Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Paweł Tkaczyk – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Czy potrafisz wyobrazić sobie sytuacje, w których przedmioty codziennego użytku zapraszają Cię do podjęcia wyzwania i bicia rekordów? Postaraj się, bo takie zagrywki są bardzo przydatne w marketingu. Sprawdź, jak przenieść wirtualny świat gry do biznesu i czerpać z tego realne korzyści.
CzytajMarketing
5 zasad social selling
Na początku było słowo. Później przyszła telewizja. Szkopuł w tym, że ani jedno, ani drugie nie jest już jedynym słusznym środkiem promocji. Twoi klienci dawno porzucili „Klan” dla wieczorów z Netflixem i oczekują czegoś więcej niż gazetki wyglądającej zawsze tak samo. Nadszedł czas na social selling.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak zacząć pisać dowolny tekst, szybko go napisać i być z niego zadowolonym
W tym artykule pokażę Ci, jak zacząć pisać dowolny tekst, napisać go i być z niego szczerze zadowolonym – nawet jeśli uważasz, że nie masz talentu do pisania.
CzytajZarządzanie zespołem
Dlaczego przywódca musi umieć słuchać?
Świat wymaga od przedsiębiorcy wiele. Każdego dnia uczysz się korzystać z zaawansowanych programów komputerowych, wykorzystujesz w pracy skomplikowane narzędzia, czytasz o wielopłaszczyznowych metodach zarządzania. Tymczasem to, czego tak naprawdę potrzebujesz, by Twój biznes działał jak należy, może być o wiele prostsze. Po prostu… słuchaj.
CzytajWork-life balance
200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?
Jesteś przedsiębiorcą? Biznes pochłania Cię bez reszty? Finał tej historii da Ci mocno do myślenia. Czytaj uważnie, bo to opowieść być może o kimś takim, jak Ty.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jak zbudować efektywny dział marketingu?, Piotr Golczyk
„Połowa pieniędzy zainwestowanych w marketing jest wyrzucana w błoto, ale niestety nie wiadomo która” (John Wanamaker). Choć ta zabawna, ale i bolesna myśl ma podobno już 50 lat, to jednak wciąż pozostaje aktualna. Badania pokazują, że marketing zużywa aż 11% budżetu firmy.
CzytajMarketing
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o swojej stronie www... ale nie wiecie, jak o to zapytać
Firmowa strona internetowa to dziś must have. Zapewne Ty też już ją masz. Świetnie! Zastanawiałeś się jednak, czy Twoja strona jest naprawdę Twoja? Czy spełnia swoje cele? Czy jest bezpieczna i przynosi zwrot z inwestycji? A może przepalasz budżet, płacąc za coś, co nie działa dobrze. Jest jeden sposób, by się przekonać. Sprawdź to!
CzytajMarketing Efektywność
5 narzędzi contentmarketingowych, bez których nie wyobrażam sobie życia
Czasem bywam leniwą bułą. Mimo że uwielbiam content marketing i zdarza mi się mamrotać o nim przez sen, to jednak nie wyobrażam sobie życia bez algorytmów i narzędzi przyspieszających pracę. Za chwilę pokażę Ci, których z nich możesz zacząć używać jeszcze dzisiaj.
CzytajMarketing Wywiady
Dlaczego firmy mają problem ze zwiększaniem sprzedaży w internecie? Wywiad z Błażejem Katarzyńskim z agencji Rise360
Dziś zapraszamy Was na wywiad z Błażejem Katarzyńskim, założycielem Rise360 – pierwszej w Polsce agencji businessdevelopingowej.
CzytajMarketing Sprzedaż
Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera
Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.
Czytaj