Marketing Sprzedaż
Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu
Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!
CzytajZarządzanie zespołem
Przedsiębiorca: kierownik czy lider? Kim powinieneś być, aby firma działała bez Ciebie?
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak Ciebie postrzegają Twoi pracownicy? Którą z tych ról odgrywasz jako przywódca firmy? To dobry moment, żeby się o tym przekonać: przedsiębiorca kierownik, Relikt PRL czy szanowany szef?
CzytajZarządzanie zespołem
Jak nie popsuć pracownika, czyli dlaczego premie nie działają
Lubisz dawać łapówki? No wiesz, łapówki, kasę za to, żeby ktoś coś zrobił dobrze. A właściwie, żeby ktoś zrobił coś tak, jak powinien. Pewnie, że nie lubisz. A czy przypadkiem nie dajesz regularnie łapówek swoim… pracownikom?
CzytajStrategia
9 dobrych powodów, dla których dołączenie do Programu Rozwoju Coraz Lepszych Przedsiębiorców to najlepsze, co może przytrafić się Twojej firmie
Przedsiębiorcy, z którymi rozmawiamy, mówią, że życie właściciela firmy dzieli się na życie PRZED dołączeniem do Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy i życie PO. Dlaczego? Ponieważ dzięki niemu ich biznesy zmieniają się nie do poznania
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Buyer Persona – poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów, Adele Revella – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Czy na pewno znasz swojego klienta? I nie, nie chodzi mi o to, czy jest wysoki czy niski, szczupły czy nieco przy kości. Choć w pewnych branżach będzie to miało większe znaczenie niż w innych – to tylko takie pozory, zupełnie jakbyś patrzył na okładkę książki.
CzytajStrategia Work-life balance
Ty też czasem masz dość? Dlaczego (mali) przedsiębiorcy sobie TO robią?
Czy Ty też czasem budzisz się zlany zimnym potem i myślisz tylko o tym, że nie będziesz miał z czego zapłacić podatków? Też siedzisz w firmie po nocach, po raz kolejny odwołując rodzinne plany, podczas gdy Twoi pracownicy wychodzą z niej punkt 16.? Od najbliższych słyszysz pełne wyrzutu: „Musisz tak dużo pracować?”.
CzytajEfektywność
Autosabotaż. Problem przedsiębiorców, o którym nie mają pojęcia
Ooo, już wpół do pierwszej? Chyba czas iść spać. Rano mam spotkanie z klientem, trzeba wstać koło 5:00… – Jego racjonalność próbowała wygrać tą walkę. Jednak Błażej przekonał sam siebie, że i tak nie zaśnie. Bo przecież tyle nerwów musiał dziś stracić przez swoich pracowników, zostać dłużej i nadganiać.
CzytajStrategia
„Pukali się w głowę, gdy otwierałem firmę, ale gdy pozyskałem 190 inwestorów…”
Wiesz, jak to jest, gdy masz marzenie, by stworzyć biznes 10x większy niż konkurencja, a wszyscy wkoło tylko śmieją się z Twojego pomysłu? Ja wiem. Gdy zakładałem Coraz Lepszą Firmę, moją konkurencją były głównie jednoosobowe firmy.
CzytajWork-life balance
3 błędy, przez które przedsiębiorcy harują od rana do nocy, a ich biznes tonie
„Oczywiście, że znowu nie odbierałeś telefonu. A ja jechałam z Piotrusiem do szpitala! Przecież nigdy Cię nie ma, kiedy jesteś potrzebny! Dzieciaki już nawet się nie łudzą, że kiedyś jeszcze zagrasz z nimi w tę obiecaną planszówkę! Traktujesz ten dom jak hotel… …MAM DOSYĆ!!!”.
CzytajWywiady Inspiracje
„Gdybym spotkał siebie sprzed lat...”.
8 ludzi sukcesu o tym, jak bezbłędnie rozkręcić biznes
Jeśli wierzyć statystykom, spośród wszystkich upadających firm, aż 80% upada w pierwszym roku działalności. Nic więc dziwnego, że wyszukiwarka Google pod hasłem „Jak uchronić firmę przed upadkiem?” proponuje ponad milion antykryzysowych poradników
Czytaj