Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Sam Horn, w fenomenalnej książce Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, zdradza sztukę rozpalania pożądania i ciekawości wśród osób, do których kierujesz swój komunikat. I nie, nie ma to nic wspólnego z manipulacją i nieczystymi zagraniami. Dlaczego to takie ważne?
CzytajEfektywność
3 pułapki, przez które ambitni przedsiębiorcy pracują od świtu do nocy
Zobacz, jest tylu przedsiębiorców, którzy prowadzą duże biznesy i mają czas dla rodziny. A nawet dla siebie! Czy ich doba jest dłuższa? Jak się domyślasz, odpowiedź musi leżeć gdzie indziej.
CzytajRekrutacja
Czemu trafiam na samych beznadziejnych pracowników? 3 powody, których nigdy nie brałeś na serio!
Poznaj Marcina i Tomka - przedsiębiorców z 10-letnim stażem. U jednego wszystko kręci się jak w zegarku, jednak u drugiego… szkoda gadać. Wina na pewno leży po stronie beznadziejnych pracowników! Marcin to po prostu miał farta. Na pewno?
CzytajWywiady
„Nauczyłem się żyć z kryzysami. Ciągle jakaś ‘pandemia’ się przydarza” – wywiad z Konradem Gnutkiem
Oto historia bolesnych porażek i zwycięstw, które mają swoją cenę. Oto historia nieustannej walki i wojownika, który nigdy się nie poddaje. Oto historia przedsiębiorcy z krwi i kości – Konrada Gnutka.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zmieniaj swój świat, John C. Maxwell, Rob Hoskins – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Co by sprawiło, że życie Twoje lub Twoich bliskich stałoby się lepsze? Nowa książka Johna C. Maxwella i Roba Hoskinsa pokazuje, że świat nie potrzebuje więcej marzeń. Ale potrzebuje ludzi, którzy te marzenia będą spełniać. Autorzy twierdzą, że każdy z nas może wpływać na rzeczywistość, jeśli tylko zapragnie jednego – coś zmienić.
CzytajFinanse
Faktura goni fakturę… Skąd mam brać na to wszystko pieniądze?!
Władować się w kolejnego pracownika to nie jest problem. Problem rodzi się w momencie braku wiedzy o prawdziwych powodach. Skąd pracodawca ma wiedzieć, czy nowy pracownik to paląca potrzeba, czy tylko pomysł pracowników na szybkie „rozwiązanie” problemu, który swoją przyczynę może mieć zupełnie w innym miejscu?
CzytajInspiracje
Co łączy prowadzenie firmy i homeschooling?
Czego przedsiębiorca może nauczyć się od osoby, która praktykuje edukację domową? Co wspólnego mają te dwie, pozornie odległe od siebie aktywności?
CzytajMarketing Sprzedaż
„Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział?” – 3 rzeczy, które powinien usłyszeć każdy mały przedsiębiorca
Zimne, deszczowe popołudnie. Alicja, siedząc sama w swoim wielkim biurze, czuje, jak szybko bije jej serce. Nerwowo sprawdza system zamówień, odświeża co chwilę przeglądarkę, a tam… nic! Nie może sobie wybaczyć, że tego nie przewidziała… Wydała tyle pieniędzy, które miały się zaraz zwrócić. Znowu się pomyliła.
CzytajMarketing Sprzedaż
„Wszystko, co do tej pory mówili Ci o blokadzie pisarskiej… to kłamstwo”
Problem z zabieraniem się do pisania mają także zawodowcy, a nie tylko ci, którzy piszą od święta. No właśnie, dlaczego jedni mają problem ze skleceniem kilku słów, podczas gdy innym pisanie przychodzi z łatwością i sprawia im frajdę? Gdzie leży ta różnica? W talencie?
CzytajZarządzanie zespołem
Pracownicy – co zrobić, żeby im się chciało tak, jak im się nie chce?
Jak nazwać to uczucie, gdy zatrudniasz kilku – ba! – może nawet kilkunastu pracowników, a w firmie przesiadujesz od wczesnych godzin porannych aż do późnej nocy? Konsternacja? Frustracja? Rozczarowanie? Brak sił?
Czytaj