Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Sprzedaż
Jedna sztuka marketingu na wynos
Wiesz, czym się różni sprzedawca od marketera? Sprzedawca daje obietnice. Marketer wywołuje oczekiwania. Łatwo jest odrzucić obietnice sprzedawcy. Nie da się natomiast walczyć z własnymi oczekiwaniami. Skupmy się więc na tym, jak kreować u klientów oczekiwania nie do odrzucenia.
CzytajMarketing
Dlaczego publikujemy, lubimy i komentujemy?
Zamieniliśmy jaskinie na inteligentne domy. Rozszczepiliśmy atom. Docieramy na drugi koniec świata w kilkanaście godzin. Dlaczego więc wciąż łatwiej jest nam zapanować nad chęcią zapalenia papierosa niż wrzuceniem nowego tweeta? Dlaczego nałogowo publikujemy, lubimy i komentujemy?
CzytajMarketing
Wideomarketing w 2019 roku – trendy, które przyciągają klientów
Mimo że wideo w biznesie to nic nowego, w końcu pierwsza reklama została wyemitowana w 1941 roku, to rozwój technologii w ostatnich latach spowodował niemałą rewolucję w tym obszarze.
CzytajStrategia Marketing
Co się stanie, gdy zignorujesz prawo siły w biznesie?
Jedną z najważniejszych zasad panujących w biznesie jest tzw. prawo siły. Czy już je znasz? Czy wiesz dokładnie, czym grozi ignorowanie tego prawa? Czy masz szansę przetrwać na rynku, jeśli Twoja firma nie jest tak duża jak konkurencja?
CzytajStrategia Marketing
Marka osobista – dlaczego warto o nią zadbać?
Co mówią o Tobie ludzie, gdy wychodzisz z pokoju? Zastanów się. Odpowiedzi na to pytanie to właśnie Twoja marka osobista. Czy gdybyś ukrył się za szafą i posłuchał opinii na swój temat, byłbyś zadowolony, dumny? Jeśli nie, powinieneś już dziś skoncentrować się na personal brandingu.
CzytajStrategia Marketing Obsługa klienta
Jak zatrzymać klientów, gdy konkurencja chce ich odebrać?
Konkurencja chce Ci zabrać klientów? Nic dziwnego, od tego przecież jest konkurencja. Ale to nie znaczy, że Ty masz jej na to pozwolić. Jeśli zastosujesz te sztuczki… Żartowałem, żadnych tricków tu nie będzie, bo w biznesie najlepiej działają proste zasady i konsekwencja.
CzytajMarketing
Czy Ariana Renee zabiła sprzedaż na Instagramie?
18-letnia Ariana Renee to jedna z tych osób, której fenomenu raczej nie pojmę. Zresztą okazuje się, że nie jestem w tej niewiedzy osamotniona. Gwiazdka TikToka i Instagrama, która pod każdym wpisem zbiera po kilkadziesiąt tysięcy polubień, poległa ostatnio przy próbie sprzedaży 252 koszulek.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera, Claude Hopkins – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jak myślisz? Czy książka sprzed prawie 100 lat może nauczyć Cię czegoś nowego o reklamie? Jeśli uważasz, że nie, cieszę się, że tu trafiłeś. Spróbuję Cię przekonać, że się mylisz. A gdyby mnie się nie udało – daj szansę Claude’owi Hopkinsowi. Przeczytaj, jeśli chcesz być mistrzem reklamy lub po prostu świadomym konsumentem.
CzytajMarketing Wywiady
„Kampania reklamowa na Facebooku nie jest jak magiczna pigułka” – eksperckie rady Artura Jabłońskiego
Czy istnieją triki, które możesz zastosować we wszystkich kampaniach na Facebooku, zwiększając znacznie ich efektywność? Artur Jabłoński – ekspert od reklam w social mediach – odpowiada jednoznacznie. Wspomina również o kuble zimnej wody, dzięki któremu zrozumiał, co jest w życiu najważniejsze.
CzytajMarketing
Od pomysłu do publikacji – dowolny tekst w 5 krokach
Wiesz, co chcesz napisać, ale nie potrafisz tego ubrać w słowa? Zobacz, jak w 5 krótkich i prostych krokach przejść od pomysłu do opublikowania tekstu. Ta metoda jest tak dobra, że sprawdza się przy merytorycznych artykułach na bloga, długich listach sprzedażowych i krótkich reklamach na FB.
Czytaj