Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców, Guy Raz – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Guy Raz to wyjątkowy facet. Jeden z tych wnikliwych autorów, których większość z nas chętnie zaprosiłaby na kolację, żeby cały wieczór słuchać historii o biznesie. Mówię serio – ten człowiek przyciąga ludzi, których biografie zapewniłyby pracę scenarzystom Netflixa na najbliższe dziesięciolecia…
CzytajMarketing
Remarketing na Facebooku i w Google Ads – czym jest i dlaczego powinieneś pomyśleć o nim w swojej firmie?
Każdy, kto prowadzi jakiekolwiek działania w sieci mające na celu sprzedaż, z pewnością spotkał się z terminem – remarketing. Jedni zgłębili ten temat i z powodzeniem z tej wiedzy korzystają, inni dopiero odkrywają, o co tak właściwie chodzi. W sieci można przeczytać różne opinie...
CzytajStrategia
Analiza SWOT firmy. Jak ją wykorzystasz w swoim biznesie?
Analiza SWOT jest jedną z najstarszych, a zarazem najbardziej skutecznych metod oceny potencjału danego przedsiębiorstwa lub przedsięwzięcia. Pozwala racjonalnie dyskutować o możliwościach firmy czy projektu oraz uniknąć rozpoczęcia nierentownych działań.
CzytajMarketing
Reklama na Facebooku – odkryj fatalny błąd, który przepala Twój budżet
Reklama na Facebooku chodzi za Tobą od dłuższego czasu? Może próbowałeś już coś ustawiać, ale nie jesteś zadowolony z efektu? Albo ciągle wahasz się, czy tworzyć takie kampanie samodzielnie, czy może lepiej powierzyć to zadanie wyspecjalizowanej agencji bądź freelancerowi?
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Indywidualny program MBA Josha Kaufmana – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Indywidualny program MBA Josha Kaufmana to propozycja przede wszystkim dla zabieganych przedsiębiorców, czyli zapewne dla… 95% właścicieli firm. Bo brak Ci czasu, prawda? I czujesz, że powinieneś wiedzieć o biznesie więcej, że być może gdzieś w książkach są rozwiązania Twoich problemów...
CzytajZarządzanie zespołem
Referencje dla pracownika – co musisz wiedzieć, zanim je napiszesz
Stało się. Nadszedł czas pożegnania z jednym z Twoich pracowników. To często trudna sytuacja, niezależnie od tego, kto podjął decyzję o rozstaniu. W związku z jego odejściem masz na pewno sporo formalności do wypełnienia, a czasu, jak się domyślam, jak zawsze za mało.
CzytajStrategia
„Biznesowa (r)ewolucja” – jak przedsiębiorcy radzą sobie w polskim nieładzie. Raport Coraz Lepszej Firmy
Jak udaje Ci się prowadzić firmę w bałaganie, niepewności, absurdach prawnych? Co planujesz w obliczu inflacji, trudnej sytuacji na rynku pracy czy szalejących cen gazu? Przedsiębiorcy próbują działać na różne sposoby, ale większość z nich łączy jedno – bez walki się nie poddadzą, choć są już bardzo zmęczeni.
CzytajStrategia
Negocjacje w biznesie – praktyczny przewodnik. Jak sprawić, by negocjowanie stało się prostsze?
Negocjacje w biznesie to oczywistość. Negocjujesz bez przerwy: z kontrahentami, z usługodawcami, z dostawcami, a może i z pracownikami. Być może nie myślisz o tym w ten sposób, ale negocjujesz też z żoną/mężem i dziećmi. Jak wyjść z negocjacji obronną ręką? Jak zadbać o własne interesy, gdy w trakcie rozmów puszczają nerwy?
CzytajEfektywność
Zarządzanie czasem – co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć
Zarządzanie czasem, a raczej zarządzanie sobą w czasie, to temat, który dla przedsiębiorców jest wyjątkowo ważny. W końcu który właściciel firmy nie chciałby być w pięciu miejscach naraz, wykonywać roboty za trzech, a do tego jeszcze wychodzić do domu, zanim się ściemni?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?
Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!
Czytaj