Marketing Sprzedaż Obsługa klienta
Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)
Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: TED TALKS. Oficjalny poradnik TED. Jak przygotować wystąpienie publiczne, Chris Anderson
Od kiedy pamiętam, zawsze miałam problemy z wystąpieniami publicznymi. Poważnie – kolana miękną mi na samą myśl o tym, że miałabym omawiać przed szeroką publicznością jakikolwiek temat.
CzytajInspiracje
Wizytówka firmy – jak ją przygotować, by zrobić wrażenie
Co jest najważniejsze w wizytówce? Wiele razy słyszałam to pytanie i zawsze odpowiadam tak samo: przede wszystkim musisz ją lubić i musi Ci się podobać. Często moment, w którym wręczasz wizytówkę, jest bardzo istotny dla Ciebie lub dla Twojej firmy, bo nawiązujesz ważne relacje. W takiej chwili powinieneś ją podawać z przyjemnością, radością i dumą.
CzytajRekrutacja Wywiady
„Bez moich ludzi nie byłoby tego wszystkiego” – rozmowa z Arturem Jabłońskim
Ma świetnie prosperującą firmę i popularnego bloga. Jest cenionym ekspertem od marketingu w mediach społecznościowych oraz copywritingu. Stworzył kurs online Skuteczna reklama na Facebooku. Wydał bestsellerową książkę Jak pisać, żeby chcieli nas czytać (i kupować).
CzytajMarketing
Jak przygotować event, którego klienci nigdy nie zapomną?
Złośliwa odpowiedź na pytanie zawarte w tytule nasuwa się sama. Wystarczy, że takie wydarzenie okaże się kompletną klapą i z pewnością nie umknie niczyjej uwadze: ani klientów, ani konkurencji, ani mediów. Takie ryzyko zawsze istnieje, ale dla korzyści wynikających z odpowiednio przeprowadzonego eventu warto je podjąć.
CzytajMarketing Inspiracje
Szóste prawo marketingu: zabij copywritera!
To był dziwny tydzień. Kiedy rozpoczynał się zaspanym poniedziałkiem, nie wiedziałem jeszcze, że w deszczową noc z czwartku na piątek dokonam brutalnego morderstwa. Jak w ogóle do tego doszło? I dlaczego moja historia może zainspirować Cię do wprowadzenia zmian w Twojej firmie? Leć po popcorn i od razu bierz się za czytanie.
CzytajMarketing
Wiem, dlaczego Twoje kampanie na Facebooku nie działają
Znasz na pamięć większość blogów o marketingu na Facebooku. Wiesz wszystko na temat swoich grup docelowych, a harmonogramy publikacji nie mają przed Tobą tajemnic. Jakby tego było mało, wdrożyłeś ostatnio wszystkie nowinki, o których opowiedziano przy okazji tegorocznych konferencji socialmediowych. Bezskutecznie? Za chwilę powiem Ci, dlaczego.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Biznes odczarowany. Scrum: jak osiągać cele, gdy wszystko się zmienia? Tomasz de Jastrzębiec Wykowski
Twoja firma działa na dynamicznie zmieniającym się rynku – zmiany jeszcze nigdy w historii nie następowały tak szybko, jak dziś. Sam to pewnie zauważyłeś – ciągle musisz być czujny i gotowy na to, co przyniesie jutro.
CzytajWywiady
Chcesz wpaść na pomysł, jak rozwinąć firmę? Załóż dres! Wywiad z Przemysławem Niemczukiem (TreningBiegacza.pl)
Dziś zapraszamy Was na wywiad z osobą mocno zabieganą. Dosłownie i w przenośni. Dowiecie się między innymi, jak wybiegać sobie pomysły na rozwój firmy. A koniec końców – być może dacie się namówić na wyjęcie z szafy dresu, założenie sportowych butów i ruszenie na trasę.
CzytajMarketing
Jak nazwać firmę – 10 ognistych hiszpańskich porad
Wybór nazwy dla firmy to prawdopodobnie jedno z najbardziej ekscytujących i jednocześnie wkurzających doświadczeń, z jakim musi zmierzyć się każdy przedsiębiorca. Jest jak szukanie imienia dla długo wyczekiwanego dziecka –
Czytaj