Obsługa klienta
5 rzeczy, które małe firmy robią, by stracić klientów
Czy wiesz, że mikro i małe firmy stanowią aż 99,8% wszystkich przedsiębiorstw w Polsce? Ale nie w tym rzecz, czy zatrudniasz 5, 15 czy 55 pracowników. Twoją PRAWDZIWĄ wielkość lub małość wyznacza tak naprawdę coś zupełnie innego. Co odróżnia tych świetnych przedsiębiorców od tzw. Januszy biznesu? Zobacz 5 rzeczy, które małe firmy robią, by… stracić swoich klientów.
CzytajMarketing
Nowe zasady marketingu na Facebooku
W styczniu platforma Marka Zuckerberga ogłosiła, że wprowadza istotne zmiany, które mogą wpłynąć na firmy posiadające fanpage na Facebooku i wykorzystujące go do promocji oraz pozyskiwania klientów. Jak sobie radzić w nowych warunkach?
CzytajZarządzanie zespołem
Dlaczego musisz dobrze płacić pracownikom... i dlaczego to nie wystarczy
Są Przedsiębiorcy i przedsiębiorcy. Są właściciele biznesu i etatowcy w przebraniu biznesmenów. Są ludzie, którzy pracują nad biznesem i tacy, którzy pracują w biznesie. W każdej grupie zawodowej są ludzie słabi, przeciętni i wybitni. W biznesie również.
CzytajObsługa klienta
6 rzeczy, których do tej pory nie mierzyłeś w obsłudze klienta
Pewnie wiele razy słyszałeś już o tym, że nie można zarządzać czymś, czego się nie mierzy. Cóż, nie wszyscy chętnie się z tym zgadzają, bo przecież w biznesie jest tyle rzeczy niemierzalnych, prawda?
CzytajWork-life balance
(Tylko dla kobiet) Dbanie o siebie jest Twoim obowiązkiem wobec bliskich
Mam ochotę na Ciebie nakrzyczeć. Wydrzeć się zwyczajnie w nadziei, że moje słowa do Ciebie dotrą. Momentami możesz tak właśnie odebrać formę, w jakiej piszę ten artykuł. Musisz natomiast wiedzieć, że robię to z miłości. I z miłością. A także z bólem…
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Cztery obsesje wyjątkowego szefa, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Chciałbyś być szefem, liderem lub menedżerem, który ma obsesję na punkcie firmy? Nie? To źle, bo powinieneś… Zanim się jednak całkowicie wystraszysz i stwierdzisz, że coś ciężkiego upadło mi na głowę, zostań i czytaj dalej. Bo – odpowiem w stylu konsultanta – to wszystko zależy…
CzytajMarketing
Jak smartfon może pomóc w promocji Twojego biznesu?
Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Jak promować swój biznes tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Pytań o lepszą efektywność i skuteczność w prowadzeniu firmy można zadać naprawdę bardzo wiele. Jeżeli trafiłeś tutaj i myślisz, że istnieje jeden złoty środek – to naprawdę muszę Cię rozczarować. Wszystko wymaga ciężkiej, rzetelnej i długotrwałej pracy.
CzytajObsługa klienta
5 lekcji z fatalnej obsługi klienta
Mam dzisiaj dla Ciebie 5 historii z życia wziętych, które udowodnią Ci, że można stracić klienta w mgnieniu oka i popsuć sobie markę, na którą pracowało się przez lata. Ale jeśli chciałbyś uniknąć takiego efektu, a w zamian za to cieszyć się lojalnością klientów, to...
CzytajObsługa klienta
4 sposoby, by Twój klient krócej czekał
Spójrzmy prawdzie w oczy: jako klienci jesteśmy niecierpliwi. Twarde dane pokazują, że aż 71% klientów oczekuje, że otrzyma pomoc w rozwiązaniu swojego problemu w ciągu... 5 minut (według raportu LivePerson 2013). Mało tego! Aż 31% klientów chciałoby taką pomoc otrzymać… natychmiast!
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Kiedy ryby latają, John Yokohama, Joseph Michelli – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Historia zaczyna się niezbyt ciekawie. Jej główny bohater – John Yokoyama (Amerykanin japońskiego pochodzenia) pisze: Przez 20 lat pracowałem w pocie czoła, skutecznie rozwijając swój biznes: małe stoisko rybne o nazwie Pike Place Fish na targu Pike Place w Seattle. Przez te wszystkie lata rzadko jeździłem na wakacje.
Czytaj