Artykuły z kategorii:
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem
Docenienie pracowników – neurologiczne paliwo, dzięki któremu zyskasz zmotywowanych ludzi
Prowadzisz firmę, w którą wkładasz całe swoje serce. Bardzo chciałbyś, żeby wszyscy, którzy z Tobą pracują, mieli taką samą motywację do pracy – by traktowali tę firmę jak swoją. Bywasz jednak rozczarowany, kiedy widzisz, że oni nie chcą oddać swojego serca na rzecz budowania z Tobą organizacji. Chcesz to zmienić?
CzytajZarządzanie zespołem
Zaufanie jako kapitał efektywności w zespole
Zdecydowałeś się zatrudnić nowego menedżera albo awansowałeś na to stanowisko kogoś z zespołu i prawdopodobnie liczyłeś, że to rozwiąże wiele Twoich problemów. Tymczasem pojawiają się kolejne wyzwania. Nowy szef może wzbudzać różne emocje – lęk, obawy i napięcie, które obniżają efektywność działania zespołu. Chcesz tego uniknąć?
CzytajZarządzanie zespołem
Ocena pracownika – czy jest potrzebna i jak ją przeprowadzić?
Ocena pracownika to jeden z najgorętszych tematów z zakresu zarządzania ludźmi. Czy dla Ciebie jest ona równie stresująca, jak dla większości pracodawców i pracowników? Czy w Twojej firmie również powoduje obopólne nerwy i rozczarowania?
CzytajZarządzanie zespołem
Jak przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem?
Trudna rozmowa z pracownikiem? Przykład siły czy bezradności szefa – różnie bywa… Mało kto lubi przeprowadzać trudne rozmowy z podwładnymi, ale każdy pracodawca powinien umieć to robić. Bo przecież musi wiedzieć, jak postąpić, gdy człowiek, któremu płaci, np. nie wykonuje swoich zadań albo marnotrawi firmowy majątek.
CzytajZarządzanie zespołem
Referencje dla pracownika – co musisz wiedzieć, zanim je napiszesz
Stało się. Nadszedł czas pożegnania z jednym z Twoich pracowników. To często trudna sytuacja, niezależnie od tego, kto podjął decyzję o rozstaniu. W związku z jego odejściem masz na pewno sporo formalności do wypełnienia, a czasu, jak się domyślam, jak zawsze za mało.
CzytajZarządzanie zespołem Rekrutacja
Certyfikat Great Place to Work
dla Coraz Lepszej Firmy – jesteśmy wśród najlepszych pracodawców na świecie!
Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work nadawany przez organizację, która co roku od ponad 30 lat przeprowadza badanie milionów pracowników, by wyłonić najlepszych pracodawców z całego świata.
CzytajZarządzanie zespołem
Ciągle wyręczasz swoich pracowników? Odkryj 3 błędy, przez które nie pracują tak, jakbyś tego chciał
Wielu przedsiębiorców, zakładając biznes, spełnia jakieś swoje marzenia. O niezależności. O byciu własnym szefem.. I chce spełnić kolejne – mieć dużo pieniędzy i czas na ich wydawanie. Mijają lata, a oni tak bardzo starają się dogonić króliczka, że nie zauważają, że zostali sami w klatce zbudowanej ze swoich ambicji i oczekiwań.
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Czego warto uczyć się od Japończyków – koncepcja TQM
Koncepcja TQM na pierwszy rzut oka wydaje się niektórym trudna lub mało realna do wdrożenia w polskiej kulturze. Wielu właścicieli firm tak właśnie myśli, tracąc jednocześnie szansę na całkowitą zmianę swojego biznesu.
CzytajZarządzanie zespołem
Przedsiębiorca: kierownik czy lider? Kim powinieneś być, aby firma działała bez Ciebie?
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak Ciebie postrzegają Twoi pracownicy? Którą z tych ról odgrywasz jako przywódca firmy? To dobry moment, żeby się o tym przekonać: przedsiębiorca kierownik, Relikt PRL czy szanowany szef?
CzytajZarządzanie zespołem
Jak nie popsuć pracownika, czyli dlaczego premie nie działają
Lubisz dawać łapówki? No wiesz, łapówki, kasę za to, żeby ktoś coś zrobił dobrze. A właściwie, żeby ktoś zrobił coś tak, jak powinien. Pewnie, że nie lubisz. A czy przypadkiem nie dajesz regularnie łapówek swoim… pracownikom?
Czytaj