Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing
Jak mierzyć ruch i konwersję na stronie z Google Analytics
Google Analytics to darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz mierzyć ruch na stronie i zachowanie użytkowników. Jeśli jeszcze z niego nie korzystasz, warto to zmienić, bo pozwoli Ci ono zobaczyć, jak klienci trafili na Twoją stronę i co dokładnie przeglądali czy chociażby po jakim czasie od Ciebie wychodzili.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Scientific advertising, Claude Hopkins
Claude Hopkins to taki trochę Stanisław Lem reklamy. Od pierwszego wydania jego Scientific advertising minęły równo 94 lata, ale mam wrażenie, że przesłanie tam zawarte – zupełnie jak u mojego ulubionego polskiego noblisty – nadal można śmiało odnosić do współczesnych nam czasów… Chociaż nie, nie można, a trzeba.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak uniknąć 3 zabójczych błędów, które odbierają Ci klientów i niszczą sprzedaż
Masz firmową stronę www, blog, sklep internetowy, fanpage na Facebooku? Wydajesz pieniądze na reklamę i promocję, ale Twoi klienci nie kupują od Ciebie tak często, jakbyś chciał? Prawdopodobnie nie potrzebujesz wydawać ani więcej, ani mniej, bo przyczyna problemu może być bardziej prozaiczna, niż myślisz.
CzytajMarketing Inspiracje
4 książki, które koniecznie musisz przeczytać w czasie kryzysu
Monotonia zabija powoli. Sytuacja na szczęście się poprawia, ale do wyjścia z kryzysu jeszcze bardzo daleko. Dlatego warto wykorzystać ten czas na coś, co rozwinie Ciebie i Twój biznes. Bez względu na to, czy bliżej Ci do Phila Connorsa czy Adasia Miauczyńskiego – poznaj 4 książki, które powinny stanąć na półce każdego przedsiębiorcy w czasie kryzysu.
CzytajMarketing Obsługa klienta
Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?
Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen
Wycena sprzedawanych produktów jest podstawowym obowiązkiem przedsiębiorcy. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ ceny produktów mogą być elementem przyciągającym lub odstraszającym potencjalnym klientów.
CzytajMarketing
Firmowa strona internetowa, która zarobi miliony, czyli jak handlować, a nie komplikować
Proste jest piękne. Dziś chcę zaprezentować Ci książkę, której tytuł zdradzę na koniec, a która wyjątkowo dobitnie potwierdza skuteczność czystej prostoty w marketingu. O czym więc musisz pamiętać, zanim na fali rewolucyjnego zapału wyrzucisz 99% zdań ze swojej firmowej strony internetowej, ulotki czy folderu reklamowego?
CzytajMarketing
Szczerość w reklamie, czyli jak obrócić wadę produktu w atut
Wydaje się oczywiste, że strategie marketingowe powinny przekonywać klienta o tym, że produkty firmy są idealne. Być może Cię to zdziwi, ale niejeden przedsiębiorca zrozumiał, że co najmniej równie skuteczne może być przyznanie się do tego, że reklamowany produkt ma swoje słabości.
CzytajMarketing
Marketing w czasach zarazy: co robić, aby przetrwać koronakryzys?
Gdyby koronawirus był człowiekiem, to pewnie najlepiej czułby się jako operator magla przemysłowego. Choćby dlatego, że wyjątkowo profesjonalnie wywrócił nasze życie na lewą stronę i wykręca je w swojej wyżymaczce już od dobrych kilkunastu tygodni... Normalnie jak jakiś pracownik miesiąca.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak napisać dowolny tekst, nie pisząc go w całości
Czytając czyjś tekst, myślisz sobie czasem: „eh! chciałbym też tak pisać”? A co, gdyby okazało się, że tak zwany wrodzony talent do pisania jest mocno przereklamowany i za świetnym piórem stoi coś zupełnie innego? W tym artykule zdradzę Ci jeden z sekretów, który stoi za warsztatem osób piszących świetne reklamy. A dlaczego dziś o reklamach? Bo umiejętność ich pisania przyniesie Twojej firmie dużo gotówki.
Czytaj