Marketing
3 najbardziej zakręcone kampanie marketingowe, które zadziałały
Spójrzmy prawdzie w oczy – „dziwny” nie jest słowem, którym chciałbyś opisywać swój biznes. Chyba że masz na myśli marketing. Tutaj wszystko jest dozwolone, a historia zna wiele przypadków, kiedy najbardziej szalone kampanie wygenerowały zyski, których tradycyjna reklama nie była w stanie osiągnąć
CzytajMarketing
Marketing doświadczeń – odkryj pragnienia klienta
Klient nie chce Twojego produktu i ma gdzieś Twoją usługę. Wiedziałeś? Więc dlaczego na Twojej stronie wciąż widać tylko opisy tego, co oferujesz? Powiesz pewnie, że to rozumiesz, że starasz się koncentrować nie na sobie, lecz na jego potrzebach, rozwiązywaniu jego problemów. To już lepiej, ale nadal za mało.
CzytajWork-life balance Wywiady
Masz firmę, ale nie masz czasu dla rodziny? Zwiększasz ryzyko rozpadu swojego związku
Wywiad z Kamilem Dziurą, adwokatem kościelnym.
CzytajEfektywność
Odporność psychiczna przedsiębiorcy, czyli jak zostać rekinem biznesu
Rekiny biznesu – bestie, którym brak empatii, wrażliwości, dążące do celu po trupach. Jeśli właśnie tak patrzysz na doświadczonych przedsiębiorców, popełniasz duży błąd. W rzeczywistości to ludzie, którzy dzięki doświadczeniu (także porażek) i ciężkiej pracy (także nad sobą) stali się bardziej odporni psychicznie.
CzytajMarketing
Instagram dla biznesu: jak się nie pogubić?
Kiedy kilka lat temu dowiedziałam się, że Instagram ewoluuje w kierunku platformy biznesowej, pomyślałam, że to może być początek jego końca. Dziś otwarcie przyznaję się do błędu – według portalu hootsuite.com w serwisie zalogowanych jest już ponad 25 milionów firm i dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie.
CzytajWywiady
Być pahomas
Rozmowa z Markiem Bernaciakiem, właścicielem firmy AMB TECHNIC.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Servant leadership w praktyce, Ken Blanchard, Renee Broadwell
Oburzają Was egocentryczni przywódcy, którzy dbają tylko o własne interesy, a swoich ludzi gotowi są poświęcić, byle siebie postawić na piedestale? Macie już dość liderów egoistycznych, chciwych, nieetycznych? Może przyszedł czas na przywództwo wyższego stopnia – przywództwo… służebne.
CzytajStrategia Marketing
Jak pisać, żeby ludzie nas czytali? 16 rad copywritera, który zaczynał od zera
Oto 16 rad dla przedsiębiorców, którzy chcą zabrać się za samodzielne tworzenie tekstów na potrzeby firmy i nie tylko. Każda ze wskazówek oparta jest na moim wieloletnim, copywriterskim doświadczeniu. Poniższe porady przydadzą się szczególnie tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, Anthony Iannarino
Tym razem wpadła mi w ręce książka o sprzedaży o ambitnym tytule Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, autorstwa Anthony’ego Iannarino. Jedyny podręcznik? Pomyślałam, że albo autor ma przerośnięte ego, albo wie, o czym pisze. Przekonajmy się!
CzytajWywiady
„Żyj tak, byś miał co wspominać” – wywiad z Adamem Piochem
Dziś zapraszam Was na wywiad z człowiekiem, który z nieprzyzwoicie prostych słów wygina bajeczne opowieści. Właśnie dlatego rozmowa z tym genialnym storytellerem ma formę scen wyciętych z filmu fabularnego.
Czytaj