Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych, Chip Heath, Karla Starr – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nie odkryję Ameryki, kiedy powiem Ci, że liczby nie są sexy. Prezentowanie danych podczas spotkania z klientem albo podsumowania kwartalne w księgowości są po prostu tak samo wciągające jak czeskie filmy. Na szczęście istnieją słowniki.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pisz. Publikuj. Działaj, Klaudyna Maciąg – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Być może myślisz sobie teraz, że do stworzenia wciągającego contentu wystarczy mieć cel i trzymać się go przez cały proces pisania. No cóż, gdyby copywriting działał w ten sposób, to świat byłby piękniejszy. W rzeczywistości – i potwierdza to Klaudyna Maciąg – należy zacząć od wyrobienia w sobie nawyku pisania.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Tworzenie modeli biznesowych, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
W życiu każdego przedsiębiorcy (albo po prostu osoby zainteresowanej tematem) przychodzi taki moment, że chciałby nauczyć się trochę więcej na temat tego, jak funkcjonuje biznes. Jeśli akurat znajdujesz się w takim punkcie, sięgnij po publikację Tworzenie modeli biznesowych autorstwa Alexandra Osterwaldera i Yvesa Pigneura.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nowe zasady marketingu i PR, David Meerman Scott – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zasady marketingu i PR zmieniły się diametralnie od czasów sprzed pandemii. Niektórzy z nas pewnie się zdziwią jak bardzo. To, co do tej pory traktowali jako jedyne słuszne wytyczne w branży, nagle przestało działać. Na szczęście David Meerman Scott opisał wszystkie nowinki w swojej książce Nowe zasady marketingu i PR.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Szef wymagający i wyrozumiały, Kim Scott – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Książka Szef wymagający i wyrozumiały zawiera w sobie wszystko, co należy wiedzieć o zarządzaniu. Uczy, jak budować relacje z podwładnymi, popychać ich do stawania się najlepszymi wersjami siebie i tworzyć dla nich odpowiednie środowisko pracy.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Droga Toyoty do doskonałości w usługach, Jeffrey K. Liker, Karyn Ross – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeśli jesteś stałym czytelnikiem naszego bloga, to najprawdopodobniej już mniej więcej wiesz, o co chodzi w strategii lean. Pewnie się też domyślasz, dlaczego to najważniejszy fundament działania Toyoty (jeśli nie, nic straconego – zaraz powtórzymy podstawy).
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Burza w twojej głowie. Przerwij błędne koło negatywnych myśli, David A. Clark – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Czujesz się czasem tak, jakby kontrolę nad Tobą przejęły natrętne, negatywne myśli, które niczym wielkie, czarne chmury wiszą nad Tobą i nie chcą odejść, podczas gdy Ty wciąż wypatrujesz słońca? Wpadasz w wir zamartwiania się o najdrobniejsze rzeczy w Twoim życiu i nie możesz się z tego wyzwolić?
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej, Atul Gawande – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nawet jeśli spisanie szczegółowej listy zadań na pierwszy rzut oka może wydawać się marnowaniem czasu, to patrząc z szerszej perspektywy, jest ono niegłupim pomysłem. Bo widzisz, kiedy masz przed oczami cel, łatwo jest zapomnieć o drobiazgach – a to właśnie one składają się na Twój finalny sukces.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu, Jocko Willink, Leif Babin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Biznes to ciągła walka. O klientów, korzystne warunki współpracy, nowych kontrahentów, najlepsze ceny… W sumie to nic dziwnego, że techniki prosto z pola bitwy całkiem nieźle sprawdzają się też w firmach.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeśli myślisz, że rozpoczynasz negocjacje, siadając do stołu, to jesteś w błędzie. W rzeczywistości negocjacje zaczynają się wcześniej. Czasem dużo wcześniej.
Czytaj