Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing
Czy Twojej firmie przydałby się marketing wirusowy? Zobacz ciekawe przykłady i zdecyduj, czy viral to coś dla Ciebie
Marketing wirusowy rozprzestrzenia się jak… wirus – czyli szybko i skutecznie. Stąd właśnie ta nazwa. Przydaje się szczególnie, gdy celem reklamowym jest zwiększenie świadomości użytkowników na temat istnienia danej marki lub produktu czy usługi. Jednak jak się za niego zabrać i jak zrobić to dobrze?
CzytajMarketing
Co to jest Błąd 404 i jak go naprawić? Wskazówki i przykłady rozwiązań z kraju i ze świata
Błąd 404 to komunikat, którego nikt nie lubi. Użytkownicy dlatego, że strona, której szukali, nie została znaleziona, a SEO-wcy dlatego, że roboty wyszukiwarki odczytują stronę jako niedostępną – co niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie. Czym więc jest błąd 404?
CzytajMarketing
Sprawdź najciekawsze przykłady Real Time Marketingu – zdobądź sympatię i zainteresowanie swoich klientów
Co można zrobić w minutę? Słyszałam o ludziach, którzy w ciągu 60 sekund potrafią ułożyć kostkę Rubika albo wyrecytować wartość stałej Archimedesa z dokładnością do kilkudziesięciu miejsc po przecinku. My – zwykli ludzie – w tym czasie możemy co najwyżej zalać wrzątkiem torebkę z herbatą albo sprawdzić godzinę w telefonie.
CzytajMarketing
Jak wykorzystać powiadomienia push do poprawy wyników firmy?
Powiadomienia push to irytujący i zbędny dodatek? Ludzie nienawidzą wyskakujących okienek i najchętniej by je zablokowali? To jak to się stało, że aż 72% z nich zgadza się na ich wyświetlanie? I dlaczego dzięki nim Burger King odnotował aż 53,7% wzrostu aktywnych użytkowników w aplikacji w ciągu zaledwie miesiąca?
CzytajMarketing
Remarketing na Facebooku i w Google Ads – czym jest i dlaczego powinieneś pomyśleć o nim w swojej firmie?
Każdy, kto prowadzi jakiekolwiek działania w sieci mające na celu sprzedaż, z pewnością spotkał się z terminem – remarketing. Jedni zgłębili ten temat i z powodzeniem z tej wiedzy korzystają, inni dopiero odkrywają, o co tak właściwie chodzi. W sieci można przeczytać różne opinie...
CzytajMarketing
Reklama na Facebooku – odkryj fatalny błąd, który przepala Twój budżet
Reklama na Facebooku chodzi za Tobą od dłuższego czasu? Może próbowałeś już coś ustawiać, ale nie jesteś zadowolony z efektu? Albo ciągle wahasz się, czy tworzyć takie kampanie samodzielnie, czy może lepiej powierzyć to zadanie wyspecjalizowanej agencji bądź freelancerowi?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?
Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!
CzytajMarketing Sprzedaż
Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją
Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną. Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji. Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.
CzytajMarketing Sprzedaż
Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu
Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!
CzytajMarketing Obsługa klienta
Jak zdobyć klientów i zatrzymać ich na lata
Obsługa klientów to prawdopodobnie najbardziej zaniedbany element funkcjonowania małych firm. Dlaczego tak się dzieje? Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że wystarczy mieć dobry produkt, a „biznes sam będzie się kręcił”.
Czytaj