Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing

Nowe zasady marketingu na Facebooku

W styczniu platforma Marka Zuckerberga ogłosiła, że wprowadza istotne zmiany, które mogą wpłynąć na firmy posiadające fanpage na Facebooku i wykorzystujące go do promocji oraz pozyskiwania klientów. Jak sobie radzić w nowych warunkach?

Czytaj

Marketing

Jak smartfon może pomóc w promocji Twojego biznesu?

Autor: Adam Mrowiec

Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Jak promować swój biznes tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Pytań o lepszą efektywność i skuteczność w prowadzeniu firmy można zadać naprawdę bardzo wiele. Jeżeli trafiłeś tutaj i myślisz, że istnieje jeden złoty środek – to naprawdę muszę Cię rozczarować. Wszystko wymaga ciężkiej, rzetelnej i długotrwałej pracy.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Biblia copywritingu, Darek Puzyrkiewicz – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Inni copywriterzy go nienawidzą! W jednej książce zdradza prawie wszystkie tajemnice tego zawodu – znalazłam ten cytat w jednej z recenzji książki pt. Biblia copywritingu Darka Puzyrkiewicza. I szczerze mówiąc, nie mogłam doczekać się, aż przeczytam tę pozycję i na własnej skórze przekonam się o słuszności tych słów.

Czytaj

Marketing

6 powodów, dla których nie możesz dłużej ignorować video marketingu

Autor: Adam Mrowiec

Video marketing to trend, który z każdym dniem przybiera na sile i staje się coraz potężniejszy. Poznaj SZEŚĆ POWODÓW, dla których nie możesz dłużej go ignorować.

Czytaj

Marketing

Filtry antyspamowe są do kitu! Ktoś to wreszcie musi powiedzieć...

Nie, nie chodzi o to, że mimo wszystko takie filtry przepuszczają spam... Chodzi o coś znacznie ważniejszego – o to, czego one nie przepuszczają.

Czytaj

Marketing

Jak za pomocą narzędzi do e-mail marketingu możesz zwiększyć swoją sprzedaż?

Autor: Anna Pudło

Codziennie dostajesz kilkadziesiąt maili od różnych nadawców. Wśród wiadomości odnaleźć możesz maile od klientów, kontrahentów oraz newslettery i inne mailingi. Są to wiadomości, które mają na celu utrzymanie stałej komunikacji z klientami, przywiązują klienta do marki, informują o nowościach, zmianach, ofertach, etc.

Czytaj

Marketing

Jak promować firmę, gdy nie masz pieniędzy na reklamę?

Co zrobić, jeśli czujesz, że Twoja firma potrzebuje dobrego marketingu, ale nie stać Cię na intensywne reklamowanie się? Wbrew pozorom nie jesteś na straconej pozycji. W takiej sytuacji także możesz uczynić swoją firmę najbardziej znaną w całej branży. Potrzebujesz jednak zupełnie innego spojrzenia na reklamę…

Czytaj

Marketing

Cała prawda o kosztach video marketingu

Autor: Adam Mrowiec

Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy na pewnym forum internetowym przeczytałem wymianę zdań dwóch osób, które były święcie przekonane, że działania video marketingowe są przeznaczone jedynie dla wielkich korporacji. Twierdzili, że tylko potężne firmy mogą sobie na to pozwolić, gdyż dysponują nieograniczonym budżetem marketingowym. Im dłużej czytałem, tym bardziej się dziwiłem.

Czytaj

Marketing

O marketingowych uszach i świetnej komunikacji

Autor: Adam Mrowiec

Na przestrzeni lat marketing przechodził gruntowne przemiany. Jak się okazuje, niektóre schematy, chociaż już przestarzałe i utarte, są nadal stosowane. Dziś krótko o historii marketingu, a także marketingowych „uszach”, które każdy powinien sobie wyhodować, aby poznać potrzeby klientów.

Czytaj

Marketing

Reklama na Facebooku - krótki przewodnik

Każdego dnia miliony osób korzysta z Facebooka. Jednak nie każdy zna i potrafi wykorzystać wszystkie właściwości tego portalu. Reklama na Facebooku to dość kontrowersyjny temat, chociażby ze względu na fakt, że organiczny zasięg dociera w niekontrolowany sposób do przypadkowych ludzi. Nie każdy jednak wie o tym, że można targetować organiczne posty.

Czytaj