Rekrutacja
5 elementów skutecznej rekrutacji pracowników [wideo]
Mówisz, że dasz dobrą pracę, ale nikt się nie zgłasza? To dlatego, że rzeczywistość pracowników i pracodawców bardzo się w ostatnich latach zmieniła. Są w związku z tym tylko 2 wyjścia: albo dostosować się do nowych realiów i rozwijać swoją firmę ze świetnymi ludźmi, albo wciąż narzekać, że nie ma ludzi do roboty i stać w miejscu.
CzytajWork-life balance Wywiady
„Na początku latałam jak na skrzydłach. Płonęłam bardzo mocno, więc zgasłam też spektakularnie” – wywiad z Joanną Kaczmarek
Joanna Kaczmarek – właścicielka Studia Treningu Energia i Studia Figura w Miliczu – pokazuje nie tylko, jak schudnąć, ale jak zmienić życie. Patrzy nie tylko na ciało, ale zagląda do wnętrza… Stamtąd wydobywa piękno swoich klientek.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak pisać teksty przekonujące do zakupu – krótka lekcja od eksperta perswazji
Blair Warren, ekspert od perswazji, napisał poradnik, który wielu copywriterów uważa za fundament perswazyjnego pisania. Książka nosi tytuł Kurs perswazji w jednym zdaniu. Ujawnia ona 5 zasad, które musisz stosować, by skuteczniej przekonywać ludzi do swoich pomysłów, produktów.
CzytajInspiracje
To zdanie to kompas dla szefów i pracowników. Znasz je?
O tej idei przeczytałem w książce pt. Przyczepne historie. Dzięki niej można działać skutecznie i podążać ze swoją firmą we właściwym kierunku. Chodzi o to, że wystarczy stworzyć jedno zdanie, swego rodzaju motto firmy, by podejmowanie biznesowych decyzji stało się od tej pory czystą formalnością (i przyjemnością).
CzytajRekrutacja
Metody rekrutacji pracowników – zasada trzech
Jakie metody rekrutacji pracowników wybrać, żeby zapewnić sobie sukces w tym procesie? Błędne decyzje kadrowe mogą przecież oznaczać dla firmy poważne kłopoty – nie tylko straty finansowe, ale także konieczność przechodzenia wszystkiego jeszcze raz, a potem, w razie niepowodzenia, znowu. Jednym ze sposobów zwiększających szanse na skuteczność całego procesu rekrutacji jest posługiwanie się zasadą trzech.
CzytajWork-life balance Inspiracje
Jak radzić sobie z nerwami w trudnych sytuacjach
Nerwy, irytacja, niepokój, złość. Często zdarza się, że skrywane emocje w którymś momencie już nie dają się utrzymać pod kontrolą i następuje wybuch, którego siła najczęściej nie jest adekwatna do okoliczności. Co zrobić w takich sytuacjach, aby nie ranić ludzi wokół ani nie krzywdzić siebie? Jak radzić sobie z nerwami, żeby nie przejmowały nad Tobą kontroli?
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Sprawdź, jak stworzyć misję firmy, która przyciągnie najlepszych klientów i pracowników
Misja firmy to ten jej element, o którym mówi się zbyt rzadko. Może kiedyś, dawno temu, na początku wiedziałeś, dlaczego chcesz prowadzić własny biznes. Ale dzisiaj? Nie ma czasu na zastanawianie się, jest tyle pilniejszych problemów: niezadowolony klient, leniwy pracownik, kryzys. Otóż jest co najmniej kilka ważnych powodów, także finansowych, więc nie odchodź jeszcze...
CzytajSprzedaż Wywiady
„Dobry sprzedawca to nie jest ten, który dobrze mówi, tylko ten, który dobrze słucha” – rozmowa z Kamilą Młodzianko
Sprzedaż przez telefon w jej wydaniu to nie jest zwykła rozmowa. Dlaczego? Bo Kamila Młodzianko, dyrektor sprzedaży w Coraz Lepszej Firmie, to geniusz mówienia tego, co zostaje nie tylko w głowie, ale i w sercu. Na własnej skórze przekonała się, że sprzedaż może uratować komuś życie, ale może też ranić do krwi, i to nie tylko kupującego…
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Odważni wygrywają. Lekcje życia i przywództwa od członków sił specjalnych SAS, Ant Middleton, Colin Maclachlan, Matthew Ollerton, Jason Fox – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Członkowie brytyjskich sił specjalnych SAS mają reputację najlepszych z najlepszych. Tu nie ma miejsca na przypadek – w ich szeregi trafiają wyłącznie ci najwybitniejsi, absolutnie wszechstronni żołnierze, którzy nigdy nie dają za wygraną. Ich umiejętności i doświadczenie przydają się też poza poligonem.
CzytajMarketing Inspiracje
Biznesowe posty na Facebooka, które uratują Twoje zasięgi
Gdyby Facebook był człowiekiem, pewnie znalibyśmy go z jakiegoś przedziwnego reality show o wampirach energetycznych. Bo nie dość, że robi wszystko, żeby wyciągnąć jak najwięcej od swoich reklamodawców, to jeszcze bezlitośnie – i pewnie dla zabawy – obcina organiczne zasięgi, utrudniając życie wszystkim social media managerom na świecie.
Czytaj