Marketing

Co to jest Błąd 404 i jak go naprawić? Wskazówki i przykłady rozwiązań z kraju i ze świata

Błąd 404 to komunikat, którego nikt nie lubi. Użytkownicy dlatego, że strona, której szukali, nie została znaleziona, a SEO-wcy dlatego, że roboty wyszukiwarki odczytują stronę jako niedostępną – co niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie. Czym więc jest błąd 404?

Czytaj

Strategia

Kiedy wszystko idzie nie tak, jak powinno… Dlaczego Twojej firmie potrzebne są procedury?

Od kiedy założył firmę i zatrudnił pierwszych pracowników, coraz częściej zdarzało się mu wychodzić z domu bladym świtem i wracać, kiedy na dworze robiło się już szaro. Ironia losu, bo firmę zakładał po to, żeby w końcu mieć czas dla siebie, dla rodziny… By mieć normalne życie.

Czytaj

Strategia

Do Przedsiębiorców na czas kryzysu i wojny na Ukrainie – Paweł Królak

Sytuacja w wielu branżach jest bardzo nieciekawa. Inflacja, problemy z dostawami, brak pracowników, dobijające ceny paliwa i niektórych walut. Klienci kupują mniej albo ze strachu przed wojną, albo są po prostu zajęci pomaganiem uchodźcom z Ukrainy.

Czytaj

Marketing

Sprawdź najciekawsze przykłady Real Time Marketingu – zdobądź sympatię i zainteresowanie swoich klientów

Co można zrobić w minutę? Słyszałam o ludziach, którzy w ciągu 60 sekund potrafią ułożyć kostkę Rubika albo wyrecytować wartość stałej Archimedesa z dokładnością do kilkudziesięciu miejsc po przecinku. My – zwykli ludzie – w tym czasie możemy co najwyżej zalać wrzątkiem torebkę z herbatą albo sprawdzić godzinę w telefonie.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Jak przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem?

Trudna rozmowa z pracownikiem? Przykład siły czy bezradności szefa – różnie bywa… Mało kto lubi przeprowadzać trudne rozmowy z podwładnymi, ale każdy pracodawca powinien umieć to robić. Bo przecież musi wiedzieć, jak postąpić, gdy człowiek, któremu płaci, np. nie wykonuje swoich zadań albo marnotrawi firmowy majątek.

Czytaj

Marketing

Jak wykorzystać powiadomienia push do poprawy wyników firmy?

Powiadomienia push to irytujący i zbędny dodatek? Ludzie nienawidzą wyskakujących okienek i najchętniej by je zablokowali? To jak to się stało, że aż 72% z nich zgadza się na ich wyświetlanie? I dlaczego dzięki nim Burger King odnotował aż 53,7% wzrostu aktywnych użytkowników w aplikacji w ciągu zaledwie miesiąca?

Czytaj

Inspiracje

Książki dla przedsiębiorców – sprawdź, co warto przeczytać jeszcze w tym roku

Autor: Ewa Rot-Buga

Książki dla przedsiębiorców i książki o przedsiębiorczości – czy warto je czytać? Czasem możesz spotkać się z przekonaniem, że to nie ma sensu, bo piszą je teoretycy, którzy nic nie wiedzą o prawdziwym życiu i prowadzeniu firmy, ale to… nieprawda!

Czytaj

Inspiracje

Przedsiębiorca = superman? Sprawdź cechy osoby przedsiębiorczej

Autor: Ewa Rot-Buga

Człowiek przedsiębiorczy posiada zestaw cech i kompetencji, pozwalających podejmować różne działania przedsiębiorcze i realizować je z powodzeniem. Taka osoba potrafi zauważać zagrożenia, wykorzystywać szanse, dostosowywać się do nowych okoliczności.

Czytaj

Work-life balance

3 problemy przedsiębiorców, przez które zawsze są w pracy (i 1 rozwiązanie)

Marek, jak wielu przedsiębiorców, wiedział doskonale, że jeśli SAM czegoś nie dopilnuje, to po prostu nie będzie to zrobione. Albo będzie zrobione byle jak. Wolał więc ZAWSZE być na miejscu. Nie zważając na to, że cierpi jego związek („Nigdy Cię nie ma w domu, mam dosyć!” – potrafiła wykrzyczeć mu żona)...

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Efekt viralowy, Jonah Berger – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy reklama musi być droga? Okazuje się, że nie. Potwierdzeniem tej teorii są historie opisane w książce Jonaha Bergera Efekt viralowy. Każda z nich udowadnia, że wcale nie musisz wydawać kroci na reklamę, by przyciągnąć i zdobyć klientów.

Czytaj