Work-life balance Inspiracje
Wolisz ufać sobie czy mądrzejszym od siebie?
Podejmujesz ważną decyzję. Przygotowujesz się do dużej zmiany. Chcesz zacząć działać inaczej albo wdrożyć w życie coś, o czym od dawna myślisz. Intuicyjnie wiesz, że to jest dla Ciebie dobre. Ale wtedy przychodzi Ci do głowy myśl, że powinnaś się poradzić, skonsultować to z kimś bardziej doświadczonym. Naprawdę powinnaś?
CzytajMarketing Inspiracje
Życie na bogato i smartfony. Czego Apple nauczy Cię o marketingu?
Kiedy rozdawano zmysł inżynierski i wrażliwość na zawiłości układów scalonych, niuanse technologiczne i... innych ludzi, Steve Jobs stał prawdopodobnie w kolejce po marketingową intuicję. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że bosy hippis bez dyplomu uniwersyteckiego stworzył legendarne imperium?
CzytajPrawo biznesu
Prawo do błędu – nowy przywilej dla początkujących przedsiębiorców
Początek 2020 roku przyniósł znaczące zmiany dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze. Pakiet Przyjazne Prawo wprowadza nieznaną dotąd ustawodawstwu instytucję prawa do błędu.
CzytajWywiady Inspiracje
„Większe pieniądze nie prowadzą do znacząco większego szczęścia” – wywiad z Agnieszką Bott-Alamą
Co powinien robić przedsiębiorca, żeby jak najlepiej pomóc własnemu szczęściu? Czy prawdą jest, że to, co nas nie zabije, to nas wzmocni? I czy burza mózgów może przynieść więcej szkody niż pożytku? Na te i inne pytania odpowiada dziś Agnieszka Bott-Alama, nasz Coraz Lepszy Ekspert Rozwoju Talentów
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne chcesz, żeby klienci uważali Twoje produkty lub usługi za wartościowe. Naturalnie dążysz więc do zwiększenia ich wartości w oczach potencjalnych nabywców. Nie jest to proste, kiedy ludzie wciąż mówią tylko o tym, że powinno być taniej i taniej. Dowiedz się, jak sprawdzić, za co i ile więcej będą skłonni zapłacić
CzytajEfektywność Inspiracje
Kiedy Twój perfekcjonizm niszczy, zamiast budować?
Zacznę może dość nietypowo. Poproszę Cię, żebyś szczerze odpowiedział na kilka prostych pytań. Twierdzące odpowiedzi na wszystkie lub część z nich mogą oznaczać, że cechuje Cię perfekcjonizm. Czy to dobrze? Sprawdź.
CzytajInspiracje
„Tylko w tajemniczych równaniach miłości można odnaleźć prawdziwy sens”
Ten tekst to pochwała prostoty. Bo proste często jest zwyczajnie lepsze. Nie mówiąc już o tym, że less is more. Bo im mniej skomplikujesz życie klienta, tym lepiej poczuje się Twój portfel.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję, Walter Isaacson
„Grupa hipisów – chociaż niektórzy nazwą ich »geniuszami«, »hakerami« lub »geekami« – skrzyknęła się, żeby na przestrzeni stulecia wykręcić cały świat do góry nogami”.
CzytajMarketing Sprzedaż
Sprzedaż przez sen – nietypowa metoda podejścia do klienta
Jak myślisz, co decyduje o skuteczności opisu produktu na stronie internetowej? Od tego, co myślisz, zależą Twoje działania. Od Twoich działań zależą efekty, więc pozwolę sobie na takie uproszczenie: skuteczność Twojej sprzedaży w Internecie zależy od tego, co o niej myślisz.
CzytajEfektywność Inspiracje
To jedyny sposób na to, by dotrzymać noworocznych postanowień
Wiele osób czuje potrzebę uświęcenia tego czasu ambitnymi postanowieniami: nauczę się angielskiego, w końcu rzucę palenie, będę codziennie medytować, zacznę pracować mniej za więcej, może nawet będę wychodzić z firmy o 16. I z taką imponującą listą, i wiarą, że tym razem damy radę, wchodzimy w Nowy Rok. A potem...
Czytaj