Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Sprzedaż
Jak pisać, by sprzedać, gdy… nie umiesz ani dobrze pisać, ani dobrze sprzedawać
„U mnie załącza się jakaś blokada, kiedy myślę, że mam sprzedawać” – powiedziała mi koleżanka, gdy rozmawialiśmy o jednym z jej tekstów. Nie ona jedna ma ten problem. Dlatego dziś powiem Ci o pewnej ciekawej zasadzie, która pomoże Ci zwolnić tę blokadę i łatwo napisać coś, co zachęci do zakupu.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Przestań gonić za tłumami! Skup się na garstce. Tej właściwej garstce
Jedne inwestycje zwracają się nam w całości i od razu. Inne – odbijają się czkawką długo i nieprzyjemnie. Wydając kilkadziesiąt złotych na książkę marketingowego guru, liczyłem na to, że szybko zarobię, wdrażając jego rady. Zacząłem czytać i…
CzytajMarketing Sprzedaż
Czy klienci mogliby sami do Ciebie przychodzić z chęcią zakupu lub współpracy?
Gdybym zatytułował ten artykuł: „Jak sprawić, by klienci sami do Ciebie przychodzili i kupowali bez względu na cenę”, to może bym Cię zaciekawił, ale pewnie trudno byłoby Ci uwierzyć w takie bajki.
CzytajMarketing Inspiracje
10 wskazówek, jak zaprojektować logo, aby dać dobry start swojej firmie
Wykonanie logo dla firmy nie jest łatwym zadaniem. Jego projekt to nie tylko kolory, elegancka czcionka i grafiki złączone razem. Logo jest kluczowym elementem wizualnej identyfikacji przedsiębiorstwa.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Marketingowe triki, marketingowe chwyty, marketingowe sztuczki. Dlaczego słowo „marketing” jest tak bardzo wyświechtane i nacechowane negatywnie? Czemu kojarzy się z manipulacją i oszustwem? Skąd się to wzięło i jaki może mieć związek z historią Polski?
CzytajMarketing Inspiracje
Przepis na soczyste story według Instagrama
Instagramowe stories to prawdopodobnie jeden z najlepszych wynalazków od czasu samego Instagrama – przynajmniej dla tych, którzy zawodowo siedzą w social mediach. Przyciągają uwagę, rozbudzają wyobraźnię milionów (dokładnie połowy miliarda) i na dodatek fantastycznie pomagają w budowaniu świadomości marki.
CzytajMarketing Inspiracje
Co zrobić z cover photo, kiedy nie masz na nie pomysłu?
Gdyby porównać Facebooka do miasta, to Twój fanpage byłby jednym z domów jednorodzinnych w jakiejś modnej dzielnicy – z wielkim, zwracającym uwagę cover photo wymalowanym na frontowej ścianie. To byłaby… Czekaj… …To J E S T pierwsza rzecz, którą widzą błądzący po Twojej dzielnicy „przechodnie”.
CzytajMarketing Sprzedaż
Pisanie bywa męczące? Spróbuj tego…
Dziś powiem Ci o sposobie na to, jak napisać dowolny tekst, by zwiększyć sprzedaż, a przy tym napisać go łatwo i szybko. Najlepsze, że do tego wcale nie potrzebujesz żadnych wielkich umiejętności. No, może poza jedną. W pisaniu (zwłaszcza tym sprzedażowym) jest jak w tangu, nie możesz się pomylić jeżeli potraktujesz pisanie jako odpowiadanie na pytania klienta.
CzytajMarketing Sprzedaż
O co chodzi w e-commerce na Pintereście?
Czasem, całkiem śmiało (i w całkiem niespodziewanym momencie), wyskakuje na sam środek ekranu. Czasem, jakby przypadkiem, chowa się gdzieś w rogu obok menu. To Pinterest – miejsce, w które już niedługo może przenieść się spora część światowego e-commerce. I mam na to twarde dowody.
CzytajMarketing
3 problemy przedsiębiorców, które rozwiązuje Facebook
Zaległe faktury, rosnące podatki, złośliwe trolle na fanpage’u, opóźnienia w dostawach… Kiedy zakładałeś firmę, wiedziałeś w głębi swojego przedsiębiorczego serca, że nie będzie różowo, ale to, co Cię spotyka na co dzień – to już, kurka, przesada. I to gruba.
Czytaj