Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Marketing Sprzedaż

Reguła niedostępności w handlu. Jak sprzedawać więcej i szybciej?

Jak zwiększyć sprzedaż? Nie ma dnia, by nasi Coraz Lepsi Przedsiębiorcy nie odmieniali tego pytania przez wszystkie przypadki. Czasem po prostu wystarczy sięgnąć po te najprostsze, sprawdzone metody na zwiększenie sprzedaży. Jedną z nich jest wykorzystanie reguły niedostępności.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Reklama emocjonalna – jak używać emocji, żeby zwiększyć sprzedaż

Nie wystarczy zgodzić się z logicznymi argumentami autora, by po przeczytaniu jego reklamy, kupić to, co w niej sprzedaje. Za każdą transakcją stoją emocje. Nawet za decyzją, czy pobrać darmowy materiał. Jak więc napisać reklamę emocjonalną, żeby naprawdę dobrze sprzedawała?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 toksyczne przekonania, przez które Twoja firma nie zarabia tyle, ile powinna

Wiecznie w pracy, a do tego zarabia psi pieniądz… Przecież nie tak to miało wyglądać! Gdy zakładał firmę, chciał przede wszystkim wolności. Czuł, że praca u kogoś i podporządkowywanie się nie są dla niego. Wiedział, że sobie poradzi – w końcu kto, jak nie on? A teraz?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział?” – 3 rzeczy, które powinien usłyszeć każdy mały przedsiębiorca

Zimne, deszczowe popołudnie. Alicja, siedząc sama w swoim wielkim biurze, czuje, jak szybko bije jej serce. Nerwowo sprawdza system zamówień, odświeża co chwilę przeglądarkę, a tam… nic! Nie może sobie wybaczyć, że tego nie przewidziała… Wydała tyle pieniędzy, które miały się zaraz zwrócić. Znowu się pomyliła.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Wszystko, co do tej pory mówili Ci o blokadzie pisarskiej… to kłamstwo”

Problem z zabieraniem się do pisania mają także zawodowcy, a nie tylko ci, którzy piszą od święta. No właśnie, dlaczego jedni mają problem ze skleceniem kilku słów, podczas gdy innym pisanie przychodzi z łatwością i sprawia im frajdę? Gdzie leży ta różnica? W talencie?

Czytaj

Sprzedaż

Dlaczego nic u Ciebie nie kupię – błędy sprzedawcy w rozmowie sprzedażowej

Po krótkiej wymianie zdań handlowiec z błyskiem w oku wstał i zaprowadził mnie do samochodu, który jego zdaniem miał całkowicie spełnić moje oczekiwania. Wystarczył mi jeden rzut oka na rzekome „cacuszko” i już wiedziałem, że… wrócę do domu na piechotę…

Czytaj

Sprzedaż

Dlaczego nie wolno wierzyć klientom na słowo? – 3 kłamstwa klientów, które ciągną Twój biznes na dno

Wielu przedsiębiorców wychodzi z siebie, by przyciągnąć klienta do swojego sklepu. Promocje do -70%, ulotki, polecenia… I to wszystko po to, by zwrócić uwagę swojego niedoszłego klienta, który z uśmiechem na ustach oznajmi: „Nie, jednak dziękuję”. Nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż transakcja, która ucieka sprzed nosa...

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

System CRM – jak wybrać najlepszy dla Twojej firmy

System CRM to dziś podstawa w każdej firmie. Jeśli zastanawiasz się, jak wybrać CRM, by idealnie pasował do Twoich potrzeb – dobrze trafiłeś. Na pewno czujesz, że bezpowrotnie minęły już czasy papierowych kalendarzy, kolorowych notatników i karteczek wieszanych gdzie popadnie. Nastała era cyfryzacji, i czy Ci się to podoba, czy też nie, popłyniesz z jej nurtem lub utoniesz. Twój wybór.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 typy roszczeniowych klientów – jak sobie z nimi radzić?

Są tacy klienci, z którymi praca to czysta przyjemność... i tacy, którzy potrafią doprowadzić do granic wytrzymałości nawet najbardziej cierpliwego sprzedawcę. Jak radzić sobie z żądaniami, które są tak wygórowane, że najchętniej od razu wyrzuciłbyś gościa za próg? Jak negocjować warunki transakcji, by wyjść na swoje? Jak prowadzić rozmowę, by zapobiec takim roszczeniom w przyszłości?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Dlaczego klienci kupują? Odkryj 3 sposoby, dzięki którym już dzisiaj zwiększysz sprzedaż

Autor: Jowita Jodko

Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Klient zainteresowany Twoimi produktami lub usługami, miła rozmowa, przechodzisz do finalizacji transakcji, a wtedy… „Jednak dziękuję, muszę zrezygnować” – słyszysz. Straciłeś klienta, a wraz z nim uciekły Twoje pieniądze. A przecież tak się starałeś!

Czytaj