Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Sprzedaż

3 pułapki „skutecznej” sprzedaży, które rujnują Twoją firmę

Obudził się zlany potem. Była 3 w nocy. Za oknem dudnił deszcz, a Marcin czuł, że równie ciemne chmury zebrały się nad jego firmą. „Potrzebuję nowych klientów. I to natychmiast!” – myślał gorączkowo, kolejną noc z rzędu. Próbował już tylu trików polecanych przez „mistrzów” sprzedaży, i wszystko na nic. Nie tylko nie pojawiali się nowi klienci, ale też… odchodzili ci, których już miał.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję

Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.

Czytaj

Sprzedaż

Jak skutecznie sprzedawać, jeśli nienawidzisz rozmawiać z klientami?

„Chcesz zwiększyć sprzedaż? Dzwoń do swoich potencjalnych klientów!” Słyszałeś to już tyle razy. Wiesz, że u innych działa. Ale gdy tylko myślisz o chwyceniu za słuchawkę, to czujesz, jak Twoje serce przyspiesza, a gardło nieprzyjemnie się zaciska… Rozumiem Cię, bo też nie przepadam za takimi rozmowami.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zachęcić klienta do większych zakupów w Twoim sklepie?

Sobota, ostatni dzień handlowy w tym miesiącu. Godzinę po otwarciu sklepu do kasy podchodzi mężczyzna z dwudniowym zarostem. Pyta, czy sklep ma w sprzedaży czerwone sznurówki. „Pierwszy klient, i już zaczynają się problemy” – myśli sprzedawca. – Nie mamy – mamrocze, głośno ziewając.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak pisać teksty przekonujące do zakupu – krótka lekcja od eksperta perswazji

Blair Warren, ekspert od perswazji, napisał poradnik, który wielu copywriterów uważa za fundament perswazyjnego pisania. Książka nosi tytuł Kurs perswazji w jednym zdaniu. Ujawnia ona 5 zasad, które musisz stosować, by skuteczniej przekonywać ludzi do swoich pomysłów, produktów.

Czytaj

Sprzedaż Wywiady

„Dobry sprzedawca to nie jest ten, który dobrze mówi, tylko ten, który dobrze słucha” – rozmowa z Kamilą Młodzianko

Sprzedaż przez telefon w jej wydaniu to nie jest zwykła rozmowa. Dlaczego? Bo Kamila Młodzianko, dyrektor sprzedaży w Coraz Lepszej Firmie, to geniusz mówienia tego, co zostaje nie tylko w głowie, ale i w sercu. Na własnej skórze przekonała się, że sprzedaż może uratować komuś życie, ale może też ranić do krwi, i to nie tylko kupującego…

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jeśli tak się zachowujesz, nie dziw się, że klienci uciekają po pierwszym razie

Tyle pracy, trudu, tyle łez, nieprzespanych nocy, stresu i strachu... A on odszedł. Tyle wysiłku, kombinowania, pieniędzy, przełamywania barier... A klient nie wrócił. Przecież dałeś mu dobrą jakość, przecież robiłeś, jak radzili: przykułeś uwagę, przekonałeś do siebie... Dlaczego więc kupił tylko raz i już się więcej nie pokazał?

Czytaj

Sprzedaż

Jak zarobić więcej podczas jednej transakcji?

Zwykle kiedy zastanawiamy się nad tym, jak zarobić więcej, przychodzi nam do głowy myśl, że musimy zdobyć więcej klientów. Tymczasem znacznie tańsze, szybsze i efektywniejsze jest inne rozwiązanie – sprawić, żeby klient, który już do nas przyszedł, wydał więcej. Są na to co najmniej 3 sposoby.

Czytaj

Sprzedaż

Jak być dobrym sprzedawcą?

Daniel H. Pink w książce Jak być dobrym sprzedawcą przekonuje, że każdy człowiek nosi w plecaku dyplom magistra z „umiejętności przekonywania innych ludzi do naszych racji”. Skoro każdy jest sprzedawcą, to jak wybić się w tej dziedzinie znacznie ponad przeciętność? O tym już za chwilę.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu

Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.

Czytaj