Marketing Finanse
Jak promować firmę przy niskim budżecie lub nie mając go wcale?
Kiedyś było łatwiej. Wystarczyło nazwisko w książce telefonicznej i zlecenia „same” wpadały. Wystarczył dobry produkt, a klienci „sami” przychodzili. Dziś… nic nie jest za darmo!
CzytajFinanse
Ubezpieczenie firmowego auta – czy tylko duży może więcej?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, a Twoja firma posiada przynajmniej 6 pojazdów (posiadających dowód rejestracyjny), to ten artykuł z pewnością przyniesie Ci wymierne korzyści. Dlaczego? Bo wyjaśniam w nim, że możesz być traktowany przez ubezpieczyciela jak duża firma, dla której przygotowuje się specjalne rozwiązania w kwestii ubezpieczeń komunikacyjnych.
CzytajMarketing Wywiady
„Wszystko, co jest wartościowe, ma swoją cenę” – wywiad z Agnieszką Szwed
Dziś zapraszamy Was do lektury wywiadu z Agnieszką Szwed, właścicielką agencji Gootek specjalizującej się w projektowaniu stron www. Dowiecie się z niego między innymi, jak ważne są rekomendacje i networking oraz dlaczego warto budować długofalowe relacje z klientami.
CzytajInspiracje
Jak wspierać małżonka w trudnych chwilach?
Czasem przychodzi taki czas, że grunt ucieka spod nóg. Wymyka się klient, który generował połowę przychodu. Odchodzi kilkoro pracowników i wspólnie zakładają konkurencyjną firmę. Jeśli te trudne chwile dotyczą Ciebie, to masz jakieś poczucie wpływu, wiesz, co możesz, a czego nie możesz zrobić. Inaczej jest, gdy takie wydarzenia dotykają najważniejszą dla Ciebie osobę.
CzytajStrategia Sprzedaż
Czy warto zwiększać asortyment firmy?
Kiedy przedsiębiorcy chcą zwiększyć sprzedaż, często pierwszym, co przychodzi im do głowy, jest rozszerzenie asortymentu. Więcej produktów to więcej klientów, a więcej klientów to większe zyski… Czyżby? A. Ries i J. Trout, którzy doradzali w marketingu wielu spośród 500 największych firm świata, będących na liście magazynu „Fortune”, mają nieco inne zdanie.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak napisać perswazyjny tekst? Odwrotnie niż uczy większość
Tak się składa, że w codziennej komunikacji z potencjalnymi klientami nie uciekniesz od słowa pisanego: SMS-y, maile, reklamy, a nawet umowy czy przypomnienia o opłaceniu zaległych faktur. Wszystko, co piszesz, albo przekonuje ludzi i daje Ci pieniądze, albo nie przekonuje i zabiera Twój czas, energię i pieniądze. Czy to wystarczający powód, by opanować podstawy pisanej perswazji?
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje Finanse
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Umysł miliardera. 20 zasad bogactwa i sukcesu najbogatszych ludzi świata, Rafael Badziag
Czy potrafisz sobie wyobrazić, ile to jest miliard dolarów? To 10 TON banknotów studolarowych! Każdy przedsiębiorca, który udziela rad w tej książce, stworzył wartość równą wielokrotności tej sumy. Czy warto uczyć się od tych ludzi?
CzytajWywiady Inspiracje
„Uczciwa konkurencja jest potrzebna, żebyśmy nie spoczywali na laurach” – rozmowa z Anną Zaprzelską
Dziś chcemy Was zaprosić do lektury najbardziej… cytrynowego wywiadu na naszym blogu! Oto pełna pastelowych barw rozmowa z twórczynią firmy scrapbookingowej LemonCraft – Anną Zaprzelską.
CzytajMarketing Inspiracje
Wirtualni influencerzy: czy szykuje się nam internetowa rewolucja?
Branża trzymała się „ludzkich” wartości, człowiek stał w centrum większości kampanii, a CSR rozkwitał niczym panna młoda w dniu ślubu. Było pięknie – a później pojawiła się lilmiquela, nonoouri, imma.gram i cała reszta nowych influencerów, którzy za chwilę wywrócą nasz poukładany, wirtualny świat do góry nogami.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym, Avinash Dixit, Barry Nalebuff
Co najmniej kilka razy w ciągu dnia stajesz w obliczu sytuacji wymagających strategicznego myślenia. Jasne, że możesz rzucić monetą i zdać się na los, ale czy nie lepiej wziąć sprawy w swoje ręce i świadomie starać się wygrać tę życiową grę?
Czytaj