Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Robert B. Cialdini – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Robert B. Cialdini poświęcił swoją książkę rodzajom broni masowego wpływu. Na pierwszy rzut oka brzmi to trochę jak wstęp do podręcznika dla kadetów… Ale prawda jest taka, że chodzi po prostu o konkretne elementy, które pozwalają nam otrzymywać od innych to, czego sobie w danej chwili życzymy. Co to za elementy?
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
7 nawyków skutecznego działania, Stephen R. Covey – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Według Stephena R. Coveya Twoje życie zmienia się z chwilą, kiedy zmieniasz swoją codzienność. Teoretycznie wszyscy o tym wiemy, ale w praktyce mało kto wie, W JAKI SPOSÓB tak ją zmodyfikować, żeby osiągnąć upragnione efekty. Na szczęście autor dał nam gotową receptę na sukces.
CzytajPrawo biznesu Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Internet a prawo – jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców, Tomasz Palak – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością działasz też w internecie. I chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Wykorzystujesz dobrodziejstwa nowoczesności i publikujesz na stronie www, na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku i czym tam jeszcze. I pewnie masz świadomość tego, że na tym polu też obowiązują Cię pewne przepisy.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Konieczne zakończenia, Henry Cloud – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zakończenia w naturalny sposób wpisano w nasze życie, jak nić, która przeplata się przez wszystkie wątki. Są takie sprawy, które umierają w sposób naturalny, są też takie, które musimy zabić, nawet jeśli brzmi to brutalnie. Niewątpliwie widać, że zakończenia są integralną częścią naszego życia, ale są też wymogiem tego, żeby się rozwijać.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie zawodowe, Cal Newport – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeśli siedzisz w światku rozwoju osobistego, to na pewno zetknąłeś się z popularną radą w stylu „znajdź swoją pasję”, „musisz znaleźć swoją pasję” albo – w innej wersji – „rób to, co kochasz”. Cal Newport twierdzi, że rada „kieruj się swoją pasją” jest niebezpieczna i ma bardzo poważne wady.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR, John Doerr – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Gdyby ktoś poprosił mnie o jednozdaniowe podsumowanie książki Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR, to powiedziałabym, że jest jak drukowany mentor. Z tej książki autentycznie można wyciągnąć całą masę życiowych porad. A najlepsze jest to, że nie odnoszą się one wyłącznie do prowadzenia firmy.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Kaizen jako strategia, Masaaki Imai – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Żeby biznes się kręcił, nie wystarczą już tylko chęci i ciężka praca – te czasy już niestety minęły. A już w ogóle najlepiej, gdybyś mógł wdrażać środki zaradcze na długo przed kolejnym kryzysem (bo przecież nie wiadomo, co jeszcze nas czeka). Pozwól, że opowiem Ci, jak możesz to zrobić.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie, Cal Newport – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Technologia nie jest zła sama w sobie, problemem jest to, jak z niej korzystamy. W dzisiejszej recenzji przedstawię sposób poradzenia sobie z uzależnieniem czy przytłoczeniem technologiami, jaki daje nam Cal Newport w swojej książce Cyfrowy minimalizm, proponując swoim czytelnikom gotową filozofię korzystania z technologii.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Patrick Lencioni w swojej książce wymienia trzy rodzaje lęku, które blokują nas przed pokazaniem swojego prawdziwego ja.
Czytaj