Marketing Wywiady

„Kampania reklamowa na Facebooku nie jest jak magiczna pigułka” – eksperckie rady Artura Jabłońskiego

Czy istnieją triki, które możesz zastosować we wszystkich kampaniach na Facebooku, zwiększając znacznie ich efektywność? Artur Jabłoński – ekspert od reklam w social mediach – odpowiada jednoznacznie. Wspomina również o kuble zimnej wody, dzięki któremu zrozumiał, co jest w życiu najważniejsze.

Czytaj

Marketing

Od pomysłu do publikacji – dowolny tekst w 5 krokach

Wiesz, co chcesz napisać, ale nie potrafisz tego ubrać w słowa? Zobacz, jak w 5 krótkich i prostych krokach przejść od pomysłu do opublikowania tekstu. Ta metoda jest tak dobra, że sprawdza się przy merytorycznych artykułach na bloga, długich listach sprzedażowych i krótkich reklamach na FB.

Czytaj

Marketing

17 sprawdzonych sposobów na nagłówek, który przyciągnie miliony (czytelników i złotówek)

Tytuł artykułu to ten element tekstu, któremu powinieneś poświęcić znacznie, znacznie, znacznie więcej czasu niż do tej pory. Może myślałeś, że najważniejsza jest wartościowa treść i ona zawsze się obroni? Jest istotna, ale zupełnie się nie przyda, jeśli nikt nie kliknie w link prowadzący do artykułu.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Metoda kaizen – małymi kroczkami do perfekcyjnego biznesu

Wielu ludziom wydaje się, że rozwój biznesu wymaga olbrzymich pieniędzy i rewolucyjnych zmian. Można jednak rozwinąć firmę bez konieczności ponoszenia wielkich nakładów finansowych i wprowadzania spektakularnych innowacji. Jak tego dokonać? Zarządzając według metody kaizen.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Myślenie pytaniami, Marilee Adams

Dziś chcę Ci pokazać, jak myśleć pytaniami – i to nie byle jakimi, tylko odpowiednio sformułowanymi. Jak przekonuje autorka książki Myślenie pytaniami, Marilee Adams, zmieniając rodzaj pytań, jakie zadajesz zarówno sobie, jak i innym, możesz zmienić swoje życie… Brzmi odważnie!

Czytaj

Marketing

Kolory w reklamie video – jak je dobrać, by nie odstraszyć klientów

Autor: Adam Mrowiec

Niektóre odstraszają, inne przyciągają jak magnes, jeszcze inne uspokajają. Zanim postanowisz zrobić szalone video promujące markę w tysiącu barw, sprawdź, jak mogą one wpłynąć na Twojego klienta.

Czytaj

Wywiady

„Błędów nie traktuję jako porażki, ale jako okazję do nauczenia się czegoś” – rozmowa z Markiem Jankowskim

Wierzy, że przedsiębiorcy to przyszłość świata, ale odradza rzucanie się na głęboką wodę. Zachęca do zakładania biznesu, ale ostrzega, że może być pętlą na szyi. Przyznaje, że pieniądze są ważne, ale tak naprawdę istotny jest tylko czas.

Czytaj

Marketing

Niewygodna prawda o klientach?

Prawda jest po Twojej stronie, ale klient Cię w ogóle nie słyszy. Nie reaguje na żadne słowo. Treść nie ma dla niego znaczenia. Dlaczego? Bo już podjął decyzję, już wydał wyrok na Twój produkt i żadna obrona tego nie zmieni.

Czytaj

Marketing

Współpraca z freelancerem, czyli jak wytresować smoka

Tytuł sugeruje, że zdalny freelancer to taki gad, którego, żeby nad nim zapanować, trzeba obłaskawić. Jest w tym trochę prawdy. Dlatego dziś pokażę Ci, jak podejść wolnego strzelca, żeby jadł Ci z ręki.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Kultura organizacyjna – czym jest i dlaczego warto ją zbudować?

Dlaczego to robimy? Bo jest jednym z kluczowych czynników w biznesie – decyduje o tożsamości firmy. Niektórzy badacze i menedżerowie twierdzą wręcz, że jest równie ważna jak strategia firmy. Sprawdź, dlaczego powinieneś określić kulturę organizacyjną swojego biznesu.

Czytaj