Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Inspiracje
Jak zrobić reklamę na YouTube, żeby widzowie zbierali szczęki z podłogi? (cz. 2)
Muzyka to jeden z 3 elementów reklamy wideo, które mają ogromny wpływ na widza. Pisałem o niej w pierwszej części tego artykułu. Dziś opowiem Ci o 2 pozostałych składnikach, na które warto zwrócić uwagę, przygotowując spot na YouTube.
CzytajMarketing Inspiracje
Czy TikTok przegoni Facebooka?
Najpierw był ciekawostką. Później nieśmiało zaczęły się nim interesować dzieciaki, które szukały ucieczki z zatłoczonego i wypełnionego rodzicami Facebooka. Dziś zachwycają się nim uczniowie podstawówek (statystycznie rzecz biorąc), a nowa fala influencerów zawdzięcza mu sławę, bogactwo i kolejne kontrakty z reklamodawcami. Czy TikTok – bo o nim mowa – w końcu przegoni Facebooka?
CzytajMarketing Wywiady
„Pozycjonowanie to nie magia, tylko ciężka praca” – rozmowa z Sebastianem Miśniakiewiczem
Nie wmawia klientom, że zdziała cuda bez ich pomocy. Nie obiecuje tego, co nie zależy od niego. Sebastian Miśniakiewicz, właściciel SEO Profi, pokazuje, że uczciwa praca nad stroną internetową zawsze przynosi oczekiwane rezultaty – nowych klientów. I nie potrzeba do tego tajemnych sztuczek, tylko przejrzystych zasad i… cierpliwości.
CzytajMarketing Inspiracje
Social media w małej firmie – dlaczego tak bardzo ich potrzebujesz?
Już prawie połowa ludzkości nie wyobraża sobie dnia bez porannej dawki memów z kotami i #wakacyjnychrelacji @sąsiadów… I dobra wiadomość jest taka, że przy odrobinie szczęścia Twoja marka może na tym skorzystać – nawet, jeśli od lat przesiadujesz w szufladzie z napisem „małe przedsiębiorstwa”. Chcesz wiedzieć, jak?
CzytajMarketing Prawo biznesu
Jak legalnie używać obrazków z Internetu?
Jeśli prowadzisz firmę, pewnie często zdarza się, że potrzebujesz różnych grafik. Wstawiasz zdjęcie produktu na ulotki, tłumaczące specyfikę branży infografiki na stronę albo wykorzystujesz rysunki, które tak dobrze klikają się w social mediach. Uważaj – one wszystkie mogą być obciążone prawami autorskimi, a zatem mogą wiązać się z kłopotami, jeśli nie zajmiesz się tematem legalnie.
CzytajMarketing Inspiracje
3 znajome problemy z pisaniem tekstów dla swojej firmy. Którego z nich Ty chcesz się pozbyć?
Dziś powiem Ci o dużym problemie (i dam jego rozwiązanie) przedsiębiorców, którzy piszą teksty na potrzeby swoich firm.
CzytajMarketing Inspiracje
Jak zrobić reklamę na YouTube, żeby widzowie zbierali szczęki z podłogi? (cz. 1)
Śledząc uważnie świat reklam wideo, odkryłem 3 stosunkowo proste sposoby na wyróżnienie spotu w zalewie innych filmów tego rodzaju. Najlepsze jest to, że żadna z tych metod nie wymaga ani posiadania góry pieniędzy, ani konieczności zatrudniania hollywoodzkich speców od efektów specjalnych!
CzytajMarketing Inspiracje
Jak rozkochać w sobie klientów? Krótki poradnik na walentynki
Plastikowe amorki, sztuczne kwiaty prosto z Chin i cekinowe poduszki w kształcie serca – niczym lukrowane tsunami – zalewają nasze miasta, wdzierają się do portfeli… Tej fali nic nie zatrzyma. Choćbyś całym sobą nienawidził walentynek, nie obronisz się przed nimi. Ale możesz wykorzystać je, aby rozkochać w sobie swoich klientów.
CzytajMarketing Inspiracje
Życie na bogato i smartfony. Czego Apple nauczy Cię o marketingu?
Kiedy rozdawano zmysł inżynierski i wrażliwość na zawiłości układów scalonych, niuanse technologiczne i... innych ludzi, Steve Jobs stał prawdopodobnie w kolejce po marketingową intuicję. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że bosy hippis bez dyplomu uniwersyteckiego stworzył legendarne imperium?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne chcesz, żeby klienci uważali Twoje produkty lub usługi za wartościowe. Naturalnie dążysz więc do zwiększenia ich wartości w oczach potencjalnych nabywców. Nie jest to proste, kiedy ludzie wciąż mówią tylko o tym, że powinno być taniej i taniej. Dowiedz się, jak sprawdzić, za co i ile więcej będą skłonni zapłacić
Czytaj