Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing

„Czy to strzał w kolano? Nie wiedziałem, co się wydarzy” – rozmowa z Bartkiem Popielem

Chcesz pracować tylko z najlepszymi klientami, takimi, którzy są najbardziej zadowoleni z Twoich produktów czy usług? Chcesz podnieść ceny, by zarabiać więcej? Bartek Popiel zrobił to wszystko za jednym zamachem.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Pisz. Publikuj. Działaj, Klaudyna Maciąg – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Być może myślisz sobie teraz, że do stworzenia wciągającego contentu wystarczy mieć cel i trzymać się go przez cały proces pisania. No cóż, gdyby copywriting działał w ten sposób, to świat byłby piękniejszy. W rzeczywistości – i potwierdza to Klaudyna Maciąg – należy zacząć od wyrobienia w sobie nawyku pisania.

Czytaj

Marketing

CSR – czy jest zarezerwowany tylko dla dużych marek?

53,4% konsumentów podczas podejmowania decyzji zakupowych kieruje się tym, czy dana marka jest odpowiedzialna społecznie – tak wynika z najnowszych badań realizowanych przez Wyborcza.biz. To duża zmiana, bo jeszcze 5 lat temu aż 70% konsumentów nie zwracało w trakcie zakupów uwagi na ten aspekt.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nowe zasady marketingu i PR, David Meerman Scott – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zasady marketingu i PR zmieniły się diametralnie od czasów sprzed pandemii. Niektórzy z nas pewnie się zdziwią jak bardzo. To, co do tej pory traktowali jako jedyne słuszne wytyczne w branży, nagle przestało działać. Na szczęście David Meerman Scott opisał wszystkie nowinki w swojej książce Nowe zasady marketingu i PR.

Czytaj

Marketing

Bezstresowe podnoszenie cen, czyli…
Jak w 6 krokach przygotować się na podwyżki dla klientów?

Przychodzi taki moment w życiu przedsiębiorcy, kiedy czujesz, że po prostu musisz podnieść ceny, bo… inaczej biznes nie będzie się spinał. Tylko jak zrobić to mądrze, by nie doprowadzić do utraty klientów?

Czytaj

Marketing

Sieć fast foodów, która przegoni McDonald’s?

Już dziś każdy ich punkt sprzedaży zarabia średnio prawie dwa razy więcej niż lokale McDonald’s. Rozsiądź się wygodnie i przeczytaj do końca ten artykuł, bo każdy przedsiębiorca powinien poznać tajniki sukcesu amerykańskiej marki Chick-fil-A. Firmy, która jest na dobrej drodze, by w następnych latać zakończyć dominację sieci McDonald’s w segmencie fast food!

Czytaj

Marketing

12 sposobów na zwiększenie wiarygodności Twojej firmy w oczach klientów

Nie wystarczy mieć lepszy produkt, by klienci ustawiali się do Ciebie w kolejce. Nie wystarczy też posługiwać się tak zwanym językiem korzyści... ani złożyć odpowiednio dużej obietnicy, by rozbudzić marzenia klienta. To jest ten moment, kiedy trzeba wytoczyć cięższe działa.

Czytaj

Marketing

5 niełatwych (ale wyjątkowo skutecznych) sposobów na poprawę konwersji na Twojej stronie + przykłady

Każda osoba, która trafia na Twoją stronę, ma do wyboru tylko dwie drogi: zostać lub uciec. To, że zostanie, nie znaczy jeszcze, że dokona zakupu. Na drodze do konwersji jej mózg będzie szukał odpowiedzi na kilka kluczowych pytań.

Czytaj

Marketing

Dlaczego Twoja firma powinna postawić na marketing wartości?

Marketing, który nie stawia na piedestale tylko produktu czy marki, ale człowieka. Marketing, który jest odpowiedzią na jego potrzeby i sposobem ukojenia stresu. Marketing promujący wartości marki i jej pozytywne działania dla społeczeństwa czy środowiska.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

ZAPPOS – ta firma wie, jak zadbać o obsługę klienta! (Skopiuj jej najlepsze praktyki)

Firmy inwestują tysiące w marketing, płatną reklamę, pozycjonowanie, obsługę kont w mediach społecznościowych… A jednocześnie zaniedbują najtańszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na to, by bez ponoszenia kosztów zbudować świetny wizerunek… który zwykle przekłada się na znaczny wzrost zysków firmy.

Czytaj