Marketing

Dlaczego publikujemy, lubimy i komentujemy?

Zamieniliśmy jaskinie na inteligentne domy. Rozszczepiliśmy atom. Docieramy na drugi koniec świata w kilkanaście godzin. Dlaczego więc wciąż łatwiej jest nam zapanować nad chęcią zapalenia papierosa niż wrzuceniem nowego tweeta? Dlaczego nałogowo publikujemy, lubimy i komentujemy?

Czytaj

Obsługa klienta

Jak zareklamować swoją żonę, żeby żaden mężczyzna nie mógł oprzeć się jej wdziękom?

Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy, a nie – jak zaczyna. Poznajcie zatem Ricka – faceta, który zaczął co prawda słabo, ale potem tak się rozkręcił, że… szkoda gadać.

Czytaj

Marketing

Wideomarketing w 2019 roku – trendy, które przyciągają klientów

Autor: Adam Mrowiec

Mimo że wideo w biznesie to nic nowego, w końcu pierwsza reklama została wyemitowana w 1941 roku, to rozwój technologii w ostatnich latach spowodował niemałą rewolucję w tym obszarze.

Czytaj

Obsługa klienta Wywiady

Jak prowadzić komunikację posprzedażową z klientami? – rozmowa z Artemem Rusinem

Pytanie dotyczące komunikowania się z klientami po sprzedaży padło na Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców, postanowiliśmy więc poszukać na nie odpowiedzi wśród uczestników Programu Rozwoju CLP. Swoimi doświadczeniami i wiedzą postanowił podzielić się z nami Artem Rusin, który ten temat doskonale opracował.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Elon Musk. Biografia twórcy PayPala, Tesli, SpaceX, Ashlee Vance

Pamiętam czasy Internetu na wagę i telefonów komórkowych wielkości małej cegły. Uważałam wtedy, że dyskietki są szczytem rozwoju technologicznego – później myślałam tak jeszcze o płytach CD, chmurze obliczeniowej, wirtualnej rzeczywistości i beaconach.

Czytaj

Strategia Marketing

Marka osobista – dlaczego warto o nią zadbać?

Co mówią o Tobie ludzie, gdy wychodzisz z pokoju? Zastanów się. Odpowiedzi na to pytanie to właśnie Twoja marka osobista. Czy gdybyś ukrył się za szafą i posłuchał opinii na swój temat, byłbyś zadowolony, dumny? Jeśli nie, powinieneś już dziś skoncentrować się na personal brandingu.

Czytaj

Strategia Marketing

Co się stanie, gdy zignorujesz prawo siły w biznesie?

Jedną z najważniejszych zasad panujących w biznesie jest tzw. prawo siły. Czy już je znasz? Czy wiesz dokładnie, czym grozi ignorowanie tego prawa? Czy masz szansę przetrwać na rynku, jeśli Twoja firma nie jest tak duża jak konkurencja?

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Sprawdź, czy prowadzenie jednoosobowej firmy, która nigdy nie urośnie – jest dla Ciebie

Są takie książki, po przeczytaniu których człowiek mówi sam do siebie: „Kurza twarz! Przecież to jest o mnie! Przecież to, o czym autor pisze, jest moim marzeniem. Jak to możliwe? Czyżby czytał w moich myślach?”.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Dlaczego motywowanie ludzi nie działa… I co działa, Susan Fowler

Autor: Anna Pudło

Jak to się dzieje, że jednych pracowników nie musisz zachęcać do pracy, a drugich musisz zmuszać? Dlaczego kary i nagrody działają na Twoich ludzi tylko przez chwilę? Co ich motywuje i dlaczego nie są to pieniądze? Co zrobić, żeby angażowali się w pracę?

Czytaj

Wywiady

„Losy świata są dziś w rękach przedsiębiorców” – rozmowa z Pawłem Królakiem

Przede wszystkim jestem przedsiębiorcą. Pasjonuje mnie tworzenie biznesów, które są spełnieniem marzeń jednocześnie 3 grup odbiorców: klientów, pracowników i inwestorów. Cieszę się tworzeniem firm będących wymarzonym miejscem do kupowania, wymarzonym miejscem pracy i wymarzonym miejscem inwestycji.

Czytaj