Obsługa klienta
5 błędów w mailach do klientów, które prawdopodobnie wciąż popełniasz
Brawo! Twoje wysiłki włożone w reklamę się opłaciły i właśnie zdobyłeś nowego klienta. Teraz trzeba tylko dopiąć kilka spraw lub odpowiedzieć na dodatkowe pytania. I... tu jest pies pogrzebany! Zdziwiłbyś się, ile błędów widzę na co dzień w mailach, jakie dostaję od różnych firm.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Chciałbyś mieć w swoim zespole pionka? Byłby miły dla innych pracowników w firmie, uprzejmy, wolny od uprzedzeń. Nie wywoływałby burz, więc w firmie byłoby spokojnie, bez zmian, bez wyzwań. Taka bezpieczna stabilność.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!, Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Tradycyjny model zarządzania oparty na bezwzględnym posłuszeństwie wobec szefa, kierownika, managera czy właściciela firmy, powoli (i chyba już na stałe) odchodzi do lamusa. Dlaczego? Jest on przede wszystkim przestarzały i nieskuteczny.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zen to done, Leo Babauta – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Krąży plotka, że gdyby Syzyf przeczytał książkę Leo Babauty pt. Zen To Done, to z całą pewnością wtoczyłby na górę kamień, który przysporzył mu tylu problemów. A teraz tak całkiem na poważnie…
CzytajEfektywność
6 koszmarnych zabójców Twojej produktywności
Prowadzenie firmy to naprawdę ciężki kawałek chleba. Ciąży na Tobie wielka odpowiedzialność. Musisz zadbać o pracowników, klientów, kontrahentów, masz na głowie całą papierologię, a do tego jeszcze trzeba myśleć nad rozwojem swojego biznesu… A przecież dochodzi również codzienna bieżączka i niekończąca się lista zadań do wykonania. Można się w tym utopić, prawda?
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Książki Patricka Lencioniego po prostu trzeba znać. To znakomity ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami oraz budowania organizacji, w których ludzie chcą, a nie muszą pracować. Lencioni jest autorem 6 książek prezentujących sprawdzone i praktyczne rozwiązania w zakresie między innymi pracy zespołowej
CzytajZarządzanie zespołem
7 sposobów, by okazać wdzięczność pracownikom
Wdzięczność ma moc, jakiej nie sposób jest wycenić. Wdzięczność to sposób myślenia o tym, co się ma, zamiast martwienia się o to, czego się nie posiada. Wdzięczność pozwala dostrzec to, co jest obecne w naszym życiu i co nadaje mu sens. Wdzięczność pomaga odczuwać szczęście, to umiejętność wynoszenia na piedestał dobra zamiast zła i przeciętności.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Biblia copywritingu, Darek Puzyrkiewicz – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Inni copywriterzy go nienawidzą! W jednej książce zdradza prawie wszystkie tajemnice tego zawodu – znalazłam ten cytat w jednej z recenzji książki pt. Biblia copywritingu Darka Puzyrkiewicza. I szczerze mówiąc, nie mogłam doczekać się, aż przeczytam tę pozycję i na własnej skórze przekonam się o słuszności tych słów.
CzytajEfektywność Work-life balance
Przestań się rozmieniać na drobne!
Ten artykuł jest dla tych Przedsiębiorców, którzy konsekwentnie i uparcie NIE robią tego, co powinni. W zamian rozpraszają swój czas i energię na drobiazgi, które nie mają realnego wpływu na ich sukces w biznesie, a wypełniają tylko bezproduktywnie dni ich życia.
CzytajEfektywność Work-life balance Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Esencjalista, Greg McKeown – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Najcenniejszym zasobem, za pomocą którego możemy zmienić świat, jesteśmy my sami. Jeżeli za mało inwestujemy w siebie – a mam tu na myśli zarówno umysł, jak i ciało, i ducha – niszczymy najważniejsze narzędzie potrzebne nam do wartościowej pracy.
Czytaj