanie zespołem
Jak za pomocą informacji zwrotnej całkowicie odmienić relację z pracownikiem
Dawanie informacji zwrotnej pracownikom to jeden z obszarów Twojej odpowiedzialności jako szefa. Nie wszyscy przedsiębiorcy lubią ten obowiązek. Na szczęście udzielanie informacji zwrotnej możesz opanować tak samo jak czytanie i pisanie. Musisz tylko znać elementarz. I ten artykuł nim właśnie jest.
CzytajMarketing Inspiracje
Marketing w social mediach – jak uwieść klientów i zaistnieć w internecie?
W lipcu tego roku portal statista.com ogłosił, że globalna socialmediowa wioska liczy sobie już ponad 3 miliardy mieszkańców. To mniej więcej tyle, ile w latach 60. XX wieku wynosiła całkowita populacja Ziemi – rozwija się zresztą też w podobnym tempie i nic nie wskazuje na to, żeby cokolwiek mogło zmienić ten trend.
CzytajZarządzanie zespołem Wywiady
„Scrum jest wymagający, ale skuteczny. Jeżeli nie dostarczasz wartości biznesowej, pokaże, w czym tkwi problem” – wywiad z Tomaszem Wykowskim
Co to takiego ten tajemniczy Scrum i jak zmienia życie przedsiębiorców? O tym opowiada Tomasz Wykowski, jedyny w Polsce Certyfikowany Trener Scruma i autor książki na temat tej metody.
CzytajPrawo biznesu
Prawa przedsiębiorcy w Polsce – sprawdź, co Ci wolno, a co może Cię ograniczać
Gdy prowadzisz biznes, w pewnym momencie możesz zacząć się zastanawiać, co na dobrą sprawę Ci wolno, a czego Ci nie wolno. Kiedy ktoś może powiedzieć, żebyś przestał robić to, co robisz, bo jak nie, to zostaniesz ukarany? Kiedy możesz być pewien, że nie ma racji i działać dalej?
CzytajWork-life balance Inspiracje
Jak być szczęśliwym przedsiębiorcą?
Jak być szczęśliwym, skoro bycie przedsiębiorcą nie zawsze Cię uszczęśliwia? Z jednej strony same wspaniałości: wolność, autonomia, niezależność, ale z drugiej pełna odpowiedzialność za podejmowane decyzje, ryzyko, niepewność i nienormowany czas pracy. Czujesz się przytłoczony? Chciałbyś częściej odczuwać radość i satysfakcję? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby być szczęśliwym?
CzytajEfektywność Wywiady
„Nieustanny rozwój jest w biznesie obowiązkowy” – Anna Pudło o tym, jak prowadzić firmę i w czym tkwi tajemnica sukcesu Coraz Lepszej Firmy
Jak prowadzić firmę? I dlaczego Coraz Lepsza Firma odnosi tak spektakularne sukcesy? Jeśli chcesz z bliska podejrzeć, jak tworzy się biznes przez duże B – koniecznie znajdź czas na lekturę tego wywiadu!
CzytajObsługa klienta
Obsługa klienta – przewodnik dla małych i średnich firm
Małe i średnie firmy mają ogromny potencjał ukryty w obszarze obsługi, którego niestety często nie dostrzegają. Nic dziwnego. Łatwo się pogubić, kiedy wokół tyle się dzieje, a warunki prowadzenia biznesu wciąż się zmieniają. Pewien możesz być tylko jednego, że porządna obsługa klienta przyniesie dobre wyniki absolutnie zawsze – niezależnie od tego, czy handlujesz pieczywem, czy łazikami marsjańskimi.
CzytajMarketing
Jak sprawdzać statystyki na Facebooku?
Statystyki na Facebooku to lustro, które odbija twarz Twojej firmy – jej fanów, ich reakcje na kolejne wiadomości, nowe produkty... W statystykach znajdziesz nawet to, czy odbiorcy chętniej klikają wideo, czy też bardziej angażują ich wpisy ze zdjęciami. Nie ma się co dziwić, że social media marketing z każdym rokiem staje się coraz gorętszym tematem wśród przedsiębiorców.
CzytajMarketing Inspiracje
Do tych, którzy szukają negatywnych opinii o Coraz Lepszej Firmie
Opinie o firmach mają wielką moc. Sam zobacz, kliknąłeś w ten artykuł i zaczynasz go czytać. Szukasz mocnych haków, miażdżących recenzji i negatywnych opinii na temat Coraz Lepszej Firmy? Daj sobie spokój. Pokażę Ci coś lepszego!
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Przedsiębiorco, wyloguj swój mózg (i mózg swojego dziecka)!
Tę książkę powinni przeczytać przedsiębiorcy, którzy dzień w dzień gonią w piętkę i twierdzą, że na nic nie mają czasu. Powinni po nią sięgnąć szczególnie ci z nich, którzy mają dzieci. Dzięki niej ich pociechy staną się znowu szczęśliwe i… normalne!
Czytaj