Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Wywiady
Dlaczego firmy mają problem ze zwiększaniem sprzedaży w internecie? Wywiad z Błażejem Katarzyńskim z agencji Rise360
Dziś zapraszamy Was na wywiad z Błażejem Katarzyńskim, założycielem Rise360 – pierwszej w Polsce agencji businessdevelopingowej.
CzytajMarketing Sprzedaż
Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera
Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.
CzytajMarketing Sprzedaż Obsługa klienta
Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)
Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!
CzytajMarketing
Jak przygotować event, którego klienci nigdy nie zapomną?
Złośliwa odpowiedź na pytanie zawarte w tytule nasuwa się sama. Wystarczy, że takie wydarzenie okaże się kompletną klapą i z pewnością nie umknie niczyjej uwadze: ani klientów, ani konkurencji, ani mediów. Takie ryzyko zawsze istnieje, ale dla korzyści wynikających z odpowiednio przeprowadzonego eventu warto je podjąć.
CzytajMarketing Inspiracje
Szóste prawo marketingu: zabij copywritera!
To był dziwny tydzień. Kiedy rozpoczynał się zaspanym poniedziałkiem, nie wiedziałem jeszcze, że w deszczową noc z czwartku na piątek dokonam brutalnego morderstwa. Jak w ogóle do tego doszło? I dlaczego moja historia może zainspirować Cię do wprowadzenia zmian w Twojej firmie? Leć po popcorn i od razu bierz się za czytanie.
CzytajMarketing
Wiem, dlaczego Twoje kampanie na Facebooku nie działają
Znasz na pamięć większość blogów o marketingu na Facebooku. Wiesz wszystko na temat swoich grup docelowych, a harmonogramy publikacji nie mają przed Tobą tajemnic. Jakby tego było mało, wdrożyłeś ostatnio wszystkie nowinki, o których opowiedziano przy okazji tegorocznych konferencji socialmediowych. Bezskutecznie? Za chwilę powiem Ci, dlaczego.
CzytajMarketing
Jak nazwać firmę – 10 ognistych hiszpańskich porad
Wybór nazwy dla firmy to prawdopodobnie jedno z najbardziej ekscytujących i jednocześnie wkurzających doświadczeń, z jakim musi zmierzyć się każdy przedsiębiorca. Jest jak szukanie imienia dla długo wyczekiwanego dziecka –
CzytajMarketing
3 najbardziej zakręcone kampanie marketingowe, które zadziałały
Spójrzmy prawdzie w oczy – „dziwny” nie jest słowem, którym chciałbyś opisywać swój biznes. Chyba że masz na myśli marketing. Tutaj wszystko jest dozwolone, a historia zna wiele przypadków, kiedy najbardziej szalone kampanie wygenerowały zyski, których tradycyjna reklama nie była w stanie osiągnąć
CzytajMarketing
Marketing doświadczeń – odkryj pragnienia klienta
Klient nie chce Twojego produktu i ma gdzieś Twoją usługę. Wiedziałeś? Więc dlaczego na Twojej stronie wciąż widać tylko opisy tego, co oferujesz? Powiesz pewnie, że to rozumiesz, że starasz się koncentrować nie na sobie, lecz na jego potrzebach, rozwiązywaniu jego problemów. To już lepiej, ale nadal za mało.
CzytajMarketing
Instagram dla biznesu: jak się nie pogubić?
Kiedy kilka lat temu dowiedziałam się, że Instagram ewoluuje w kierunku platformy biznesowej, pomyślałam, że to może być początek jego końca. Dziś otwarcie przyznaję się do błędu – według portalu hootsuite.com w serwisie zalogowanych jest już ponad 25 milionów firm i dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie.
Czytaj