Strategia Marketing
Jak sprawdzić, czy pomysł na biznes nie będzie porażką?
W poprzednim artykule pisałem o niezbyt mądrych pomysłach na biznes, które okazały się strzałem w dziesiątkę i przełożyły się na grube miliony dolarów. Dziś czas na sprawdzenie, czy Twój pomysł na biznes nie sprawi, że zostaniesz w samych skarpetkach.
CzytajEfektywność
Czas to pieniądz. 3 błędne decyzje każdego przedsiębiorcy
Gdyby istniała jedna prosta metoda na to, by nie brakowało Ci czasu na nic, co ważne – czy to by Cię zainteresowało? Zobacz, w tej chwili podejmujesz decyzję o tym, czy czytać dalej ten artykuł, zgadza się? Ile takich decyzji podejmujesz codziennie? A co by było, gdyby to nie zabierało Ci cennego czasu, tylko go uwalniało?
CzytajMarketing
Jak zaplanować swój video content w praktyce?
Współczesny marketing – zamiast nachalnego bombardowania odbiorcy swoimi komunikatami – w dużej mierze opiera się na działaniach ułatwiających klientowi zainicjowanie interakcji z marką.
CzytajWywiady
„Zostaw ten świat choć trochę lepszym, niż go zastałeś”
Wywiad z Anną Kramarz-Sańpruch – właścicielką VIDA Care (dawniej Samarytanin Profesjonalna Opieka Domowa) oraz VIDA Care + (sklep internetowy z produktami do pielęgnacji, wspierania i terapii osób starszych).
CzytajStrategia Efektywność Finanse
Zmniejsz koszty utraconych korzyści, a Twój biznes zacznie więcej zarabiać
To będzie bardzo krótki artykuł o ogromnych konsekwencjach dla Twojego życia.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
W pułapce niepokoju. Jak przechytrzyć własny mózg i przestać się zamartwiać, David A. Carbonell – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Co, jeśli wyjdę na scenę i ze strachu i stresu nie będę w stanie wydobyć z siebie głosu? Co, jeśli mnie zostawi? Co, jeśli wydarzy się coś złego? I tak można by mnożyć w nieskończoność…
CzytajWywiady
Dwie rzeczy, które przyniosły mi najwięcej korzyści? Pokora i pokora – wywiad z Damianem Redmerem
Wywiad z Damianem Redmerem, założycielem serwisu Rozwojowiec.pl – Maksymalnie Praktyczny Rozwój Osobisty.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Szef, który ma czas, Andrzej Jeznach
Słowa uczą, ale dopiero przykłady – pociągają. To, co Frederix Laloux opisał od strony teoretycznej, Andrzej Jeznach pokazuje od strony praktycznej. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, czy warto przemalować firmę na turkusowo, to po lekturze książki mogę powiedzieć tylko jedno: warto jak cholera!
CzytajPrawo biznesu
Jak to zawarłem umowę przez telefon? Co teraz?
Otwierasz skrzynkę pocztową. Przychodzi faktura od firmy, której zupełnie nie kojarzysz. Być może kwota nie jest przesadnie duża, lecz biorąc pod uwagę Twoje założenia, mające na celu minimalizację zbędnych kosztów, jest na tyle duża, że nie chcesz jej zaakceptować. A na pewno nie zrobisz tego dopóki nie wiesz, dlaczego wystawiono ją właśnie na Ciebie.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Leadership toolbox, Robert St. Bokacki
Czy przywódcą człowiek się po prostu rodzi i ma do tego naturalne predyspozycje, które sprawiają, że będzie świetnie kierował ludźmi, czy jednak jest to coś, czego można się nauczyć, kim można się stać?
Czytaj