Marketing
Marketing szeptany – czym jest i dlaczego jeszcze dziś powinieneś zacząć korzystać z niego w swojej firmie
Wyobraź sobie, że Twoja firma budzi u klientów równie silne emocje… Że po spotkaniu z Tobą podekscytowani dzwonią do najbliższych i opowiadają o tym, że działasz na światowym poziomie, a konkurencja nie dorasta Ci do pięt. I po kilku dniach wracają po więcej, przyprowadzając ze sobą 5 kolejnych osób.
CzytajEfektywność Inspiracje
Motywacja wewnętrzna do pracy – jak ją wzbudzić w sobie i w swoich pracownikach?
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna, a zwłaszcza różnice między nimi, to coś, co musisz znać, jeśli chcesz mieć zaangażowanych pracowników. W końcu silna motywacja do pracy jest tym, o czym marzy każdy szef. Twoi ludzie mogą przychodzić do firmy z radością, jak na skrzydłach, ale mogą też się do niej wlec.
CzytajInspiracje
Jak budować pewność siebie, by stawić czoła życiu
Pewność siebie – czym tak naprawdę jest? Czy to zaufanie do własnych możliwości? Swoboda, luz i umiejętność odnalezienia się w każdej sytuacji? Poczucie, że możemy stawić czoła nawet najtrudniejszym sytuacjom? A może kroczenie z wysoko uniesioną głową z przekonaniem, że jesteśmy najlepsi?
CzytajRekrutacja
Jak zatrudniać, żeby nie zwalniać – jedyny skuteczny poradnik każdego przedsiębiorcy
Wszystkie nieprzespane noce, weekendy spędzone na kontrolowaniu pracy zespołu, niekończące się maratony przeprosin za niedokończone projekty i wkurzeni klienci… Nawet te kilkadziesiąt tysięcy kary, które pewnie przyjdzie jej zapłacić za bezmyślność Tomka ona mogła uniknąć tego koszmaru...
CzytajZarządzanie zespołem
Ocena pracownika – czy jest potrzebna i jak ją przeprowadzić?
Ocena pracownika to jeden z najgorętszych tematów z zakresu zarządzania ludźmi. Czy dla Ciebie jest ona równie stresująca, jak dla większości pracodawców i pracowników? Czy w Twojej firmie również powoduje obopólne nerwy i rozczarowania?
CzytajMarketing
Czy Twojej firmie przydałby się marketing wirusowy? Zobacz ciekawe przykłady i zdecyduj, czy viral to coś dla Ciebie
Marketing wirusowy rozprzestrzenia się jak… wirus – czyli szybko i skutecznie. Stąd właśnie ta nazwa. Przydaje się szczególnie, gdy celem reklamowym jest zwiększenie świadomości użytkowników na temat istnienia danej marki lub produktu czy usługi. Jednak jak się za niego zabrać i jak zrobić to dobrze?
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, Dale Carnegie – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nie przecieraj oczu. Dobrze widzisz. Książka Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale’a Carnegiego na portalu biznesowym. Dlaczego? Bo to fantastyczny poradnik o komunikacji, byciu świetnym liderem i zwiększeniu sprzedaży. A to na pewno przyda się w Twoim biznesie.
CzytajInspiracje
Odporność psychiczna – jak ją wzmacniać?
Odporność psychiczna to coś, czego potrzebuje każdy przedsiębiorca. Na brak „atrakcji” właściciele firm w Polsce wprawdzie nigdy nie mogli narzekać, ale ostatnio skala różnych niesprzyjających biznesowi czynników jeszcze się zwiększyła. Zmiany w przepisach i finansach, niestabilne nastroje wśród konsumentów, inflacja, rosnące koszty, sytuacja geopolityczna i konflikt zbrojny tuż „za miedzą”...
CzytajInspiracje
Sensowne spotkanie firmowe to nie wyrzucanie pieniędzy w błoto. Sprawdź, jak się bawimy w CLF:)
Spotkania firmowe – organizujesz je? A może uważasz, że to zbędny wydatek? Planujesz z wyprzedzeniem eventy firmowe lub wyjazdy integracyjne? A może w Twojej firmie co roku urządzana jest firmowa wigilia?
CzytajMarketing
Co to jest Błąd 404 i jak go naprawić? Wskazówki i przykłady rozwiązań z kraju i ze świata
Błąd 404 to komunikat, którego nikt nie lubi. Użytkownicy dlatego, że strona, której szukali, nie została znaleziona, a SEO-wcy dlatego, że roboty wyszukiwarki odczytują stronę jako niedostępną – co niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie. Czym więc jest błąd 404?
Czytaj