Obsługa klienta

5 błędów w mailach do klientów, które prawdopodobnie wciąż popełniasz

Brawo! Twoje wysiłki włożone w reklamę się opłaciły i właśnie zdobyłeś nowego klienta. Teraz trzeba tylko dopiąć kilka spraw lub odpowiedzieć na dodatkowe pytania. I... tu jest pies pogrzebany! Zdziwiłbyś się, ile błędów widzę na co dzień w mailach, jakie dostaję od różnych firm.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Chciałbyś mieć w swoim zespole pionka? Byłby miły dla innych pracowników w firmie, uprzejmy, wolny od uprzedzeń. Nie wywoływałby burz, więc w firmie byłoby spokojnie, bez zmian, bez wyzwań. Taka bezpieczna stabilność.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!, Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Tradycyjny model zarządzania oparty na bezwzględnym posłuszeństwie wobec szefa, kierownika, managera czy właściciela firmy, powoli (i chyba już na stałe) odchodzi do lamusa. Dlaczego? Jest on przede wszystkim przestarzały i nieskuteczny.

Czytaj

Efektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zen to done, Leo Babauta – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Krąży plotka, że gdyby Syzyf przeczytał książkę Leo Babauty pt. Zen To Done, to z całą pewnością wtoczyłby na górę kamień, który przysporzył mu tylu problemów. A teraz tak całkiem na poważnie…

Czytaj

Efektywność

6 koszmarnych zabójców Twojej produktywności

Autor: Anna Pudło

Prowadzenie firmy to naprawdę ciężki kawałek chleba. Ciąży na Tobie wielka odpowiedzialność. Musisz zadbać o pracowników, klientów, kontrahentów, masz na głowie całą papierologię, a do tego jeszcze trzeba myśleć nad rozwojem swojego biznesu… A przecież dochodzi również codzienna bieżączka i niekończąca się lista zadań do wykonania. Można się w tym utopić, prawda?

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Książki Patricka Lencioniego po prostu trzeba znać. To znakomity ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami oraz budowania organizacji, w których ludzie chcą, a nie muszą pracować. Lencioni jest autorem 6 książek prezentujących sprawdzone i praktyczne rozwiązania w zakresie między innymi pracy zespołowej

Czytaj

Zarządzanie zespołem

7 sposobów, by okazać wdzięczność pracownikom

Wdzięczność ma moc, jakiej nie sposób jest wycenić. Wdzięczność to sposób myślenia o tym, co się ma, zamiast martwienia się o to, czego się nie posiada. Wdzięczność pozwala dostrzec to, co jest obecne w naszym życiu i co nadaje mu sens. Wdzięczność pomaga odczuwać szczęście, to umiejętność wynoszenia na piedestał dobra zamiast zła i przeciętności.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Biblia copywritingu, Darek Puzyrkiewicz – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Inni copywriterzy go nienawidzą! W jednej książce zdradza prawie wszystkie tajemnice tego zawodu – znalazłam ten cytat w jednej z recenzji książki pt. Biblia copywritingu Darka Puzyrkiewicza. I szczerze mówiąc, nie mogłam doczekać się, aż przeczytam tę pozycję i na własnej skórze przekonam się o słuszności tych słów.

Czytaj

Efektywność Work-life balance

Przestań się rozmieniać na drobne!

Ten artykuł jest dla tych Przedsiębiorców, którzy konsekwentnie i uparcie NIE robią tego, co powinni. W zamian rozpraszają swój czas i energię na drobiazgi, które nie mają realnego wpływu na ich sukces w biznesie, a wypełniają tylko bezproduktywnie dni ich życia.

Czytaj

Efektywność Work-life balance Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Esencjalista, Greg McKeown – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Najcenniejszym zasobem, za pomocą którego możemy zmienić świat, jesteśmy my sami. Jeżeli za mało inwestujemy w siebie – a mam tu na myśli zarówno umysł, jak i ciało, i ducha – niszczymy najważniejsze narzędzie potrzebne nam do wartościowej pracy.

Czytaj