Artykuły z kategorii:
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu, Andrzej Jacek Blikle – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Gdyby ktoś wpadł kiedyś na pomysł nakręcenia filmu o Andrzeju Bliklem, byłaby to historia w klimacie „Szeregowca Ryana” i „Wilka z Wall Street”.
CzytajZarządzanie zespołem
Jak delegować pracownikom zadania? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWE ABC. Porady ekspertów Coraz Lepszej Firmy
Nie wyrabiasz się z robotą i myślisz o tym, żeby zacząć delegować pracownikom zadania, albo o tym, by delegować znacznie więcej i skuteczniej niż do tej pory?
CzytajZarządzanie zespołem
Jak zwolnić pracownika? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWE ABC. Porady ekspertów Coraz Lepszej Firmy
Stało się. Podjąłeś decyzję, że tego człowieka musisz zwolnić. Niezależnie od tego, jaki jest powód, sama rozmowa raczej nie będzie najprzyjemniejsza. Powiedzmy sobie szczerze, zwolnienie pracownika, to jedno z najtrudniejszych zadań, z jakimi musi się zmierzyć przedsiębiorca.
CzytajZarządzanie zespołem
Czy chwalisz swoich pracowników? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWY QUIZ. Sprawdź swoją wiedzę o biznesie
Być może zatrudniasz w swojej firmie ludzi w różnym wieku – bardzo młodych, ale też i przedstawicieli starszego pokolenia. Jak sądzisz, którym bardziej zależy na tym, żebyś doceniał ich pracę? To pytanie zadaliśmy w pierwszym odcinku Biznesowego Quizu.
CzytajZarządzanie zespołem
Co zrobić, gdy pracownik przychodzi po podwyżkę? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWE ABC. Porady ekspertów Coraz Lepszej Firmy
„Szefie, chciałbym więcej zarabiać”. Niektórym przedsiębiorcom takie zdanie mrozi krew w żyłach. Dla wielu to bardzo niekomfortowa sytuacja.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Szef wymagający i wyrozumiały, Kim Scott – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Książka Szef wymagający i wyrozumiały zawiera w sobie wszystko, co należy wiedzieć o zarządzaniu. Uczy, jak budować relacje z podwładnymi, popychać ich do stawania się najlepszymi wersjami siebie i tworzyć dla nich odpowiednie środowisko pracy.
CzytajZarządzanie zespołem
Jak sprawić, żeby pracownicy sami DBALI o firmę (tak, jak ich szefowie)?
Zaangażowanie i samodzielność pracowników to marzenie wielu szefów. Niestety dla większości taka sytuacja pozostaje w wyłącznie w sferze marzeń. Jest jednak pewna grupa osób, która zamienia te marzenia w rzeczywistość. Ich podwładni są zaangażowani, ich firmy odnoszą sukcesy, a oni sami mają więcej czasu dla siebie.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu, Jocko Willink, Leif Babin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Biznes to ciągła walka. O klientów, korzystne warunki współpracy, nowych kontrahentów, najlepsze ceny… W sumie to nic dziwnego, że techniki prosto z pola bitwy całkiem nieźle sprawdzają się też w firmach.
CzytajZarządzanie zespołem
Gen Z i wartości – czego oczekuje od Twojej marki młode pokolenie?
Praca ma być pasją, marki mają być odpowiedzialne społecznie, a szef ma być partnerem – to tylko niektóre wnioski wypływające z wielu raportów na temat pokolenia Z. Zarówno jako klienci, jak i jako pracownicy jego przedstawiciele mają konkretne wymagania wobec marek.
CzytajZarządzanie zespołem Inspiracje
Zabójca relacji w firmie – ocenianie innych
Być może słyszysz czasami od pracowników, że uważają Cię za zbyt surowego albo za mało konsekwentnego, zbyt miłego, albo może za nieprzyjemnego w kontakcie, lub zbyt emocjonalnego… Niezależnie od tego, które z tych zdań dociera do Twoich uszu, to oceny pod Twoim adresem jakoś Cię dotykają, złoszczą, a może nawet czasami wywołują oburzenie, „że ludzie robią takie rzeczy”. Zależy Ci na tym, by to zmienić?
Czytaj