Marketing Sprzedaż
Nie potrzebujesz tekstu na stronę internetową
Często słyszę od przedsiębiorców, że potrzebują tekstu. Na stronę firmową, do mejla, do reklamy na Facebooku. Jeżeli potrzebujesz TEKSTU, to nie potrzebujesz copywritera. Nie wierzysz mi? Nadal uważasz, że musisz mieć kogoś do PISANIA TEKSTÓW? Że musisz mieć JAKIŚ tekst?
CzytajPrawo biznesu
Jak napisać umowę, żeby Cię chroniła – o tym nie może zapomnieć żaden przedsiębiorca
Zawieranie umów to podstawowy element działania w biznesie. Plany i projekty przedsiębiorcy prędzej czy później krystalizują się w postaci umowy. Ona jest początkiem urzeczywistniania biznesplanu. To, jakiej treści umowę spiszesz, będzie ramowym programem, prowadzącym do realizacji Twoich celów i marzeń.
CzytajWywiady Inspiracje
„Przedsiębiorcy odnajdują swój sens, odnajdują swoje »dlaczego«. Tu się dzieją magiczne rzeczy” – rozmowa z Katarzyną Mickiewicz-Burzawą
Kobieta, która doskonale rozumie, co znaczy oddawać pracy całe serce, a jednocześnie oddawać całe serce rodzinie. Człowiek, który z otwartością na Ciebie czeka i pomoże Ci odnaleźć to, co najważniejsze...
CzytajWork-life balance Inspiracje
Co zrobić, gdy przestaje Ci się chcieć?
Poszukujesz motywacji? Tęsknisz za tym cudownym stanem, kiedy wszystko płynie i po prostu Ci się chce? To piękne uczucie. Nie musisz się zmuszać, przekonywać siebie, tłumaczyć samej sobie, że „to przecież będzie dla Ciebie dobre”, „że ważne jest, by być konsekwentną”. Bo przecież chcesz zrealizować swoje cele. Zarobić pieniądze. Wznieść się na wyższy poziom. Rozwijać się. I tak dalej.
CzytajMarketing Inspiracje
Chcesz pisać lepiej niż inni? Przeczytaj to uważnie. Do samego końca
Często dostaję od czytelników informacje typu: „ale Ty lekko piszesz” albo „jakie to jest celne”, albo „to jest trafione w punkt”. Dziś podzielę się z Tobą SPRAWDZONYMI sposobami na takie właśnie pisanie.
CzytajMarketing Inspiracje
Czy infografiki sprawdzają się w marketingu? [INFOGRAFIKA]
Zaczynaliśmy od malowania w jaskiniach historii dla przyszłych pokoleń, przeżyliśmy narodziny i rozkwit pisma ręcznego, druku, stron internetowych… Po to, by w XXI wieku wrócić do skrótów, ikon i obrazków. Pesymiści powiedzieliby, że zrobiliśmy ogromny krok wstecz, optymiści – że najwyższa pora wykorzystać ten potencjał na co dzień.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Siła różnic w zespole, Anna Sarnacka-Smith – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego w pracy czasami jest tak trudno, że ma się jedynie ochotę rzucić wszystko i trzasnąć drzwiami? Dlaczego czasem jest tak niesprawiedliwie? Dlaczego to, co robimy, wydaje się często bez sensu? Skąd się bierze przemęczenie? Dlaczego mamy już tak dość, że ratuje nas tylko myśl o zbliżającym się urlopie?
CzytajStrategia Marketing
Jak rozpoznać otoczenie konkurencyjne firmy?
Każdy przedsiębiorca powinien znać rynek, w którym funkcjonuje, jak własną kieszeń. Jednym z elementów rozeznania rynku jest rozpoznanie otoczenia konkurencyjnego. Niektóre czynniki, które na nie wpływają, są zapewne dla Ciebie oczywiste, ale czy wszystkie, czy nic Ci nie umknęło? Sprawdźmy.
CzytajInspiracje
Jak rozmawiać o firmie z małżonkiem?
Łatwiej radzić sobie z wyzwaniem prowadzenia biznesu, gdy wracasz do domu i możesz w nim nabrać sił – masz poczucie pełnego zrozumienia i wsparcia. Czasem jednak o to trudno. Zdarza się, że czujemy się w nim raczej niezrozumiani, a rozmowa o sprawach firmowych powoduje tylko silne, często niepotrzebne emocje i jeszcze większą frustrację. Co zrobić, by tak nie było?
CzytajFinanse
Kiedy kredyt może pomóc Twojej firmie, a kiedy warto go unikać
Dziś poznasz więcej przykładów pokazujących, jak patrzeć na kredyty bankowe i jak obliczać ich opłacalność. Pokażę Ci też zagrożenia związane z zadłużaniem się za pomocą kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, bo o nich nie wolno Ci zapominać.
Czytaj