Artykuły z kategorii:
Strategia
Strategia Marketing
Marka osobista – dlaczego warto o nią zadbać?
Co mówią o Tobie ludzie, gdy wychodzisz z pokoju? Zastanów się. Odpowiedzi na to pytanie to właśnie Twoja marka osobista. Czy gdybyś ukrył się za szafą i posłuchał opinii na swój temat, byłbyś zadowolony, dumny? Jeśli nie, powinieneś już dziś skoncentrować się na personal brandingu.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Sprawdź, czy prowadzenie jednoosobowej firmy, która nigdy nie urośnie – jest dla Ciebie
Są takie książki, po przeczytaniu których człowiek mówi sam do siebie: „Kurza twarz! Przecież to jest o mnie! Przecież to, o czym autor pisze, jest moim marzeniem. Jak to możliwe? Czyżby czytał w moich myślach?”.
CzytajStrategia
Jak prowadzić wojnę partyzancką w biznesie?
Znów zerwałeś się nad ranem zlany potem? Czujesz się jak w potrzasku, bo firmę otoczyli wielcy gracze i wiesz, że nie masz z nimi szans? Spokojnie. Oddychaj głęboko. Historia pokazała, że istnieje zadziwiająco dobry sposób na walkę z silniejszym przeciwnikiem. Jak się okazuje, dzięki partyzantce sukcesy odnoszą nie tylko armie, ale i firmy. Ty też znajdziesz dobre rozwiązanie.
CzytajStrategia Finanse
Sprawdź, czy masz szansę zrobić biznes wart miliony [QUIZ]
Sprawdź, czy nadajesz się na kreatora biznesu. A konkretnie – na współtwórcę firm wartych ponad 5 miliardów (5 000 000 000) euro.
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Finanse
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem, Franciszek Migaszewski
Chodzi Ci po głowie pomysł na innowacyjny biznes, który chciałbyś zamienić w rzeczywistość, ale nie masz pieniędzy? Myślisz o znalezieniu inwestora, który zasiliłby Twoje marzenie gotówką?
CzytajStrategia Marketing Obsługa klienta
Jak zatrzymać klientów, gdy konkurencja chce ich odebrać?
Konkurencja chce Ci zabrać klientów? Nic dziwnego, od tego przecież jest konkurencja. Ale to nie znaczy, że Ty masz jej na to pozwolić. Jeśli zastosujesz te sztuczki… Żartowałem, żadnych tricków tu nie będzie, bo w biznesie najlepiej działają proste zasady i konsekwencja.
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Metoda kaizen – małymi kroczkami do perfekcyjnego biznesu
Wielu ludziom wydaje się, że rozwój biznesu wymaga olbrzymich pieniędzy i rewolucyjnych zmian. Można jednak rozwinąć firmę bez konieczności ponoszenia wielkich nakładów finansowych i wprowadzania spektakularnych innowacji. Jak tego dokonać? Zarządzając według metody kaizen.
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Kultura organizacyjna – czym jest i dlaczego warto ją zbudować?
Dlaczego to robimy? Bo jest jednym z kluczowych czynników w biznesie – decyduje o tożsamości firmy. Niektórzy badacze i menedżerowie twierdzą wręcz, że jest równie ważna jak strategia firmy. Sprawdź, dlaczego powinieneś określić kulturę organizacyjną swojego biznesu.
CzytajStrategia Marketing
Jak pisać, żeby ludzie nas czytali? 16 rad copywritera, który zaczynał od zera
Oto 16 rad dla przedsiębiorców, którzy chcą zabrać się za samodzielne tworzenie tekstów na potrzeby firmy i nie tylko. Każda ze wskazówek oparta jest na moim wieloletnim, copywriterskim doświadczeniu. Poniższe porady przydadzą się szczególnie tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem.
CzytajStrategia Marketing
Jak sprawdzić, czy pomysł na biznes nie będzie porażką?
W poprzednim artykule pisałem o niezbyt mądrych pomysłach na biznes, które okazały się strzałem w dziesiątkę i przełożyły się na grube miliony dolarów. Dziś czas na sprawdzenie, czy Twój pomysł na biznes nie sprawi, że zostaniesz w samych skarpetkach.
Czytaj