Work-life balance Wywiady
„Dotarło do mnie, że ta firma mnie wykańcza”. Poruszająca rozmowa o upadku i odrodzeniu
Dziś zapraszamy Was do przeczytania niezwykłej historii polskiego przedsiębiorcy – Krystiana Szymichowskiego. To opowieść o upadku i zmartwychwstaniu. O odrodzeniu się dzięki… Programowi Rozwoju Coraz Lepszej Firmy!
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: John C. Maxwell, Bądź liderem! 2.0
Na początku lat 90. John Maxwell wydał książkę, która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i stała się swoistym przewodnikiem dla liderów na całym świecie. Po 25 latach doczekaliśmy się wznowienia tej pozycji, która została przez Maxwella odświeżona, uzupełniona o nowe rozdziały i nową wiedzę.
CzytajRekrutacja Inspiracje
Kampanie, które zmienią Twój sposób patrzenia na rekrutację
W bezwzględnym świecie biznesu zdrowy duch rywalizacji jest trochę jak przybijanie piątki pomiędzy drużynami po zakończonym meczu. W teorii nic poważnego się nie stanie, jeśli go zabraknie. W praktyce – na dłuższą metę trudno jest bez niego żyć. Zwłaszcza, jeśli rozmawiamy o rekrutacji.
CzytajStrategia
Dlaczego warto robić mniej? Niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej
Jeśli choć trochę znasz Coraz Lepszą Firmę, to wiesz, że mamy niestandardowe podejście do zarządzania. Czy pomyślałeś, by zbudować przewagę konkurencyjną na… robieniu mniej od konkurencji? Już sama myśl wydaje się przyjemna: leżeć, pachnieć i wygrywać Nie, nie o to nam chodzi. Sprawdź dokładnie, kiedy mniej znaczy więcej.
CzytajZarządzanie zespołem
Kij i marchewka, czyli największy błąd szefa w motywowaniu pracowników
Jak zmotywować pracownika do lepszej pracy? Dać mu nagrodę albo premię. Jak zmotywować cały zespół? Zrobić konkurs z dużą nagrodą dla pracującego najlepiej. A co zrobić, gdy pracownik pracuje gorzej lub jest mało wydajny? Ukarać! Tak właśnie myśli o motywacji większość polskich pracodawców. Niestety na własną zgubę…
CzytajStrategia
Ta współpraca się opłaca, czyli kiedy warto stanąć ramię w ramię z konkurencją
Współpraca z konkurencją? Na pierwszy rzut oka wygląda to na kiepski dowcip. A jednak taka współpraca pomiędzy konkurującymi firmami jest nie tylko możliwa, ale czasem wręcz bardzo opłacalna. Dlaczego? Przekonaj się.
CzytajMarketing
O czym pamiętać, zakładając fanpage?
Po miesiącach bicia się z myślami, czy jesteś wystarczająco dobry, z bijącym sercem zdecydowałeś się na ten krok. Chcesz być bliżej swoich klientów – dzielić się sukcesami, inspirować, prosić o radę. Chcesz stać się częścią ich życia, otwierając jednocześnie zamknięte dotąd drzwi swojego biura.
CzytajObsługa klienta Wywiady
Chcesz dotrzeć do swoich klientów? Słuchaj tego, co się kryje za słowami – rozmowa z Krzysztofem Głowackim
Uważa, że słuchanie jest jedną z najbardziej przydatnych umiejętności – zarówno w życiu rodzinnym, jak i w biznesie. Mówi, że najlepiej zacząć od słuchania samych siebie po to, by potem móc w pełni usłyszeć swoich bliskich, pracowników oraz klientów i dzięki temu lepiej ich wspierać.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Świat na tak, Robert Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Podobno słowo NIE rodzi frustrację (choć czasem trzeba komuś powiedzieć stanowcze NIE, żeby móc coś ocalić), a słowo TAK niesie ze sobą ładunek wielkiej mocy. Choć TAK można szybko i łatwo wypowiedzieć, to jednak rzadko słyszymy je od innych osób. Jak to zmienić?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jedna sztuka marketingu na wynos
Wiesz, czym się różni sprzedawca od marketera? Sprzedawca daje obietnice. Marketer wywołuje oczekiwania. Łatwo jest odrzucić obietnice sprzedawcy. Nie da się natomiast walczyć z własnymi oczekiwaniami. Skupmy się więc na tym, jak kreować u klientów oczekiwania nie do odrzucenia.
Czytaj