Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Paweł Tkaczyk – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy potrafisz wyobrazić sobie sytuacje, w których przedmioty codziennego użytku zapraszają Cię do podjęcia wyzwania i bicia rekordów? Postaraj się, bo takie zagrywki są bardzo przydatne w marketingu. Sprawdź, jak przenieść wirtualny świat gry do biznesu i czerpać z tego realne korzyści.

Czytaj

Marketing

5 zasad social selling

Na początku było słowo. Później przyszła telewizja. Szkopuł w tym, że ani jedno, ani drugie nie jest już jedynym słusznym środkiem promocji. Twoi klienci dawno porzucili „Klan” dla wieczorów z Netflixem i oczekują czegoś więcej niż gazetki wyglądającej zawsze tak samo. Nadszedł czas na social selling.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zacząć pisać dowolny tekst, szybko go napisać i być z niego zadowolonym

W tym artykule pokażę Ci, jak zacząć pisać dowolny tekst, napisać go i być z niego szczerze zadowolonym – nawet jeśli uważasz, że nie masz talentu do pisania.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Dlaczego przywódca musi umieć słuchać?

Świat wymaga od przedsiębiorcy wiele. Każdego dnia uczysz się korzystać z zaawansowanych programów komputerowych, wykorzystujesz w pracy skomplikowane narzędzia, czytasz o wielopłaszczyznowych metodach zarządzania. Tymczasem to, czego tak naprawdę potrzebujesz, by Twój biznes działał jak należy, może być o wiele prostsze. Po prostu… słuchaj.

Czytaj

Work-life balance

200–300 tysięcy straty. Co miesiąc. Naprawdę stać Cię na taką rozrzutność?

Jesteś przedsiębiorcą? Biznes pochłania Cię bez reszty? Finał tej historii da Ci mocno do myślenia. Czytaj uważnie, bo to opowieść być może o kimś takim, jak Ty.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jak zbudować efektywny dział marketingu?, Piotr Golczyk

„Połowa pieniędzy zainwestowanych w marketing jest wyrzucana w błoto, ale niestety nie wiadomo która” (John Wanamaker). Choć ta zabawna, ale i bolesna myśl ma podobno już 50 lat, to jednak wciąż pozostaje aktualna. Badania pokazują, że marketing zużywa aż 11% budżetu firmy.

Czytaj

Marketing

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o swojej stronie www... ale nie wiecie, jak o to zapytać

Firmowa strona internetowa to dziś must have. Zapewne Ty też już ją masz. Świetnie! Zastanawiałeś się jednak, czy Twoja strona jest naprawdę Twoja? Czy spełnia swoje cele? Czy jest bezpieczna i przynosi zwrot z inwestycji? A może przepalasz budżet, płacąc za coś, co nie działa dobrze. Jest jeden sposób, by się przekonać. Sprawdź to!

Czytaj

Marketing Efektywność

5 narzędzi contentmarketingowych, bez których nie wyobrażam sobie życia

Czasem bywam leniwą bułą. Mimo że uwielbiam content marketing i zdarza mi się mamrotać o nim przez sen, to jednak nie wyobrażam sobie życia bez algorytmów i narzędzi przyspieszających pracę. Za chwilę pokażę Ci, których z nich możesz zacząć używać jeszcze dzisiaj.

Czytaj

Marketing Wywiady

Dlaczego firmy mają problem ze zwiększaniem sprzedaży w internecie? Wywiad z Błażejem Katarzyńskim z agencji Rise360

Dziś zapraszamy Was na wywiad z Błażejem Katarzyńskim, założycielem Rise360 – pierwszej w Polsce agencji businessdevelopingowej.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera

Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.

Czytaj